Bekijk originele versie : Dames waar kun je turkse hars kopen ?
[Je weet wel die hars die in de magnetron kan doen, het schijnt heel goedkoop te zijn. Dus waar? En zeg niet 'ja bij die turkse zaken' want ik ben hier al bij 2 geweest en ze hadden het niet, dus noem ff specifieke adressen (of iedergeval waar in de buurt) Het liefst omgeving Adam, Rdam, Utrecht of Den Haag. Online mag trouwens ook, thnx. :)]
SweetCheeks
10-12-2007, 10:19
Ken geen adresjes, maar je hebt vast meer dan 2 Turkse groentenboeren in jouw omgeving? Wellicht heb je bij de derde wel geluk.
nouryhan
10-12-2007, 11:25
Ja je hebt ze gewoon bij turkse winkeltjes die groente ect verkopen...
tenminste bij ons is dat zo..
Heb je het gevraagd bij die winkels of zelf gekeken? Want vorige keer was ik in een Turkse winkel en daar kon ik het ook niet vinden, terwijl ze het wel hadden :).
Vraag in de winkel om 'Agda' het is een bruin plastic potje dat er uit ziet als een tonnetje. Vaak kan je het vinden bij de zeep :)
Ja had gevraagd om turkse hars en ze keken me aan alsof ze water zagen branden. Maar ja ik ga het bij nog een paar proberen en vragen om Agda, thnx :) !
sweetourzazatia
10-12-2007, 17:20
dit is nou precies wat ik wilde weten..thnx meiden dus ff langs kardas gaan!!
XxX
Succes meiden, en laat weten als je het gevonden hebt!
Dit is trouwens de turkse hars:
http://www.eturkuaz.com/images/cmskz.jpg
Oujdia_Rac
11-12-2007, 10:23
bij turkse winkel
Hehe ik heb het eindelijk gevonden bij een turks zaakje in Adam voor maar 1,50!
Hoe moet je die hars trouwens gebruiken? Moet je ook harsstrips kopen, of kan het ook zoals op het filmpje http://youtube.com/watch?v=CuNNhsy7r5Q hier?
rahmatullah
28-12-2007, 09:27
:o
Het harsen van je schaamhaar is dat schadelijk? en onder je oksels (doordat de huid gevoelig is)?
Het harsen van je schaamhaar is dat schadelijk? en onder je oksels (doordat de huid gevoelig is)?
Ja, ik hars mijn benen enzo altijd (omdat ik van scheren irritatie krijg). Het deed in het begin wel pijn, maar het went. Zorg gewoon dat je de huid goed strak trekt en dat je het stukje voor stukje doet.
ouardanijntje
28-12-2007, 12:28
alles straktrekken en dan voel je er niks van.:o
LadyRabat
28-12-2007, 12:30
Hehe ik heb het eindelijk gevonden bij een turks zaakje in Adam voor maar 1,50!
Hoe moet je die hars trouwens gebruiken? Moet je ook harsstrips kopen, of kan het ook zoals op het filmpje http://youtube.com/watch?v=CuNNhsy7r5Q hier?
Doe maar met harsstrips eerst... voor deze techniek heb je wel wat oefening nodig...
rahmatullah
30-12-2007, 13:43
alles straktrekken en dan voel je er niks van.:o
Ik bedoel niet de pijn. Iemand vertelde mij dat je je huid er zo vanaf kan trekken...:maf:
ik dacht, de huid is toch sterk, maar ben wel bang geworden.... stel je eens voor :wow:
sourayaa
23-02-2010, 11:03
Weet iemand toevalig of je hebt bij de turkse supermarkt genco kan kopen ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.