Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan/ mag dit?

Pagina's : [1] 2

LQwaad4life
09-11-2003, 22:03

ik had t er laatst over met een vriend over t feit, dat ik op een bed lig samen met mn nicht. Mn neef is dan ook in dezelfde kamer als wij, haar ouders kunnen gewoon naar binnen lopen. die vriend van mij zei dat dit nie kon en dat het tegen de maroc tradities is. Dat terwijl dat heel normaal is ons fammelie. hoe denken jullie hierover?

al_hoceima1984
09-11-2003, 22:08
het schijnt dat je je ouders de kemer niet eens in mag gaan. tenminste dat heb ik oit gehoord. ik weet niet of het waar is, maar mijn ouders hebben er geen problemen mee als ik in hun kamer kom of iemand anders.

LQwaad4life
09-11-2003, 22:11
Origineel gepost door al_hoceima1984 het schijnt dat je je ouders de kemer niet eens in mag gaan. tenminste dat heb ik oit gehoord. ik weet niet of het waar is, maar mijn ouders hebben er geen problemen mee als ik in hun kamer kom of iemand anders. lig jij welis op een bed met jou nicht, zonder dat iedereen jou scheef aankykt of denkt dat jullie wat van plan zijn?

LQwaad4life
09-11-2003, 22:12
Origineel gepost door NadinaaNadinaa Hij heeft gelijk, ik vind dat ook niet kunnen vreemd :confused: wat is er tegen?

Miss_Honey
09-11-2003, 22:15

Origineel gepost door LQwaad4life vreemd :confused: wat is er tegen? Ja ik vind het ook vreemd...als je niks doet wat niet mag, waarom vindt je het dan niet kunnen???

ChOcOtOfFfF
09-11-2003, 22:20
Origineel gepost door LQwaad4life ik had t er laatst over met een vriend over t feit, dat ik op een bed lig samen met mn nicht. Mn neef is dan ook in dezelfde kamer als wij, haar ouders kunnen gewoon naar binnen lopen. die vriend van mij zei dat dit nie kon en dat het tegen de maroc tradities is. Dat terwijl dat heel normaal is ons fammelie. hoe denken jullie hierover? In Marokko is dit voor sommigen vrij "normaal". Voor de Islam niet. Je kan trouwen met je nicht, dus je hoort niet met haar in 1 bed te liggen.

Nadiona
09-11-2003, 22:21
als jou neef er bij is er toch niks vreemds.....als jullie alleen zijn en samen op bed liggen kan dat raar over komen...maar zo lang jij en je nicht weten dat er niks aan de hand is....en het bij jullie fam normaal is what's the problem :D ciao ciao veel lig plezier verder haahha :p (geintje)

Sweet_Esma
09-11-2003, 22:22
Origineel gepost door LQwaad4life ik had t er laatst over met een vriend over t feit, dat ik op een bed lig samen met mn nicht. Mn neef is dan ook in dezelfde kamer als wij, haar ouders kunnen gewoon naar binnen lopen. die vriend van mij zei dat dit nie kon en dat het tegen de maroc tradities is. Dat terwijl dat heel normaal is ons fammelie. hoe denken jullie hierover? Je neef zit er toch bij,nou dan vind het wel kunnen,maar als jullie alleen met z'n tweetjes zijn,dan niet,want alles kan verkeerd gaan....zoals ze zeggen saytan is altijd de derde..... :)

LQwaad4life
09-11-2003, 22:29
Origineel gepost door Miss_Honey Ja ik vind het ook vreemd...als je niks doet wat niet mag, waarom vindt je het dan niet kunnen??? voor mij is t nie vreemd. ik doe het juist wel. ik opende deze topic omdat mn vrienden mij raar aabkyken omdat ik het doe.

LQwaad4life
09-11-2003, 22:30
Origineel gepost door Sweet_Esma Je neef zit er toch bij,nou dan vind het wel kunnen,maar als jullie alleen met z'n tweetjes zijn,dan niet,want alles kan verkeerd gaan....zoals ze zeggen saytan is altijd de derde..... :) mijn neef is de saytaan:hihi:

ChOcOtOfFfF
09-11-2003, 22:32
Origineel gepost door LQwaad4life mijn neef is de saytaan:hihi: als ie dit leest maakt ie je af:hihi:

LQwaad4life
09-11-2003, 22:32
Origineel gepost door Nadiona als jou neef er bij is er toch niks vreemds.....als jullie alleen zijn en samen op bed liggen kan dat raar over komen...maar zo lang jij en je nicht weten dat er niks aan de hand is....en het bij jullie fam normaal is what's the problem :D ciao ciao veel lig plezier verder haahha :p (geintje) ik lig met plezier. we kunnen t gewoon goed met elkaar vinden. liggen op een bed en roddelen over oma en tantes:hihi:

LQwaad4life
09-11-2003, 22:33
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF als ie dit leest maakt ie je af:hihi: als ie balllen had, dan sprong wel tussen mij en zijn zus:hihi:

DOUNIAAA
09-11-2003, 23:09
ik vind het normaal als je er geen bijbedoelingen bij hebt. bij mij in de fam. is het ook normaal als je het gewoon goed met elkaar kan vinden dan is het geen probleem. ;) :zwaai:

Sweet_Esma
10-11-2003, 06:18

Origineel gepost door LQwaad4life als ie balllen had, dan sprong wel tussen mij en zijn zus:hihi: :giechel: :jammer: :rolleyes:

Pagina's : [1] 2