Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oproep, tot het oprichting van een Nederlandse afdeling van de BAATH Partij!

Pagina's : [1] 2 3

AlSawt
09-11-2003, 02:10

Beste broeders, Zoals jullie in NOVA gezien hebben, bestaat er een Ned. afdeling van de racistische partij Likoed. Aangezien een racistische partij -dat de hoeksteen is van de landelijk politiek van een gevestigde schurkenstaat- schaamteloos een franchise kan opzetten in Nederland en dat zonder ophef over het kwaadaardige aard van de partij. Vraagt naar een tegenstroom, in de vorm van het opzetten van een Arabische partij. Aangezien de BAATH (Wederopstanding), die in haar grondvesten geen onderscheid maakt in religies, etnische minderheiden en afkomst, is het de perfecte tegenstroom tegen een racistische partij die als kweekvijver gefungeerd heeft voor oorlogsmisdadigers! Maar de belangrijkste reden om de BAATH-partij op te zetten, is de ophef die het zal gaan veroorzaken! Hierdoor kunnen we, de dubbele moraal van de Nederlandse maatschappij tegenover het "groene gevaar" in de vorm van stichtingen als Tawheed en Al-Aqsa en de AEL en racistische entiteiten op Nederlandse grondgebied als Likoed aan de kaak stellen! Op naar Baath Nederland !

FBtje
09-11-2003, 05:14
Pim Fortuyn: Europa is in tegenstelling tot de Moslimwereld verlicht, daar heeft ze haar welvaart en progressie aan te danken(...) Nu is mijn vraag; Valt de 2e wereld oorlog en de holocaust ook onder de verlichting? Dat wat Hitler deed kun je heel Europa toch de schuld niet van geven? Een geloof is een geloof, daar kun je niets aan veranderen en geldt voor iedere moslim, al geven mensen daar hun eigen interpretaties aan natuurlijk

mokromike
09-11-2003, 13:21
Origineel gepost door achmad liever een abu yahyah, die ideeen heeft die aardig overeenkomen met osama bin laden, dan een baath partij die absoluut indruist tegen de regels van de islam. (moge allah mij vergeven wanneer ik het mis heb). baath is absoluut tegen Islam...dat heb je goed. Maar dat je hier zegt dat Abou Jahjah (AEL) ideen heeft die aardig overeenkomen met die van Osama vind ik heel erg kort door de bocht. Welke ideeen bedoel je dan ?

AlSawt
09-11-2003, 17:03
Origineel gepost door FBtje Dat wat Hitler deed kun je heel Europa toch de schuld niet van geven? Een geloof is een geloof, daar kun je niets aan veranderen en geldt voor iedere moslim, al geven mensen daar hun eigen interpretaties aan natuurlijk Wel degelijk ! Holocaust is geen incident! Holocaust heeft eeuwe lange traditie`s van haat, intolerantie en genocides als basis in Europa gehad. Om te zeggen, wat Hitler deed niet heel Europa de schuld kan geven, getuigt niet alleen van kortzichtigheid maar ook van miskennis op gebied van geschiedenis. Zonder wijdverspreide anti-semitisme zou de Fascisme in Europa nooit wortel geschoten hebben, zonder wijdverspreide anti-semitisme en misplaatse superieuriteit gevoel zou de holocaust nooit tot zou proporties gegroeid zijn.

Rajaa
09-11-2003, 17:05

De marokkaanse gemeenschap zou zichzelf eens niet voor de gek moeten laten houden. Maw, als de AEL actie wil ondernemen tegen Likoed moeten wij dit steunen. We kunnen beginnen met deze groep criminelen nauwlettend in de gaten houden?

an3sdej
09-11-2003, 17:50
Ga eerst alvast even een nieuwe Saddam of Assad zoeken!

AlSawt
09-11-2003, 18:55
Origineel gepost door an3sdej Ga eerst alvast even een nieuwe Saddam of Assad zoeken! Ik dacht eerder aan een nieuwe Michiel Aflak of Jamaledin Afghani!

AlSawt
09-11-2003, 19:01
Rajaa, Achmad, MokroMike, Het gaat niet om het feit dat de BAATH tegen de Islam is, maar om het feit dat het een seculiere partij is. Hiermee kun je iedereen de mond snoeren, die denken dat ze de aanleiding hebben om de Islam zwart te maken. Aangezien we in een seculiere maatschappij leven, is een seculiere orgaan de juiste manier om de Palestijnse zaak te behartigen.

jihad12
09-11-2003, 19:07
Origineel gepost door AlSawt Rajaa, Achmad, MokroMike, Het gaat niet om het feit dat de BAATH tegen de Islam is, maar om het feit dat het een seculiere partij is. Hiermee kun je iedereen de mond snoeren, die denken dat ze de aanleiding hebben om de Islam zwart te maken. Aangezien we in een seculiere maatschappij leven, is een seculiere orgaan de juiste manier om de Palestijnse zaak te behartigen. De enige manier om wat te bereiken is een islamitische partij op basis van de koran en de soenna v.d. profeet terug naar het begintijdperk van de islam, waarbij moslims een waren, Allah (swt) vrezend en het meest vooruitlopend bij technologische ontwikkelingen, wetenschappen en cultuur. as sallaam

AlSawt
09-11-2003, 19:18
Origineel gepost door jihad12 De enige manier om wat te bereiken is een islamitische partij op basis van de koran en de soenna v.d. profeet terug naar het begintijdperk van de islam, waarbij moslims een waren, Allah (swt) vrezend en het meest vooruitlopend bij technologische ontwikkelingen, wetenschappen en cultuur. as sallaam Jihadi, ik ben het met je eens! Dat er een Islamitische partij moet komen, die de Islamitische Gouden Eeuw moet laten herleven, is een vereiste! Maar zo`n partij moet in een Islamitische land komen. Al was het maar, om dat daar de veranderingen zeer broodnodig zijn! WaSalama

jihad12
09-11-2003, 19:27
Origineel gepost door AlSawt Jihadi, ik ben het met je eens! Dat er een Islamitische partij moet komen, die de Islamitische Gouden Eeuw moet laten herleven, is een vereiste! Maar zo`n partij moet in een Islamitische land komen. Al was het maar, om dat daar de veranderingen zeer broodnodig zijn! WaSalama Kijk zo'n partij moet hier in het westen opgericht worden aangezien in de arabische landen de corrupte onderdrukkende regimes aan de macht zijn. Financien, kennis zijn ook hier ruim voorradig om de partij te laten slagen. Islam is een geloof waar ratio heerst en vanaf het begin democratie kende (niet de corrupte zakkenvullers van nu die zoon na zoon laten opvolgen en de islam misbruiken om aan de macht te blijven terwijl zij niet de islam praktiseren).

AlSawt
09-11-2003, 19:50
Origineel gepost door jihad12 Kijk zo'n partij moet hier in het westen opgericht worden Jihad, als je mijn topic goed leest, dan zou je weten dat ik ook doel op een Nederlandse afdeling van de Baath. Sowieso ben ik van mening dat seculierisme niet van toepassing in de Islamitische wereld is. Aangezien de Islam, niet de oorzaak is van ellende binnen de Islamitische wereld.

jihad12
09-11-2003, 19:57
sowieso baath partij heeft een besmette naam en hebben niets positiefs bereikt

AlSawt
09-11-2003, 20:12
Origineel gepost door buddy Iedere naam die jullie bedenken zal besmet worden als jullie met jullie huidige mening een partij zouden oprichten. Door de gene die alles zwart willen afschilderen. Volgens mij, zijn we de enigste die zelf beslissen of iets bezoedelt is of niet.

Peej
09-11-2003, 21:28

Helemaal niet nodig om een Nederlandse Baath partij op te richten. Als tegenhanger voor Likoed kun je beter kiezen voor Hamas. En in Nederland is de stichting Al Aqsa (viua het kantoor in Rotterdam) al jaren actief in de fondsenwerving voor Hamas. Niets aan de hand dus. In Nederland kan en mag alles.

Pagina's : [1] 2 3