Bekijk originele versie : Eerste....
Hoe vergeet je je eerste liefde ????? :(
:confused:
Harlem69
27-08-2002, 16:26
Origineel gepost door CHICAx
Die vergeet je nooit liefie...
XXXX
Origineel gepost door Harlem69
Die vergeet je nooit liefie...
XXXX
:verdriet:
Hindaatje
27-08-2002, 16:31
goeie vraag,als je het antwoord weet laat het me dan ff weten okayzz? ;)
Origineel gepost door Hindaatje
goeie vraag,als je het antwoord weet laat het me dan ff weten okayzz? ;)
Ok :)
dat is het probleem van je eerste liefde, die vergeet je dus nooit meer
Hindaatje
27-08-2002, 16:35
Origineel gepost door Kifaya
dat is het probleem van je eerste liefde, die vergeet je dus nooit meer
k ut :(
Je vergeet je eerste liefde als je weer voor de tweede keer verliefd wordt op een ander, doordat je zo verliefd bent op de tweede vergeet je de eerste.
Je kunt een jongen ook vergeten door veel leuke dingen te doen met vriendinnen, gewoon bezig blijven en aan de slechte eigenschappen denken van die jongen.
DAt is niet waar Sweet21
Eigenlijk is het ni echt je echte liefde maar je eerste verliefdheid
Dat is heel speciaal je kunt die niet vergeten
NOOIT
Wel, ik in iedergeval hij is nu dood dus...
xx
Harlem69
27-08-2002, 16:42
Origineel gepost door Hindaatje
k ut :(
Hee kanjer... die eerste mislukte relatie, doet altijd het meeste pijn ( alhoewel die laatste toch wel héél erg verrot veel pijn deed... )... maar je moet het als ervaring en een levensles zien... Het wil ook niet altijd betekenen, dat er iets fout ging... soms blijkt het gewoon een foute match... en horen twee mensen toch niet bij elkaar...
Hou je haaks he...
XXXX Alexei
;)
Hindaatje
27-08-2002, 16:43
Hee kanjer... die eerste mislukte relatie, doet altijd het meeste pijn ( alhoewel die laatste toch wel héél erg verrot veel pijn deed... )... maar je moet het als ervaring en een levensles zien... Het wil ook niet altijd betekenen, dat er iets fout ging... soms blijkt het gewoon een foute match... en horen twee mensen toch niet bij elkaar...
Hou je haaks he...
XXXX Alexei
;)
thanx...voel me een stuk beter :)
Harlem69
27-08-2002, 16:44
Origineel gepost door sweet21
Je vergeet je eerste liefde als je weer voor de tweede keer verliefd wordt op een ander, doordat je zo verliefd bent op de tweede vergeet je de eerste.
Je kunt een jongen ook vergeten door veel leuke dingen te doen met vriendinnen, gewoon bezig blijven en aan de slechte eigenschappen denken van die jongen.
Jij bedoelt dan waarschijnlijk, dat je er mee kunt leven en er mee leert omgaan... vergeten lijkt me erg onwaarschijnlijk... :confused: ;)
XXXX
Origineel gepost door Sista
DAt is niet waar Sweet21
Eigenlijk is het ni echt je echte liefde maar je eerste verliefdheid
Dat is heel speciaal je kunt die niet vergeten
NOOIT
Wel, ik in iedergeval hij is nu dood dus...
xx
De dood is wat anders, ik denk dat je diegene dan nooit meer vergeet. (wat erg voor je) Uiteindelijk na vele jaren zal het minder pijn doen als je aan diegene denkt. Je denkt dan op een hele ander manier aan diegene. (zonder pijn)
Schorpioentje
27-08-2002, 16:47
Meestal vergeet je je eerste liefde als je weer iemand anders weer leuk vindt.
Maar het vervelende van een eerste liefde is dat hij/zij altijd wel in je hoofd komt, tenminste bij is dat zo.
Maar je zult zeker andere leuk vinden, maar je eerste liefde blijft je altijd bij.
Daarom heet het ook first love ;)
Jij bedoelt dan waarschijnlijk, dat je er mee kunt leven en er mee leert omgaan... vergeten lijkt me erg onwaarschijnlijk... :confused: ;)
XXXX
Ja precies je denkt dan wel af en toe aan diegene, maar je hebt geen liefdesverdriet meer. Tenminste zo heb ik het zelf ervaren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.