Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens in Marokko

honaida
27-08-2002, 12:21

Wat ik me afvraag< waarom zie ik in Marokko vaak knappe jongen uit Nederland en hier in Nederland niet. Kom eens eruit waar verberg jij je

emsoem
27-08-2002, 12:28
Origineel gepost door honaida Wat ik me afvraag< waarom zie ik in Marokko vaak knappe jongen uit Nederland en hier in Nederland niet. Kom eens eruit waar verberg jij je hier kun je niet doen alsof je in maroc bent want hier is het van oooo die heeft rouge op of kijk hij is homo hij heeft een string aan of die wenkbrauwen gatverdamme hij heeft ze gepileert en gaa zo maar door snap je het nou??? =emsoem=

Teaser
27-08-2002, 12:49
Je ziet die lelijke nederlandse marokkanen in een nog viezere situatie vandaar dat ze er dan mooier uit zien dan wanneer ze hier in nederland zijn. Contrast heet zo iets.

Alabama
27-08-2002, 13:09
Origineel gepost door Emshoom wel , das omdat de vakantie periode het "hoogseizoen" is voor de inagdhaben (lees; handvragers, nvdr..), iedereen maakt zich mooi om een "dom gansje " te strikken uit al gharizh (lees; europa, nvdr...) topunt is , elke zomer laten er zich een heleboel meiden strikken :D ps in marokko is het het hele jaar door "handvraag-seizoen", juni-september is de piekperiode:D He....wanneer breekt het "hoogseizoen" voor inagdhaben hier uit! kan dit "domme gansje" er zich mentaal op voorbereiden.... Lig al aardig op schema hoor...... Ik kan al aardig giechelen.....gigigigiggigigigi En ben ook al goed in het vol bewondering uitroepen.....ooohh Ali....wat ben jij slim zeg! (heb ooit gehoord....dat mannen dat graag horen!) en...eh......waar moest je nog meer aan voldoen..om een stoet richting je huis te krijgen? Bigga, Ali

Simran
27-08-2002, 13:59

Dat vroeg ik mij nou ook altijd af, in maroc zag je in overvloed schoonheid, maar hier??? Maar ja nu begrijp ik het wel een beetje.... hihihihihihi :zwaai: :zwaai:

Chaimae
27-08-2002, 14:06
ach ik zie ik in maroc ook aleen maar mooie auto's die ik hier in nl bijna bij geen enkele marokkaan zie

trinity
27-08-2002, 14:08
Hallo allemaal, Ik wilde even melden dat ik zat marokaanse jongen ken die er bijna altijd goed en verzorgd uit zien. En zeker niet alleen in Marokko! X

MissBlaBla
27-08-2002, 14:31
Tease, je hebt me werkelijk laten lachen... Hahaha... Moest het effe zeggen. BlaBla

Teaser
27-08-2002, 15:55
Origineel gepost door MissBlaBla Tease, je hebt me werkelijk laten lachen... Hahaha... Moest het effe zeggen. BlaBla dank je maar ik ben serieus, weet je hoe lekker ik er uit zie in marokko, het is helemaal niet erg dat ik een paar scheve tanden heb, want de mensen om me heen hebben helemaal geen tanden. Het maakt niet uit dat ik adam & eva schoenen draag, want de rest draagt alleen slippers. ik zie er in marokko gewoon cool uit en met mijn opel kadet steel ik daar de show in cournisch Marokkaanse meiden zien er ook altijd goed uit. Je moet ook altijd als je een vakantie vriend/in hebt, eerst de situatie herzien wanneer je weer in nederland bent. want in nederland ziet ierdereen er anders uit.

emsoem
27-08-2002, 16:00
Origineel gepost door Teaser dank je maar ik ben serieus, weet je hoe lekker ik er uit zie in marokko, het is helemaal niet erg dat ik een paar scheve tanden heb, want de mensen om me heen hebben helemaal geen tanden. Het maakt niet uit dat ik adam & eva schoenen draag, want de rest draagt alleen slippers. ik zie er in marokko gewoon cool uit en met mijn opel kadet steel ik daar de show in cournisch Marokkaanse meiden zien er ook altijd goed uit. Je moet ook altijd als je een vakantie vriend/in hebt, eerst de situatie herzien wanneer je weer in nederland bent. want in nederland ziet ierdereen er anders uit. Go BoY............ =emsoem=

Sjakie
27-08-2002, 16:06
Origineel gepost door Teaser dank je maar ik ben serieus, weet je hoe lekker ik er uit zie in marokko, het is helemaal niet erg dat ik een paar scheve tanden heb, want de mensen om me heen hebben helemaal geen tanden. Het maakt niet uit dat ik adam & eva schoenen draag, want de rest draagt alleen slippers. ik zie er in marokko gewoon cool uit en met mijn opel kadet steel ik daar de show in cournisch Marokkaanse meiden zien er ook altijd goed uit. Je moet ook altijd als je een vakantie vriend/in hebt, eerst de situatie herzien wanneer je weer in nederland bent. want in nederland ziet ierdereen er anders uit. Ben jij nieh toevallig mijn verloren 2-ling broer...;) Al3afriet

Teaser
27-08-2002, 16:09
Origineel gepost door Al3afriet Ben jij nieh toevallig mijn verloren 2-ling broer...;) Al3afriet Heb je ook maar een wenkbrauw????

Sjakie
27-08-2002, 16:12
Origineel gepost door Teaser Heb je ook maar een wenkbrauw???? YepzzYepzz....wahid wenkbrauw ;) Alleen maar scheve tanden....dus dat klopt wel...en je woont ook nog eens in A'dam....:D Al3afriet