Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom verlagen ze je als je met iemand uit marokko ben getrouwd waar slaat dat op ?

Pagina's : [1] 2

marocgirl18
09-11-2003, 16:32

ik vind dat echt nergens op slaan het zijn toch ook mensen ola ik ben getrouwd met een hele leuke knape jongen uit marokko waar ik heel veel van hou maar mensenverlagen het omdat het iemand uit marokko is laats hoorde ik van een meisje ik heb gehoord dat je getrouwd bent ik zij jah klopt en toen zij ze handoe kwahet ik kan daar zo boos om worden en nog iemand die zelf ook uit marokko is gekomen komt nu stoer praten tegen mij van waarom iemand uit marokko ik zweer het ik heb hem uitgescholden ook al was het me oom maar mensen denken metteen dat hij niet van je zal houden dat het om papieren gaat maar mensen zijn gewoon jaloers op mij denk al mijn vriendinnen zeggen waarom uit marokko je kan betere krijgen ewa safi als ik nou met iemand uit marokko wil trouwen is toch mij leven niet de jouwe maar mensen willen bemoeien met mijn zaken ik zweer het ik word hier echt ziek van kan iemand mij uitleggen waarom ze ons zo verlagen maar een ding heb ik altijd gezegd ik ga nooit met een jongen uit marokko trouwen ik ga hier niet over liegen het is elmektab ........................

Misssweetie
09-11-2003, 16:39
je hebt wel gelijk..t is je eigen zaak maar ik begreep t ff nie je zei :''handoe kwahet'' :watte?:was da? :o :zwaai:

angel122
09-11-2003, 16:45
Wat kan jou het schelen wat anderen zeggen,als je maar zelf gelukkig bent met je mannetje.

marocgirl18
09-11-2003, 16:47
handoe kwahet dat betekend heeft hij papieren

ChOcOtOfFfF
09-11-2003, 22:30

je moet gewoon maling hebben wat iemand anders denkt, als jij gelukkig bent met je man moet je anderen, niet de kans geven om zich er mee te laten bemoeien. Zeg gewoon: denk maar wat je wilt, het boeit me niet wat jij denkt:ego:

DOUNIAAA
09-11-2003, 23:14
Je moet gewoon schijt hebben aan wat mensen zeggen. het gaat erom dat jij gelukkig met hem bent en hij met jou. Ik ken genoeg vriendinnen enz die met iemand uit marocco zijn getrouwd. en geloof me ik heb ze nog nooit horen klagen van dit of dat. meid geniet van je leven met hem ;) en heb maling aan wat anderen zeggen dat is het beste. xxxx :blauwkus:

chicamaroquia
09-11-2003, 23:16
Waarom zou je zoveel waarde hechten aan wat anderen zeggen... :confused:

zoya
10-11-2003, 00:26
Origineel gepost door marocgirl18 ik vind dat echt nergens op slaan het zijn toch ook mensen ola ik ben getrouwd met een hele leuke knape jongen uit marokko waar ik heel veel van hou maar mensenverlagen het omdat het iemand uit marokko is laats hoorde ik van een meisje ik heb gehoord dat je getrouwd bent ik zij jah klopt en toen zij ze handoe kwahet ik kan daar zo boos om worden en nog iemand die zelf ook uit marokko is gekomen komt nu stoer praten tegen mij van waarom iemand uit marokko ik zweer het ik heb hem uitgescholden ook al was het me oom maar mensen denken metteen dat hij niet van je zal houden dat het om papieren gaat maar mensen zijn gewoon jaloers op mij denk al mijn vriendinnen zeggen waarom uit marokko je kan betere krijgen ewa safi als ik nou met iemand uit marokko wil trouwen is toch mij leven niet de jouwe maar mensen willen bemoeien met mijn zaken ik zweer het ik word hier echt ziek van kan iemand mij uitleggen waarom ze ons zo verlagen maar een ding heb ik altijd gezegd ik ga nooit met een jongen uit marokko trouwen ik ga hier niet over liegen het is elmektab ........................ dat heb ik ook! Ik heb ook een partner uit marokko. En iedereen denkt voor een paspoort. Pffffffffff ze denken maar. Het gaat erom dat wij gelukkig zijn en blijven. Waarschijnlijk was het mektab anders was het toch niet gebeurt? Nou ja, het kan altijd mis gaan zowel met een partner vanuit hier als daar :regie: Iedereen mag van mij weten dat ik een partner heb uit marokko!!!!!!!! Schaam me er echt niet voor!! :ego: Laat ze gewoon lekker denken. Ik heb wel meer te doen dan me constant met andere mensen bezig te houden ;) Wens je veel geluk met je partner veel liefs van, zoya

Heiba
10-11-2003, 06:06
Origineel gepost door marocgirl18 ik vind dat echt nergens op slaan het zijn toch ook mensen ola ik ben getrouwd met een hele leuke knape jongen uit marokko waar ik heel veel van hou maar mensenverlagen het omdat het iemand uit marokko is laats hoorde ik van een meisje ik heb gehoord dat je getrouwd bent ik zij jah klopt en toen zij ze handoe kwahet ik kan daar zo boos om worden en nog iemand die zelf ook uit marokko is gekomen komt nu stoer praten tegen mij van waarom iemand uit marokko ik zweer het ik heb hem uitgescholden ook al was het me oom maar mensen denken metteen dat hij niet van je zal houden dat het om papieren gaat maar mensen zijn gewoon jaloers op mij denk al mijn vriendinnen zeggen waarom uit marokko je kan betere krijgen ewa safi als ik nou met iemand uit marokko wil trouwen is toch mij leven niet de jouwe maar mensen willen bemoeien met mijn zaken ik zweer het ik word hier echt ziek van kan iemand mij uitleggen waarom ze ons zo verlagen maar een ding heb ik altijd gezegd ik ga nooit met een jongen uit marokko trouwen ik ga hier niet over liegen het is elmektab ........................ En dat hele verhaal zonder een enkele leesteken of hoofdletter... Ja het is inderdaad vervelend als mensen zo reageren, maar ik denk niet dat je daar veel aan kan doen.

Sweet_Esma
10-11-2003, 06:13
Je moet gewoon niet op anderen letten...en op wat ze zeggen

Brownsugar
12-11-2003, 00:16
Ik denk dat de meesten het zeggen omdat het vaak voorkomt dat een jongen na dat hij zijn papieren heeft weggaat. Nou wil dat niet betekenen dat hij dat bij jou doet, natuurlijk niet. Maar zo zijn marokkanen, als een persoon zoiets flikt gaan ze ervan uit dat iedereen dat doet. heel dom van ze. Maar laat ze maar dom doen, jij bent lekker getrouwd en als zij papieren boven liefde, geluk etc zetten laat ze maar.

cheima
12-11-2003, 13:06
Origineel gepost door marocgirl18 ik vind dat echt nergens op slaan het zijn toch ook mensen ola ik ben getrouwd met een hele leuke knape jongen uit marokko waar ik heel veel van hou maar mensenverlagen het omdat het iemand uit marokko is laats hoorde ik van een meisje ik heb gehoord dat je getrouwd bent ik zij jah klopt en toen zij ze handoe kwahet ik kan daar zo boos om worden en nog iemand die zelf ook uit marokko is gekomen komt nu stoer praten tegen mij van waarom iemand uit marokko ik zweer het ik heb hem uitgescholden ook al was het me oom maar mensen denken metteen dat hij niet van je zal houden dat het om papieren gaat maar mensen zijn gewoon jaloers op mij denk al mijn vriendinnen zeggen waarom uit marokko je kan betere krijgen ewa safi als ik nou met iemand uit marokko wil trouwen is toch mij leven niet de jouwe maar mensen willen bemoeien met mijn zaken ik zweer het ik word hier echt ziek van kan iemand mij uitleggen waarom ze ons zo verlagen maar een ding heb ik altijd gezegd ik ga nooit met een jongen uit marokko trouwen ik ga hier niet over liegen het is elmektab ........................ Heb je geen leestekens op je toetsenbord ofzo..:confused:

SweetRose
12-11-2003, 14:22
Origineel gepost door Miss_Magrebia ik zelf heb ook een schat uit Marokko en wat andere zeggen : :vingers: HIer ga ik volledig mee akkoord...:)...ik negeer hen trouwens..volkomen..daar kunne die ni tege :o....dus fak them :vingers: :hihi:

Nuray
24-11-2003, 09:01
he meid niks van aantrekken!!!!!! het is toch jouw leven al trouw je met iemand uit afrika als jij maar gelukkig bent!!!!! greetings Nuray peace to the world

Atlas_Gebergte
24-11-2003, 11:29

Meid gewoon niks van aantrekken hoor, ik ben trouwens ook heel erg gelukkig met een man uit marokko en het gaat uitstekend hoor. En ik zal je eerlijk zeggen het gaat echt niet om die papieren, maar om de liefde meid. Je moet gewoon op je gevoel afgaan en voor je huwelijk gaan. Succes.

Pagina's : [1] 2