Bekijk originele versie : wat moet ik doen
hallo allemaal ik heb een probleempje maar ik weet niet of het aan mij ligt of die jongen. ik heb al een jaar telefonisch contact met een jongen en we hadden ook wel troueplannen en zo maar op een dag zei hij zo tegen me zullen we wat afspreken ik zei neee beter van niet. hij zei zo we praten al een jaar met elkaar en hebben nooit wat afgesproken toen zei ik oke.nou ik belde hem die dag en zei kom je nog hij zegt zo nee ik kan niet. nou toen werd ik echt kwaad ik dacht waarom doet hij dit me voor de tweede keer weer aan maar goed hij weet ook wel dat hij de eerste jongen van mij is en dat ik nooit met jongens afspreek.dus de volgende dag belt hij me ik zeg wat is er hij zegt ik wou alleen vragen hoe het met je ging maar ik deed heel erg kortaf tegen hem.toen vroeg ik hem wat voor smoes heb je nou weer .hij zei we kunnen betre niks met elkaar beginnen toen begreep ik er helemaal niks meer van dus ik snap niet wat er verkeerd is gegaan. maar hij zei wel zo van je moet je nr niet veranderen he ik zei dat doe ik wel maar hij heeft nog steeds niet gebeld er zijn nu 3 weken om. maar hij is wel een familie van mij dus. maar in dat gesprek deed ik als of ik he.
oem_roekaya
09-11-2003, 19:51
salaam eleykoem zuster
ja Allah swt heeft relaties verboden en dat heeft hij niet voor niks!! ik zelf ben verloofd en geef toe dat ik een half jaar iets met hem had voor dat we gingen verloven..maar heb ook veel pijn gehad en weet dat een relatie echt haram is en daar zeg ik tegen je begin geen relatie het is niet voor niks haram!!!! de liefde moet pas komen wanneer je getrouwd bent. ik hoop dat je pijn snel over mag gaan
bid tot Allah swt en hij zal je inscha Allah helpen
walikom salaam
chahidaatje
09-11-2003, 21:42
He meid natuurlijk is het verboden...
En als hij echt van jou hield dan nam hij wel contact met jou op....
OF je moet zelf de stap nemen om hem te bellen...
Maar zoals ik het lees zal ik het gewoon laten gaan, ook al doet het zoveel pijn...
En als allah vind dat jullie bijelkaar horen dan gebeurt het ook wel, inshallah...
Sterkte meid!!!
groetjes Chahida
salimaforever
10-11-2003, 11:16
hey Ik geef je één goede raad, wacht gewoon af tot je u ware tegenkomt op een islamitische wijze, je gaat je eigen gewoon pijn doen
door verdriet die een jongen wel kan geven!!
good luck
Origineel gepost door oem_roekaya
salaam eleykoem zuster
ja Allah swt heeft relaties verboden en dat heeft hij niet voor niks!! ik zelf ben verloofd en geef toe dat ik een half jaar iets met hem had voor dat we gingen verloven..maar heb ook veel pijn gehad en weet dat een relatie echt haram is en daar zeg ik tegen je begin geen relatie het is niet voor niks haram!!!! de liefde moet pas komen wanneer je getrouwd bent. ik hoop dat je pijn snel over mag gaan
bid tot Allah swt en hij zal je inscha Allah helpen
walikom salaam
Wie heeft het hier over relaties? Zij heeft telefonische contact met hem ..
karimaAB
10-11-2003, 12:36
salaam zuster
ik begrijp je volkomen maar je moet geen verdriet hebben voor een jongen want zun brengen het verdriet,want dan begin je hopeloos te denke,van hem te houden en dan begin je je eigen op te offeren en dan heeft hij je helemaal in zijn MACHT en dan kan hij doen wat hij niet laten kan.
je moet alles aan het LOT over laten en je zult je ware wel tegen komen!!INSCHALLAH!!!!!
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 13:49
je moet die jongen traceren en zijn mobieltje in beslag nemen. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.