Bekijk originele versie : Foundation Vraag
Welke gebruiken jullie en welke is nou helemaal top?
Ik gebruikte BIOTHERM SENSE MATTE (waar mijn huid erg droog van werd)
Nu gebruik ik L'OREAL TRUE MATSCH C2 (maar ook deze is niet goed, hij is vrij vettig en rosig).
Mijn huid is redelijk licht (witjes) en daardoor is het moeilijk om een goede foundation te vinden.
:confused: :confused: :confused:
die van de hema zijn wel okeej .. t hoeft niet altijd duur te zijn ... :o
ik heb eigenlijk nooiittt make up op .. Maar heb hem wel altijd in huis
voor de dagen dat ik echt echt dood lijk :p
Ik doe er meestal wat dagcreme doorheen ..
alida_23
10-12-2007, 13:30
Welke gebruiken jullie en welke is nou helemaal top?
Ik gebruikte BIOTHERM SENSE MATTE (waar mijn huid erg droog van werd)
Nu gebruik ik L'OREAL TRUE MATSCH C2 (maar ook deze is niet goed, hij is vrij vettig en rosig).
Mijn huid is redelijk licht (witjes) en daardoor is het moeilijk om een goede foundation te vinden.
:confused: :confused: :confused:
Hey schat weet je welke goed is? Lancome Color Ideal...iets n de 30 euro .. ik gebruik em ben er echt tevreden mee..het is dekkend...en beetje mat (niet te mat en niet te glimmend) weet je wel....en dan eentje zoekn naar je tint...suc6:goedzo:
passion4fashion
10-12-2007, 13:51
Ik deze een tijd gehad:
http://www.superdrug.com/content/ebiz/superdrug/invt/215120/215120_l.jpg
Maar nu ben ik verslaafd aan het merk MAC. Die verkopen pas goede make up!! Heb nu M·A·C Mineralize Satinfinish, heeft n mooie gouden gloed en heeft n pompje waardoor het geen kliederboel wordt.
http://di1.shopping.com/images/pi/e3/4d/65/41449949-177x150-0-0.jpg
SweetCheeks
10-12-2007, 14:08
MAC heeft idd goede produkten. De Bijenkorf verkoopt deze voor degenen die geinteresseerd zijn.
passion4fashion
10-12-2007, 14:11
MAC heeft idd goede produkten. De Bijenkorf verkoopt deze voor degenen die geinteresseerd zijn.
Helaas niet alle Bijenkorf filialen volgens mij alleen Adam en Mtricht.
SweetCheeks
10-12-2007, 14:14
Helaas niet alle Bijenkorf filialen volgens mij alleen Adam en Mtricht.
Ahá, dat wist ik niet. Ik had een tijd last van wallen (dus opgezet onder de ogen) en ik gebruikte toen dat spul daartegen. WORKED like a charm.
passion4fashion
10-12-2007, 14:18
Ahá, dat wist ik niet. Ik had een tijd last van wallen (dus opgezet onder de ogen) en ik gebruikte toen dat spul daartegen. WORKED like a charm.
Ben echt verliefd op deze producten geworden, alles werkt ook nog gwoon!! En ze gaan lang mee, dat is wel fijn :D
yousraa900
10-12-2007, 14:20
Lasting performance van maxfactor is wel goed. Moet je de lichtste tint nemen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.