Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er ook last van?

sweetysma
08-12-2007, 22:45

[ Saaaaaalam oulaikom. Wie heeft er ook zo last van rode vlekken. Die over blijven van puistjes?? Ik word er zo moe vanen hoor van veel meiden dat ze er ook last van hebben.. Ik gebruik tea tree olie voor me puistjes af en toe. Maar toch blijft er rode vlekken van over, wat is daar goed tegen behalve een behandeling Helppppppppp moi :maf2: ]

sweetysma
08-12-2007, 23:35
Heeft niemand hier enige tips voor ?

hayetmaroc
09-12-2007, 02:29
vitamine E creme of biodermal...

Donkergroen
09-12-2007, 11:43
Ik heb Hamdoulilah geen puistjes,maar wanneer ik meeeters uitknijp hou ik wel rode vlekjes over,zo irritant

Rebenga
09-12-2007, 13:09

Ik zou maar oppassen dame...Is echt geen grap wat je doet. Elke keer datje uitknijpt, is er een kans dat je zo'n rode vlek achterlaat, in andere woorden gewoon een litteken. Ken toevallig iemand die dagelijks uitkneep, hij begint steeds minder van die puisten te krijgen, maar dat lijkt op het eerste gezicht niet zo, want je ziet nog steeds die 'littekens' .. Suit yourself hon'

sweetysma
09-12-2007, 13:42
vitamine E creme of biodermal... Heb je ervaring mee..?? En jah meiden ik knijp ze ook uit me meeeters dat is echt kut jah dat erdan zoveel rode vlekken overblijven. oef ik word zo gek ervan . maar jah wie heeft er ervaring met de vitamine e creme ?

Donkergroen
09-12-2007, 14:09
Ik zou maar oppassen dame...Is echt geen grap wat je doet. Elke keer datje uitknijpt, is er een kans dat je zo'n rode vlek achterlaat, in andere woorden gewoon een litteken. Ken toevallig iemand die dagelijks uitkneep, hij begint steeds minder van die puisten te krijgen, maar dat lijkt op het eerste gezicht niet zo, want je ziet nog steeds die 'littekens' .. Suit yourself hon' Nee maar die rode vlekjes verdwijnen daarna wel. Ik ben echt verslaafd aan,als ik thuis kom pak ik meteen de spiegel en begin.

sweetysma
10-12-2007, 20:32
Ja op je neus gaan die rode vlekken na een dag weg of zo. Maar als je je op je wang uitknijpt of kin dan gaan die rode vlekken moeilijk weg.

hayetmaroc
10-12-2007, 20:37
Heb je ervaring mee..?? En jah meiden ik knijp ze ook uit me meeeters dat is echt kut jah dat erdan zoveel rode vlekken overblijven. oef ik word zo gek ervan . maar jah wie heeft er ervaring met de vitamine e creme ? mijn zus gebruikt biodermal en ze is er heel positief over...

Zahra__
10-12-2007, 21:37
na hoe lang zag zij resultaat?

sweetysma
11-12-2007, 12:47
Maaar ik wil niet van creme veranderen, heeft biodermal niet gewoon een littekencreme die je niet als dagcreme moet smeren maar gewoon 1 keer per dag op het litteken?en dan laten inwerken of iets??