Bekijk originele versie : Hij schold mij uit
Wat zou jij doen als je partner je uit schold?.
nadorlady15
08-11-2003, 23:48
Origineel gepost door Unfoolish
Wat zou jij doen als je partner je uit schold?
:auw:
peacefull
08-11-2003, 23:48
Voor iedereen is het natuurlijk anders!!!
Ik vind uitschelden verschrikkelijk en zeker als het van iemand moet komen die je graag ziet!
Iedere keer dat hij me uitscheld, iedere keer breekt mijn hart en vermindert mijn liefde voor hem!
Ik vind het totaal geen respect hebben. Iemand die respect voor je heeft, scheld je niet uit!! :kwaad:
Ja, kijk heb jij m wat geflikt en hij scheld... Dan denk ik terecht:(
Maar ben jij lief geweest en zomaar uit t niets gaat ie schelden... Dan is ie raar
peacefull
08-11-2003, 23:50
Origineel gepost door Gerben
schelden doet geen zeer een klap op zn bek veel meer :stomp:
een klap is maar een tijdelijke pijn, maar een woord die je vernedert kan lang pijn blijven doen, je vergeeft het misschien wel, maar vergeet het nooit!!!!
ChOcOtOfFfF
08-11-2003, 23:53
zeggen dat je daar niet van gedient bent, en eens heel goed gaan praten.
Najmatje
08-11-2003, 23:57
Wat zou jij doen als je partner je uit schold?
HOEKEN DIE HANDEL!!!!!!!! :auw::zweep::stomp:
:bril:=Najmatje=:bril:
Origineel gepost door peacefull
een klap is maar een tijdelijke pijn, maar een woord die je vernedert kan lang pijn blijven doen, je vergeeft het misschien wel, maar vergeet het nooit!!!!
Sorry hoor liever harde woorden dan klappen krijgen.
:hihi:
peacefull :goedzo: juist
Chyhaan dus als jij een belofte laten we het zo noemen hebt verbroken dan geeft het niet als hij je h0er noemt :confused:
Nee dat heb ik niet gezegd... En een ho.er mag niemand je noemen, dat vind ik zo een slecht een ku.t woord!!!!!!!!!!!!
Je partner is inderdaad fout geweest....
Hanan_LoVe1
09-11-2003, 00:08
jahh inderdaad unfoolish woorden doen meer pijn en die zal je ook nooit/niet vergeten maar een klap dat vergeet je wel.....uiteindelijk....
Ja, ik vind dat je zo ie zo, wat je hebt gedaan... Maakt niet uit of dat nou is dat je met de buurman naar bed bent geweest.... Of geen brood voor m hebt gesmeerd...
NIEMAND mag je een ho.er noemen, maakt niet uti wat je gedaan hebt!!!!!!
Ik zou zeggen vergeef m pas, als hij t echt meent.... Want anders gaat ie t vaker zeggen!!!
:goedzo:
;) thnx
Hanan_LoVe1
09-11-2003, 00:14
nee chyhaan ze moet het hem niet vergeven halloooo als hij ze dag niet heeft dan scheldt hij der echt wel vaker uit ze moet hem heel goed duidelijk maken dat je dat niet wil hebben want het is belachelijk dat je vriend je uitscheldt kom op nou wat denkt hij wel niet...pffff
Hanan_LoVe1
09-11-2003, 00:20
zie je dat bedoel ik als je het hem vergeeft blijft hij het overdoen......dumpen die handel zijn genoeg vissen in de zee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.