Bekijk originele versie : Waarom die dromen???!!!!!!!>>>>
chahidaatje
09-11-2003, 22:14
a salaam aleikoem,
Ik heb steeds van die dromen dat mijn vriend met mijn zusje vreemd gaat, overdag denk ik er soms ook over na..
Word er gewoon helemaal gek van, ik voel me dan ook de hele dag klote, en doe chagerijnig tegen mijn zusje en vriend...
Ik heb hier voor een relatie gehad met een jongen, die mij op een dag een smsje stuurde dat die gek was op mijn zusje, en dat zijn hart om mijn zusje riep....
Maar ik weet dat mijn vriend niet zo is, we gaan in december inshallah verloven, maar waarom die dromen dan...
Wie kan me helpen??????????...
groetjes Chahida
Origineel gepost door chahidaatje
a salaam aleikoem,
Ik heb steeds van die dromen dat mijn vriend met mijn zusje vreemd gaat, overdag denk ik er soms ook over na..
Word er gewoon helemaal gek van, ik voel me dan ook de hele dag klote, en doe chagerijnig tegen mijn zusje en vriend...
Ik heb hier voor een relatie gehad met een jongen, die mij op een dag een smsje stuurde dat die gek was op mijn zusje, en dat zijn hart om mijn zusje riep....
Maar ik weet dat mijn vriend niet zo is, we gaan in december inshallah verloven, maar waarom die dromen dan...
Wie kan me helpen??????????...
groetjes Chahida
Misschien ben je er bang voor dat de geschiedenis zich gaat herhalen en heb je daarom steeds van die dromen.
Praat er met je vriend over ga je vast een stuk beter voelen en het lucht vast op ;)
Sterkte meid
Aardbeitje
10-11-2003, 12:33
Het is gewoon de duivel die jouw zulke dingen inspreekt. Het enige wat ik jou kan aanraden is sterk blijven en erover praten met je vriend.
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 13:53
Vreemd dat zag ik ook in mijn dromen. Ik zag dat die vriend van je met je zusje aan het zoenen was en ze gingen wel nog verder. ik denk dat je hem dan gewoon moet dumpen! :D Ik bedoel zulke dromen zijn erg!! Het verstoort je nachtrust of terwijl je schoonheidsslaapje en dat moeten we niet hebben TOCH! :D Dump die gast. :)
chahidaatje
10-11-2003, 14:27
Origineel gepost door LeTIGRE*******
Vreemd dat zag ik ook in mijn dromen. Ik zag dat die vriend van je met je zusje aan het zoenen was en ze gingen wel nog verder. ik denk dat je hem dan gewoon moet dumpen! :D Ik bedoel zulke dromen zijn erg!! Het verstoort je nachtrust of terwijl je schoonheidsslaapje en dat moeten we niet hebben TOCH! :D Dump die gast. :)
volgens mij heb ik niet om zo'n antwoord gevraagd of wel!!!! :ego:
chahidaatje
10-11-2003, 14:31
Origineel gepost door sharida
Misschien ben je er bang voor dat de geschiedenis zich gaat herhalen en heb je daarom steeds van die dromen.
Praat er met je vriend over ga je vast een stuk beter voelen en het lucht vast op ;)
Sterkte meid
Met mijn vriend erover praten heb ik al gedaan, maar hij zegt dat ik het gewoon uit mijn hoofd moet halen, en dat het onzin is...
Hij zal dat nooit doen zegt die, laat staan vreemd gaan...
Maar suckran voor je reactie!!
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 14:32
iwa aanvullende advies is altijd maybe van nut :P
chahidaatje
10-11-2003, 14:34
Nou ik zeg je alvast dit , jou advies heeft helemaal geen nut....:ergleuk:
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 14:38
Nou ik zeg je alvast dit , jou advies heeft helemaal geen nut....:ergleuk:
Iwa excuseeeeeee me hoor!!!! Ik doe mijn best hoor!! tssss bnettt dial ljoemmm!!! Dan probeer je mee te denken met hun problemen en dan wordt het ook niet meer gewaardeerd. :o
chahidaatje
10-11-2003, 14:40
Jij mee denken ??????, ik vraag me af of je dat wel kan, want je geeft een advies van niks!!!!...:jammer:
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 14:44
Je bent bang dat je zus met hem zal gaan. Op de 1 of andere manier heb je dat gevoel sterk en daarom droom je erover. Vergeet niet dat je zus je zus is. dus wees niet jaloers op haar ofzo. als je vriend met haar wil gaan dan het zij zo en dan is hij jou niet waard!
Was dit een beter ADVIES? :rolleyes:
chahidaatje
10-11-2003, 14:47
niet mijn zus, maar mijn zusje....
Maar deze is beter, thanx :goedzo:
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 14:50
maar hou je zusje op de hoogte van jouw gevoelens en dromen. praat met haar. maar soms hoeft dat niet eens omdat ik denk dat jouw zusje zelf wel het beste met je heeft en je zal beschermen tegen onnozele kereltjes die niet echt van je houden. dus bij de eerste avances richting je zusje zal direct bij U moeten worden gemeld door uw ZUSJE. :D
is deze nog beter? :D ik begin het te leren of niet??? whehheeh
chahidaatje
10-11-2003, 14:54
ja ja ja het is goed, geen kapsoones aub....:ego:
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 14:56
ja ja ja het is goed, geen kapsoones aub....:ego:
Okayy sorrie MieFrOu, ik liet me even meeslepen in de gedachten dat ik zo' n grote marokkaanse therapeut was en die alle marokkaanse vrouwen hielp. het voelde wel lekker :D MAAR JIJ HEBT ME WEER WAKKER GEMAAKT! tsssss :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.