Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reactie a.u.b.

Antileech
09-11-2003, 20:29

Salaam allemaal... Ik was voeger best wel actief hier op het forum. De laatste tijd neem ik wel vaker een kijkje om de discussie een beetje te lezen. Wat mij opvalt is, dat een aantal bezoekers hier maar komen om de boel op te focken en te provoceren. Waardoor het vaak onmogelijk is om hier een beetje op een normale manier te discussieren en van gedachte te wisselen. Wat ik van jullie wil weten is of het nut zou hebben om deze figuren gewoon totaal te negeren. Ik bedoel het heeft toch ook geen nut om met ze in gesprek te gaan. Ik zeg gewoon negeren, wat vinden jullie Antileech

babyvanbelisma
09-11-2003, 20:35
Je hebt gelijk dat er tegenwoordig veel geprovoceerd wordt en de sfeer is niet altijd meer zo goed als die een paar maanden geleden nog wel was. Sommige mensen hebben de neiging hun mening op te dringen aan anderen op een kwetsende manier. Maar ik vraag me af of het zin heeft die mensen te negeren. Natuurlijk zal het op termijn wel helpen want als er niet op ze gereageerd wordt, hebben ze hier niets meer te zoeken. Maar aan de andere kant, kom op mensen, we zijn toch allemaal volwassen (sommige bijna) en we moeten toch in staat zijn in alle redelijkheid met elkaar te praten? Okee natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde mening als een ander maar wissel van mening uit, leg uit, discussieer, maar laat elkaar in z'n waarde! Dat is vooral wat ik mis: respect voor iemand anders en zijn meningen en levenswijzen. Dus moslims, kraak niet iedere nederlander/niet-moslim af, en nederlanders/niet moslims: probeer respect te hebben voor mensen die wel moslim zijn. Het is toch niet zoveel gevraagd?

sami25
09-11-2003, 20:51
Origineel gepost door Kruisvaarder Ik vind het een top idee :goedzo: :D Ik houd je daaraan :cool:

maroc1984
09-11-2003, 21:00
I am with you! ;) :zwaai:

jihad12
09-11-2003, 21:06

Origineel gepost door Kruisvaarder Ik lees ook vaak nogal provocerende post. De jodenhaat, haat tegen Amerika en het westen. De hekel aan Nederlanders (kaaskoppen) op zich. Dat provoceert mij nogal. Jij hypocriet met al jouw ongefundeerde kritiek op moslims en alles wat marokkaans is. provoceren heb jij tot kunst verheven :D

Bidawi_Mazlot
09-11-2003, 21:15
Origineel gepost door Kruisvaarder Wat een onzin :D Ik provoceren? Hoe kom je daarbij? Jij provoceert met luchtballonen, tja die halen wij snel weer neer.....jij mag gerust blijven kruisvaarder - 69, kheb totaal geen last van je :D

babyvanbelisma
09-11-2003, 21:36
Jammer dat zelfs een topic over normaal communiceren nog verziekt moet worden,,,

maroc1984
09-11-2003, 21:43
Niet de vermoorde onschuld spelen meneertje :rolleyes:

Bidawi_Mazlot
09-11-2003, 22:09
Origineel gepost door Kruisvaarder Fijn, vertel dat maar aan je moderator. :D Hij heeft wel gelijk natuurlijk :) Dat de moderator jou als last ziet is zijn mening, hij is hier voor orde en gezag..... als de vraag ''verwijdering van kruisvaarder - 69'' is van vele forum'ers dan hoort hij hier gehoor aan te geven, die gehoor heb je inmiddels gehad...... Is toch een eer voor jou kruisvaardertje, lastpost van Marokko.nl? Probleem van dit alles is, jouw gat wordt steeds groter met deze onnodige aandacht en ik word daardoor lastiggevallen met jouw wanhoops daden :giechel: Kruisvaardertje niet naast je sokken lopen he :D

HeyoanQT
10-11-2003, 01:26
Het enigste wat hier nog ontbreekt zijn de communisten die hier de macht overnemen op het forum :rolleyes: Ach provokatie,als je op een discussieboard niet mag discussieren dan is er ook niet veel aan he? :zwaai: :zwaai: