Bekijk originele versie : Een vraagje; namens Pa en Ma
sousou_s
09-12-2007, 17:19
Selem allemaal,
We wonen in een hele rustige straat waar je helaas geen schotel mag plaatsen, omdat het uitzicht belemmert. Tot gister aan toe hebben we digitale televisie van Casema gehad met 4 arabische kanalen, maar helaas, sinds vandaag, is die uit de lucht gehaald:( , nu zitten mijn ouders zonder arabische zenders...
Mijn vraag hierbij is; is er uberhaupt een ander mogelijkheid om arabische zenders te kunnen ontvangen, zodat ze toch televisie kunnen kijken?
alvast bedankt,
gr sousou_s
motorola
09-12-2007, 18:52
hoelang geleden hebben jullie het aangeschaft? Bij casema krijg je de eerste maand alle zenders gratis...Kijk op hun site wat voor extra pakket je moet aanschaffen om alsnog de arabische zenders te kunnen ontvangen..
Succes
cinderella
09-12-2007, 20:12
Selem allemaal,
We wonen in een hele rustige straat waar je helaas geen schotel mag plaatsen, omdat het uitzicht belemmert. Tot gister aan toe hebben we digitale televisie van Casema gehad met 4 arabische kanalen, maar helaas, sinds vandaag, is die uit de lucht gehaald:( , nu zitten mijn ouders zonder arabische zenders...
Mijn vraag hierbij is; is er uberhaupt een ander mogelijkheid om arabische zenders te kunnen ontvangen, zodat ze toch televisie kunnen kijken?
alvast bedankt,
gr sousou_s
Van wie mag het niet? van de gemeente? zijn jullie al in bezwaar gegaan tegen het besluit? zo nee, dan zou ik het zeker proberen, t kan de moeite waard zijn. Kunnen jullie de schotel niet plaatsen op een plek wara hij de uitzicht niet belemmert, zoals de achtertuin?
sousou_s
09-12-2007, 20:24
hoelang geleden hebben jullie het aangeschaft? Bij casema krijg je de eerste maand alle zenders gratis...Kijk op hun site wat voor extra pakket je moet aanschaffen om alsnog de arabische zenders te kunnen ontvangen..
Succes
klopt we hadden toendertijd ook de eerste maand alle zenders gratis, toen hebben we een extra pakket genomen voor die 4 arabische zenders, maar helaas die is uit de lucht gehaald!:(
sousou_s
09-12-2007, 20:27
Van wie mag het niet? van de gemeente? zijn jullie al in bezwaar gegaan tegen het besluit? zo nee, dan zou ik het zeker proberen, t kan de moeite waard zijn. Kunnen jullie de schotel niet plaatsen op een plek wara hij de uitzicht niet belemmert, zoals de achtertuin?
Het mag niet van onze woningbouwvereniging, we moesten er voor tekenen toen we introkken, in de achtertuin pakt hij niet!
dankje wel voor je reactie:kus:
mekenssia_samia
09-12-2007, 20:46
Via internet kun je arabische zender ontvangen en dan via de kabel zo na je televisie. maar een website of iets dergelijks kan ik je helaas niet geven, heb dit ook maar ergens opgevangen :)
sousou_s
09-12-2007, 20:48
Via internet kun je arabische zender ontvangen en dan via de kabel zo na je televisie. maar een website of iets dergelijks kan ik je helaas niet geven, heb dit ook maar ergens opgevangen :)
oke dankje wel stadgenootje, ik zal kijken of ik iets tegen kom
:kus:
mekenssia_samia
09-12-2007, 20:49
Meknes ?
sousou_s
09-12-2007, 21:49
Meknes ?
inderdaad Meknes:D
mekenssia_samia
09-12-2007, 22:02
boussa :sjans: voor mij meknessia
MarocStar
09-12-2007, 22:22
gewoon ophangen ze doen echt niets
jawel je krijgt een waarschuwingsbrief thuis.
en je zegd zelf je hebt er vor getekend
MarocStar
09-12-2007, 22:29
jawel je krijgt een waarschuwingsbrief thuis.
en je zegd zelf je hebt er vor getekend
Ik heb de schotel al twee jaar hangen en tegen mij werd ook gezegd dat het niet mocht.
PAs als je een waarschuwing krijgt moet je het weghalen. De kans dat je zo een brief krijgt is klein
mekenssia_samia
09-12-2007, 22:32
Ik heb de schotel al twee jaar hangen en tegen mij werd ook gezegd dat het niet mocht.
PAs als je een waarschuwing krijgt moet je het weghalen. De kans dat je zo een brief krijgt is klein
misschien heb jij het geluk, dat ze niet bij je zijn komen aankloppen
ik adviseer sousou om het gewoon via de legale weg te doen,
kijk of er wat te regelen valt met de betrekkende instantie
zo niet zoeken na een alternatief,
zoals via internet zenders bekijken
of een extra pakket aanschaffen via digitaal tv
MarocStar
09-12-2007, 22:33
misschien heb jij het geluk, dat ze niet bij je zijn komen aankloppen
ik adviseer sousou om het gewoon via de legale weg te doen,
kijk of er wat te regelen valt met de betrekkende instantie
zo niet zoeken na een alternatief,
zoals via internet zenders bekijken
of een extra pakket aanschaffen via digitaal tv
jullie zijn echt schijterds:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.