Bekijk originele versie : BelMinuten Checken via telfort?
SweetySaloua
09-12-2007, 13:32
Nope, alleen je maandelijkse rekening kun je online bekijken.
ahlam-85
09-12-2007, 13:33
dat kan maar je moet extra voor betalen, ik vind ze echt dom, en in vind t.fort niks van daar ben ik bij hun weg.
SweetySaloua
09-12-2007, 13:42
dat kan maar je moet extra voor betalen, ik vind ze echt dom, en in vind t.fort niks van daar ben ik bij hun weg.
Huh? Volgens mij kan dat niet hoor? In de telfort winkel hebben ze me vertelt dat ze deze service niet hebben, je kunt alleen je online rekening aan het eind vd maand zien.
ahlam-85
09-12-2007, 13:49
Huh? Volgens mij kan dat niet hoor? In de telfort winkel hebben ze me vertelt dat ze deze service niet hebben, je kunt alleen je online rekening aan het eind vd maand zien.
jawel, ik heb er naargevraagd toen ik abbo bij hun aansloot, maar ze zeiden dat je daar extra ervoor moet betalen elke maand iets van 3 of 4 euro, ik weet niet meer precies hoeveel.
jawel, ik heb er naargevraagd toen ik abbo bij hun aansloot, maar ze zeiden dat je daar extra ervoor moet betalen elke maand iets van 3 of 4 euro, ik weet niet meer precies hoeveel.
en ze liegen nogeens...
ik wil ook bij hun weg...:(
mijn telefoon is kapot gegaan na 5 maanden :( en elke maand krijg ik een rekening van hier tot Tokio
ahlam-85
09-12-2007, 14:17
en ze liegen nogeens...
ik wil ook bij hun weg...:(
mijn telefoon is kapot gegaan na 5 maanden :( en elke maand krijg ik een rekening van hier tot Tokio
dus je gebruikt het niet? dan moet je ze anders ff bellen
het zijn inderdaad oplichters, maar hoe bedoel je met kappot? letterlijk kappotk? je kan een andere sim aanvragen;)
neeh ik had dus een u600 maar die beeld doet zo gek ik zie elke keer helemaal niks gewoon een zwarte beeld zo wazig
terwijl ik er super zuinig mee ben..
ahlam-85
09-12-2007, 14:23
neeh ik had dus een u600 maar die beeld doet zo gek ik zie elke keer helemaal niks gewoon een zwarte beeld zo wazig
terwijl ik er super zuinig mee ben..
oow je hebt een abbo met tel genomen? ik heb sim only....
je moet gewoon terug naar ze gaan,je krijgt gewoon een andere tel van ze, en die kappote tel sturen ze retour naar fabriek.
SweetySaloua
09-12-2007, 14:26
Ja inderdaad. Gewoon even bellen dat je tel. kapot is en waarschijnlijk vertellen ze je dan hoe je het terug moet sturen ter reparatie en als je tel. niet gemaakt kan worden krijg je gewoon een nieuwe!
ahlam-85
09-12-2007, 14:29
Ja inderdaad. Gewoon even bellen dat je tel. kapot is en waarschijnlijk vertellen ze je dan hoe je het terug moet sturen ter reparatie en als je tel. niet gemaakt kan worden krijg je gewoon een nieuwe!
;)
dank je wel dames voor jullie reactie..
ik ga inshaALLAH morgen gewoon fftjes langs :) en kijken of ze hem kunnen repareren
(K)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.