Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefdesverdriet

Pagina's : [1] 2 3

Melalia
09-11-2003, 20:37

Wie heeft er ook last van? De hele tijd chagarijnig zijn enzo.

praatjes
09-11-2003, 20:55
Wat is er gebeurd meid, ben je bedrogen?

Lady_moi
09-11-2003, 20:58
meskiena..:(heel veel sterkte meisje..:) hoe komt het da ge liefdesverdriet hebt?..:confused: als ik vragen mag :o..ik had er vroeger vaak last van..:verdriet: ma nu ben ik echt zo blijjjjjjj met narkoticccc..:hoera: :hoera: inshallah zal jij ook een goed iemand tegenkomen..:goedzo:

chicamaroquia
09-11-2003, 21:11
Pak een bak chocolade ijs en je verdriet is zo voorbij... :Iluvu:

Melalia
09-11-2003, 21:28

Hij wou niet meer ofzo.Kijk hij verwachte te veel van mij op een bepaald gebied zeg maar.Hij vind me te rustig en hij wil liever een vrij meisje.En dat ben ik niet. Maar goed ik hou nog steeds veel van hem. Beslama Mariam

chicamaroquia
09-11-2003, 21:31
Origineel gepost door Melalia Hij wou niet meer ofzo.Kijk hij verwachte te veel van mij op een bepaald gebied zeg maar.Hij vind me te rustig en hij wil liever een vrij meisje.En dat ben ik niet. Maar goed ik hou nog steeds veel van hem. Beslama Mariam Dan zijn jullie niet voor elkaar voorbestemd...

dima_zina85
09-11-2003, 21:32
:verdriet:..........gaat echt niet zomaar voorbij:huil: maar meid, veel sterkte;)

chicamaroquia
09-11-2003, 21:33
Chocolade ijs is wel een stap in de goede richting...

Melalia
09-11-2003, 21:36
Origineel gepost door chica*******a Chocolade ijs is wel een stap in de goede richting... ja thx voor de tip meid.

chicamaroquia
09-11-2003, 21:43
Origineel gepost door Melalia ja thx voor de tip meid. Sorry, ik zat een beetje te dollen, maar ben verslaafd aan choco ijs... :o Ik zal ff een lijstje voor je maken met do en don'ts: Don't Je opsluiten in je kamer en zwelgen in zelfmedelijden Romantische films kijken of romantische boeken lezen nummers luisteren waardoor je in tranen uit kan barsten Spullen die je van hem gehad hebt koesteren... Do Wis zijn nummer zodat je niet snel geneigd bent om hem te bellen Bid tot Allah (swt) Ga lekker met vriendinnen weg Ga shoppen luister naar nummers als: 'he wasn't man enough for me'... Als me nog meer te binnen schiet noteer ik 't ff Sterkte meid

dima_zina85
10-11-2003, 20:45
Origineel gepost door chica*******a Sorry, ik zat een beetje te dollen, maar ben verslaafd aan choco ijs... :o Ik zal ff een lijstje voor je maken met do en don'ts: Don't Je opsluiten in je kamer en zwelgen in zelfmedelijden Romantische films kijken of romantische boeken lezen nummers luisteren waardoor je in tranen uit kan barsten Spullen die je van hem gehad hebt koesteren... Do Wis zijn nummer zodat je niet snel geneigd bent om hem te bellen Bid tot Allah (swt) Ga lekker met vriendinnen weg Ga shoppen luister naar nummers als: 'he wasn't man enough for me'... Als me nog meer te binnen schiet noteer ik 't ff Sterkte meid :hihi:......dit is al wat beter!!;)

caremelsoeki
10-11-2003, 21:13
e mariam maak je niet druk er zijn toffere dingen in het leven. als je de hele dag aan hem denkt dan moet je gewoon denken hij is het niet waard. zulke jongens denken geen minuut aan een serieuze lieve meid. hun denken alleen maar waar ken ik vandaag een gaatje vinden om je weet wel... liefst ik

salimaforever
10-11-2003, 21:55
ooooh vind het zo erg voor je wens je heel veeel sterkte!!! xxxxx salima

Melalia
10-11-2003, 22:40
Origineel gepost door caremelsoeki e mariam maak je niet druk er zijn toffere dingen in het leven. als je de hele dag aan hem denkt dan moet je gewoon denken hij is het niet waard. zulke jongens denken geen minuut aan een serieuze lieve meid. hun denken alleen maar waar ken ik vandaag een gaatje vinden om je weet wel... liefst ik haha Hoe weet jij mijn echte naam?

mocrogirl_luv17
18-11-2003, 14:45

Origineel gepost door chica*******a Sorry, ik zat een beetje te dollen, maar ben verslaafd aan choco ijs... :o Ik zal ff een lijstje voor je maken met do en don'ts: Don't Je opsluiten in je kamer en zwelgen in zelfmedelijden Romantische films kijken of romantische boeken lezen nummers luisteren waardoor je in tranen uit kan barsten Spullen die je van hem gehad hebt koesteren... Do Wis zijn nummer zodat je niet snel geneigd bent om hem te bellen Bid tot Allah (swt) Ga lekker met vriendinnen weg Ga shoppen luister naar nummers als: 'he wasn't man enough for me'... Als me nog meer te binnen schiet noteer ik 't ff Sterkte meid ik wou dat het zo makkelijk gezegd als gedaan kon zijn als je eenmaal liefdesverdriet dan luister je nergens meer naar

Pagina's : [1] 2 3