Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boze oog...

Pagina's : [1] 2 3

Miss_Honey
09-11-2003, 20:39

Kan iemand mij precies uitleggen wat daarmee bedoeld wordt??? En je hebt toch zo'n speciaal hangertje (Fatima-handje ofzo) die je daartegen beschermd...kan iemand mij daar ook meer info over geven??? Alvast bedankt! :zwaai:

Miss_Honey
09-11-2003, 20:47
7 mensen hebben gekeken en niemand heeft gereageerd...:( Zijn jullie te lui om het op te schrijven of weten jullie het zelf ook niet??? :confused:

Miss_Honey
09-11-2003, 20:48
Origineel gepost door boessa16 je moet er niet in geloven have faith in allah Hoezo moet ik er niet in geloven???

praatjes
09-11-2003, 20:52
Dat is het tegen middel om de zwarte magie tegen te gaan. Ik breng ook zwarte magie aan op sommige meisjes, waarna zij dat bestrijden met zo een fatima handje, maar veel helpt het niet. Ze ontkomen er gewoon niet aan, mijn betovering is altijd sterker. ;)

chicamaroquia
09-11-2003, 20:53

Origineel gepost door praatjes Dat is het tegen middel om de zwarte magie tegen te gaan. Ik breng ook zwarte magie aan op sommige meisjes, waarna zij dat bestrijden met zo een fatima handje, maar veel helpt het niet. Ze ontkomen er gewoon niet aan, mijn betovering is altijd sterker. ;) :hihi:

Miss_Honey
09-11-2003, 21:11
Zijn wel leuke reacties allemaal...maar heb nog steeds geen antwoord op me vraag gekregen...:( Wat houdt het boze oog in en wat is het fatima-handje precies???

ChOcOtOfFfF
09-11-2003, 21:53
veel mensen denken dat een fatimahandje(of een ketting met een oogje) beschermt tegen kwade invloeden van buitenaf. Dit is onzin, en tevens ook shirk. Zelfs als je een ketting draagt met Koran erop en je gelooft dat dit je zal beschermen. Niks beschermt jou tegen kwade, jarloerse blikken(boze oog) van andere mensen alleen Allah.

Miss_Honey
09-11-2003, 22:08
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF veel mensen denken dat een fatimahandje(of een ketting met een oogje) beschermt tegen kwade invloeden van buitenaf. Dit is onzin, en tevens ook shirk. Zelfs als je een ketting draagt met Koran erop en je gelooft dat dit je zal beschermen. Niks beschermt jou tegen kwade, jarloerse blikken(boze oog) van andere mensen alleen Allah. Dankje :blauwkus:

chicamaroquia
09-11-2003, 23:26
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF veel mensen denken dat een fatimahandje(of een ketting met een oogje) beschermt tegen kwade invloeden van buitenaf. Dit is onzin, en tevens ook shirk. Zelfs als je een ketting draagt met Koran erop en je gelooft dat dit je zal beschermen. Niks beschermt jou tegen kwade, jarloerse blikken(boze oog) van andere mensen alleen Allah. :goedzo:

Lady_moi
10-11-2003, 10:49
die handje van fatima is zeveeeeer :haha: :maf2: das ma een ketting gemaakt van mensenhand :) of machines ofzo...:rolleyes: ge moe ayat el kursi leze :goedzo: voor da boze oog..:zwaai:

peacefull
10-11-2003, 12:48
Het boze oog bestaat wel! De profeet vzmh heeft verteld dat er véél kinderen sterven door het boze oog! Het boze oog.... komt meestal van mensen die een slecht hart hebben en naar alles met een jaloerze blik kijken... mensen die vertellen dat een kind héél mooi is en geen tbarkelah zeggen of masha allah! Daarom moet je dit altijd zeggen wanneer je iets héél mooi vind, al denk je van je zelf dat je geen boze ogen hebt. Om je te beschermen tegen het boze oog, moet je zorgen dat je altijd woedoe (kleine wassing hebt gedaan, helpt ook tegen shur zwarte magie) en wanneer je op een plek bent waarvan je denkt dat mensen boze ogen hebben, moet je gewoon een soerat reciteren. Ik weet niet juist de welke, maar je moet het maar eens opzoeken.... Ik zelf zeg gewoon wat soerats op die ik ken.... (wanneer jij aan Allah denkt dan denkt hij ook aan jouw). Hoop dat het duidelijk was! :zwaai:

RisLaine
10-11-2003, 13:11
Origineel gepost door Miss_Honey Kan iemand mij precies uitleggen wat daarmee bedoeld wordt??? En je hebt toch zo'n speciaal hangertje (Fatima-handje ofzo) die je daartegen beschermd...kan iemand mij daar ook meer info over geven??? Alvast bedankt! :zwaai: Rislaine Heeft Altijd Een Klein Qurantje In D'r B.H. :D

peacefull
10-11-2003, 13:13
Origineel gepost door RisLaine Rislaine Heeft Altijd Een Klein Qurantje In D'r B.H. :D Is niet goed, want wanneer je naar de wc gaat, gaat korantje ook mee. Een koran mag niet in een wc!

RisLaine
10-11-2003, 13:17
Origineel gepost door peacefull Is niet goed, want wanneer je naar de wc gaat, gaat korantje ook mee. Een koran mag niet in een wc! Ga BuitensHuis Niet Naar Het Toilet. En Thuis Is Het Niet Nodig Om Het Qurantje Mee Te Dragen. RisLaine Weet Dus Wat Ze Doet. :D

peacefull
10-11-2003, 13:17

Origineel gepost door RisLaine Ga BuitensHuis Niet Naar Het Toilet. En Thuis Is Het Niet Nodig Om Het Qurantje Mee Te Dragen. RisLaine Weet Dus Wat Ze Doet. :D ;)

Pagina's : [1] 2 3