Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Avatar contest

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Fatomaat
27-08-2002, 12:15

Zoals ie al weet vind ik die avatar van Teaser verreweg de leukste. Whahahahaha echt elke x als ik dat hoofd zie moet ik lachen het is gewoon te erg. Ik moet dat hoofd boven mijn bed hangen, dan weet ik zeker dat ik nooit meer met een verkeerd been uit bed zal stappen. En nou niet denken dat ik m ken, het was gewoon liefde op het eerste gezicht :D Mijn avatar vind ik 3x nix, maar zal m ooit misschien wel veranderen, as ik klaar ben met strijken. Nou jullie, who's hot en who's not & waarom. The truth, the whole truth & nothing but the truth.

Miss_Banana
27-08-2002, 12:30
Origineel gepost door Fatomaat Zoals ie al weet vind ik die avatar van Teaser verreweg de leukste. Whahahahaha echt elke x als ik dat hoofd zie moet ik lachen het is gewoon te erg. Ik moet dat hoofd boven mijn bed hangen, dan weet ik zeker dat ik nooit meer met een verkeerd been uit bed zal stappen. En nou niet denken dat ik m ken, het was gewoon liefde op het eerste gezicht :D Mijn avatar vind ik 3x nix, maar zal m ooit misschien wel veranderen, as ik klaar ben met strijken. Nou jullie, who's hot en who's not & waarom. The truth, the whole truth & nothing but the truth. Helemaal aangepast zodat mijn naam overeenkomt met mijn avatar. PRACHTIG GEWOON!!!! :p:D

Fatomaat
27-08-2002, 12:41
Je mag voor deze ene x nix positiefs over jezelf zeggen dus ff iemand anders in het zonnetje zetten, wie weet ontstaan er wel heuze liefdesverklaringen :D I love u Teaser hehehehe

Teaser
27-08-2002, 12:45
Origineel gepost door Fatomaat Je mag voor deze ene x nix positiefs over jezelf zeggen dus ff iemand anders in het zonnetje zetten, wie weet ontstaan er wel heuze liefdesverklaringen :D I love u Teaser hehehehe ik hou ook van jou fatomaatje, ik moet helaas toch zeggen dat mijn avatar toch het leukste is. Ik zet mezelf in het zonnetje..............................

Fatomaat
27-08-2002, 12:49

Origineel gepost door Emshoom ik heb mijn avatar verkocht :D Je bedoelt achtergelaten in het bos, toen je op vakantie ging, want dat was toch die lachende hond as ik het goed heb? Was ook een hele leuke maar Teaser is still my number 1 hehehe.

Fatomaat
27-08-2002, 12:54
Origineel gepost door BaByCaKe teaser is ook in het echt heel erg leuk, en ik kan het weten! Zijn het zijn ogen is het zijn lach nee laat me raden het is zijn kapsel whaahahahahaha

Fatomaat
27-08-2002, 12:56
Origineel gepost door Timoucha Joehoeeeee kijk ff naar de mijne die is gewoon het einde........... gedesigned door mijn nichtje yasmina van 9 voor mij! Staat ook in Faat is lief! Lief he? Die van mij verre weg de liefste en mooiste! Dit zie ik dus even door mijn vingers hehehehe

Miss_Banana
27-08-2002, 12:59
Origineel gepost door Timoucha mievrouw bananos hihihi grappig hoor........... maar geef toe yasmina mijn nichtje is the best! Deze is wel erg lief, Timoucha, maar die van je neefje was ook leuk. Die ene die een jaar niet had gegeten :D;)

Fatomaat
27-08-2002, 13:00
Jimpie ben jij dat op je avatar? Mooie foto, maar Teaser blijft het mooist natuurlijk met zijn verleidelijke blik :D

Fatomaat
27-08-2002, 13:03
Maar doe maar net of je thuis bent hoor ben morgen ofzo terug :D

missriffia03
27-08-2002, 13:13
die van teaser is okay.........................

Fatomaat
27-08-2002, 13:14
Origineel gepost door jimpie Iwa safie............zeg twee seconden maar dat ik een leukere avatar heb...en dan Teaser ok ALVAST BEDANKT :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: (slijm slijm) Jimpienee he, oke ik heb ook nog maar 2 sec jij ben hierbij voor 2 sec leuker 1, 2, oke back 2 my number 1 GI = government issue, moet ook wel met zo'n hoofd :D

Fatomaat
27-08-2002, 13:15
Origineel gepost door Timoucha Dacht ik ook ja! Lief zijn wij toch.......... kind van 9 zegt het! :D En je weet het kinderen spreken de WAARHEID!!!!!

Dida
27-08-2002, 13:17
ik vind die van miss banana leuk.. en die van mij vind ik ook wel ok. Ciao BAby ;)

Fatomaat
27-08-2002, 13:17

Origineel gepost door missriffia03 die van teaser is okay......................... Wat nou okay! Meer dan okay!! kijk naar dat hoofd daar moet je wel te laat voor komen wat doe ik hier nog!! :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7