Bekijk originele versie : Help, DJ gezocht.......
Hallo mensen,
Wie kan mij helpen aan een goede DJ?
Groetjes,
Dorita
misshind
09-11-2003, 20:30
Hoi.
kijk maar bij gids en daarna dj's. of je kunt ook dj appie proberen of ie nog vrij is hij schijnt een hele goeie te zijn. z'n tel: 0624700338
succes verder.
chahidaatje
09-11-2003, 23:33
He dorita je moet dj Karima nemen, zij is erg goed ik ken haar persoonlijk, ene weet hoe goed zij is, ze geeft zelfs na de ramadan een feest in Groningen...
Ze komt oorspronkelijk uit Brussel, maar ze woont nu in groningen ene ze draait van alles voor elk gelegenheid.....
Haar nummer is : dj karima 0615632457......
latifa666
10-11-2003, 12:25
Hoi dorita,
mijn nicht had laatst ook een bruiloft en ze had ook ene dj appie genomen. Echt een aanrader als je voor sfeer wilt gaan.
groetjes,
Latifa.
camillya
10-11-2003, 18:50
HOIIII weet je wie goed is dj NADIA (uit utrecht) ZE KLAART GEWOON... ECHT EEN TOPPERTJE IS HET EN KAN HEEEEEL GOED MIXEN....
IK HEB MEERDERE BRUILOFTEN VAN DER MEEGEMAAKT EN HET WAS TOPPIE...
VOOR MEER INFO STUUR ME EEN PM
hoi!
Als je een apartheid bruiloft geeft moet je zeker DJ Halim, Khadija of Fatiha, maar mocht het een mixt aangelegenheid zijn dan raad ik je DJ el habib aan een van de beteren op dit moment die ook de fijne kneepjes van het vak beheerst. zie : www.geocities.com\djelhabib
suc6!
Ik zou nooit een vrouwelijk dj nemen want die hebben weinig verstand van mixen. (en trouwens die dj elhabib is niks hoor.)
laat je niet gek maken meid. succes verder.
ik moet zeggen...ik heb dj elhabib zelf een keer meegemaakt..en heb niks te klagen..
hij weet goed de sfeer erin te brengen..
en mocht je voorkeur hebben aan een vrouw..dan raad ik je zeker dj nadia uit utrecht aan
xx hanoa :zwaai:
Ik heb er ook al een paar meegemaakt..zoek er zelf ook een of toch maar aan band???!Weet et niet zeker.Maar ik zou of DJ Selina, DJ Houda, of DJ Nassi nemen.
En die Nadia uit Utrecht is echt niks, niet mijn smaak.
:zwaai:
Beni_Bouyachie17
05-01-2004, 10:56
Mijn god zeg , ze schijnt goed te zijn maarrrrrrrrrrrrrrr er word beweerd dat ze lesbisch is ....
Wat mankeert mensen tegenwoordig man wajou... klaar er wordt niet gevraagd wat haar sexuele voorkeur is damnn....
Mgharba...
1_L_1_A_2_2
05-01-2004, 16:28
Waarom geven jullie er iets om of ze lesbisch is.
Je wil sowiezo al een DJ op je bruiloft, of ze dan nog lesbisch of niet maakt dan naar mijn idee niet veel meer uit
ladyoumaima
05-01-2004, 18:11
he Chadiaatje draait ze ook anasheeds of islamitisch goedgekeurd muziek voor op bruiloften????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.