Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor het eerst je schoonmoeder zien..........

sellina84
09-11-2003, 14:29

Ik ga na de ramadan, in schallah voor het eerst kennis maken met me aanstaande schoonmoeder. Alleen ik ben zo zenuwachtig, en weet niet hoe ik me moet gedragen. Zijn er meiden die dit al hebben meegemaakt em me kunnen vertellen hoe hun ervaring was.. Kus Sellina..... :confused:

sellina84
09-11-2003, 15:39
Waarom reageert er nou niemand! please ik heb echt hard jullie advies nodig...............

Hafsat
09-11-2003, 15:43
Veel succes meid..... :)

sellina84
09-11-2003, 16:03
Bedankt voor je reactie, ( ghazella24) Ik ga na haar toe, en dan gaat me aanstaande weg en laat ons alleen. Alleen ik weet echt niet waar ik over moet beginnen.....

Nissa
10-11-2003, 11:24

hey meid. Ik had mijn schoonzusje erbij en ging daarmee als eerst winkelen enz. Daarna had ik de 1ste keer mijn shoonmoeder gezien bij haar thuis ik was op bezoek gegaan , maar ik durfde niet alleen had mijn nicht meegenomen. Na 5 min waren we aan het kletsen en foto's aan het bekijken alsof ik al jaren bij de familie zit. Belangrijkste blijf jezelf!!! Dan zit je altijd goed. Veel succes Nissa

riffia19
11-11-2003, 10:16
ik heb mijn schoonmoeder ook voor het eerst dit jaar gezien in de zomer in marokko en mijn man was hier maar gelukkig had ik een nicht en een tante meegenomen ik vond het zo eng maar het viel allemaal mee voelde me er meteen thuis en bij horen heb een schat van een schoonmoeder

beppie_truus
11-11-2003, 10:25
heel veel succes meid

Bent_Fes
11-11-2003, 20:36
Mijn schoonmoeder heb ik ook niet gezien, na de ramadan komen ze mijn hand vragen Insh´Allah...heb haar alleen telefonisch gesproken. Ben super zenuwachtig.....

sellina84
11-11-2003, 22:46
Bedankt voor jullie reacties meiden... Meer reacties zijn welkom......... Kus Sellina

Oheba24
12-11-2003, 22:10
hoi oemishaaq, he he, ik heb deze topic al een paar keer gelezen en ik dacht al, ben ik ouderwets of wat? maar gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt, mijn schoonmoeder heb ik gewoon op de dag dat ze om mijn hand kwamen vragen leren kennen, eerder echt niet hoor!!!!

PerfectTangawia
12-11-2003, 23:58
Origineel gepost door Oheba24 hoi oemishaaq, he he, ik heb deze topic al een paar keer gelezen en ik dacht al, ben ik ouderwets of wat? maar gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt, mijn schoonmoeder heb ik gewoon op de dag dat ze om mijn hand kwamen vragen leren kennen, eerder echt niet hoor!!!! hahaha.. ja inderdaad.. ik zag haar ook pas toen ze mijn hand kwamen vragen.. en nu ik weleens op bezoek ga wil ik nog steeds dat hij erbij blijft... TANGAWIA

nacira
13-11-2003, 01:19
Origineel gepost door OemIshaaq Voor het eerst gaan samenwinkelen met schoonmoeder en vriendje?? :confused: :confused: :confused: Wat een beeld geeft dat niet?? De schoonmoeder en schoonpa komen voor het eerst naar jou thuis om de handaanvraag te doen. Waarom zou jij eerst met hen afspreken alleen?? Zodat zij jou kan goedkeuren?? Helemaal alleen?? Zijn we verwesterd of zo?? Ik ben het met je eens, ik zou persoonlijk niet het initiatief nemen om op bezoek te gaan. Ik doe het liever op de oudewetse manier. Ik heb mijn schoonmoeder voor het eerst gezien toen ze me om mijn hand kwamen vragen. Ik vind dat je tradities in ere moet houden anders is er geen lol meer aan. En geloof me geen enkele schoonmoeder zit te wachten op een vriendin van haar zoon die bij haar thuis komt zodat ze later gaan trouwen. Het is meestal de partner die het regelt met moederlief om zijn geliefde thuis uit te nodigen. Dit is mijn menig en ik respecteer uiteraard alle andere meningen hierover

sellina84
13-11-2003, 23:08
Hallo Dames, Bedankt voor jullie reacties. Jeetje, ik begin nou echt te twijfelen vinden jullie echt? dat ik het niet moet doen. Ik hoor het nog wel......... Kus Sellina...........

la7iza
14-11-2003, 00:36
ik heb mijn schoonmoeder op een trouwfeest vor het eerst gezien! mijn toekomstige zijn moeder wou me héél graag leren kenne maar we wisten ni hoe we de eerste stap moesten zetten en daarmee kwam die trouwfeest goed van pas :-) en dat ging goed! ik vond het belangrijk dat we ni allen waren dat er andere mensen bij waren,ik zelf heb mijn zus en mijn nicht meegenomen! een week daarna zijn ze mijn hand kome vragen en dat ging ook vlot! met mijn schoonmoeder heb ik al een band maar mijn schoonvader heb ik nog maar 1x gezien veel succes meid