Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn marokaanse jongens players, waarom dit waarom dat

Pagina's : [1] 2 3

LZN
08-11-2003, 22:39

IK WEET HET NIET :regie: GA MAAR LEKKER THUISCH VRAGEN! :zwaai: bedankt voor de aand8.

sweet_karima
08-11-2003, 22:39
Ik weet het ook niet ;)

ibtiessem18
08-11-2003, 22:47
haha ik weet het wel :D

sneakynawal
08-11-2003, 22:50
Ik weet dat het Vuile Hufters zijn :D

ibtiessem18
08-11-2003, 22:52

haha waarom.. nou dat komt omdat ze gewoon geen serieuse relaties aan kunnen dat berngt te veel verantwoordelijkheids gevoel mee... en dat kunnen zij niet aan.. enuh als zij een emisje tegen komen die erg speels zijn en ja ze kunnen hun bevredigen waaarom zouden ze serieus zijn En ze willen stoer overkomen:D

ibtiessem18
08-11-2003, 22:55
Origineel gepost door ibtiessem18 haha waarom.. nou dat komt omdat ze gewoon geen serieuse relaties aan kunnen dat berngt te veel verantwoordelijkheids gevoel mee... en dat kunnen zij niet aan.. enuh als zij een meisje tegen komen die erg speels is en ze kunnen hun bevredigen waaarom zouden ze serieus zijn.. Ik bedoel maar van... Lekker genieten toch,, van de S....X enuh alles wat er op zit.. :D En ze willen stoer overkomen:D

ibtiessem18
08-11-2003, 22:56
wejow wat doe ik hier allemaal ik wou alleen mijn spelling corrigeren.. opeens zie ik een citaat van me zelf.. oke mensen NEGEREN DAT!!!

zinalady
08-11-2003, 23:04
Waarom marokkaanse jongens players zijn????? Hmmmm ik ging naar mijn broer en vroeg het hem zijn antwoord: ''ga mijn kamer uit ......nouuuuuuu......ik ben met torrie aan de telefoon probeer haar te fixxen'' oke ik geef niet op....en ging naar mijn vader.....mijn vader zegt: Nee joh marokkaanse jongen zijn goed....zij niet playen.....zij werken aan hun toekomst beetje kijken beetje proberen....beetje elkaar leren kennen....als zij goed meisje is dan hij haar trouwen zij slecht hij verder zoeken!!!!Is niet playen.... :eek: Ik dacht oke dat is duidelijk...maar ik kon het niet laten om ook naar mijn broertje te gaan....mijn broertje was net als mijn broer druk bezig... Niet met meisjes maar met Speelgoed! Ik vroeg hem ewa waarom playen marokkaanse jongens? Hij zegt: misschien worden de speelgoed autootjes na een tijdje saai....en zoeken ze ander speelgoed om hun leventje spannend te maken..... Tjah mijn conclusie is dus......Jongens...VOOral MAROkkaanse jongens ONTWIKKELEN zich niet.....ze blijven hangen. Het woordje playen zegt genoeg;SPELEN. Als dat niet meer met speelgoed kan dan maar met meisjes toch! En jaaa zo een jongen meskien kan er ook niks aan doen toch dat hij MARokkaans is.....want jaaaaa al die marokkaanse meisjes zijn zoooooo slecht dat ze wel moeten playen ze hebben geen keus!! haha solly.....heb niks te doen dus dacht ga maar bla reageren op onzinnige topics net als deze.....MAAR verder mijn complimenten hoor fouad...ik vind jou topic echt waar....HEEEL ORGINEEL :D

ibtiessem18
08-11-2003, 23:17
hahahaaha zinalady je achtervolgt mij yek hahahaahhaha nee wejow wat een tekst ik ga denk ik straks alles lezen.. :D

Chyhaan
08-11-2003, 23:20
Origineel gepost door EI_fouad IK WEET HET NIET :regie: GA MAAR LEKKER THUISCH VRAGEN! :zwaai: bedankt voor de aand8 Hartenloos is een optie :)

ibtiessem18
08-11-2003, 23:35
el fouad heb jij het thuis gevraagd???

zinalady
09-11-2003, 13:43
Hahaha ja he girl zo komt het wel achter dat ik je stalk :p maar nee hoor toevallig heeft deze topic heel veel met die andere te maken dus was benieuwd.......en daarnaast had ik niks beters te doen.... CIao :zwaai:

mocrohajat18
10-11-2003, 10:22
Origineel gepost door zinalady Waarom marokkaanse jongens players zijn????? Hmmmm ik ging naar mijn broer en vroeg het hem zijn antwoord: ''ga mijn kamer uit ......nouuuuuuu......ik ben met torrie aan de telefoon probeer haar te fixxen'' oke ik geef niet op....en ging naar mijn vader.....mijn vader zegt: Nee joh marokkaanse jongen zijn goed....zij niet playen.....zij werken aan hun toekomst beetje kijken beetje proberen....beetje elkaar leren kennen....als zij goed meisje is dan hij haar trouwen zij slecht hij verder zoeken!!!!Is niet playen.... :eek: Ik dacht oke dat is duidelijk...maar ik kon het niet laten om ook naar mijn broertje te gaan....mijn broertje was net als mijn broer druk bezig... Niet met meisjes maar met Speelgoed! Ik vroeg hem ewa waarom playen marokkaanse jongens? Hij zegt: misschien worden de speelgoed autootjes na een tijdje saai....en zoeken ze ander speelgoed om hun leventje spannend te maken..... Tjah mijn conclusie is dus......Jongens...VOOral MAROkkaanse jongens ONTWIKKELEN zich niet.....ze blijven hangen. Het woordje playen zegt genoeg;SPELEN. Als dat niet meer met speelgoed kan dan maar met meisjes toch! En jaaa zo een jongen meskien kan er ook niks aan doen toch dat hij MARokkaans is.....want jaaaaa al die marokkaanse meisjes zijn zoooooo slecht dat ze wel moeten playen ze hebben geen keus!! haha solly.....heb niks te doen dus dacht ga maar bla reageren op onzinnige topics net als deze.....MAAR verder mijn complimenten hoor fouad...ik vind jou topic echt waar....HEEEL ORGINEEL :D haahahhaahhaha wallah deze was goed :D

zinalady
10-11-2003, 12:11
jaaaa heb ik gelijk of heb ik gelijk :giechel: :p

zinalady
10-11-2003, 12:15

hoi berber strijder....ja je hebt gedeeltelijk gelijk..... Waarom denk je dat de player een kans krijgt om te kunnen PLAyen?? JUist omdat meisjes dat inderdaad toelaten....maar als jij gaat kijken zijn dat vaak de onzekere meiden. De meiden die geen zelfrespect hebben! De meiden die in een fantasiewereld leven... Een player blijft altijd de schuldige ook als het meisje het toelaat! En geloof mij uit ervaring weet ik dat als een player een meisje eenmaal wilt hebben.....dan zal hij doorgaan totdat hij haar ook echt heeft. Het is voor hem een uitdaging een soort van trots. ach ja 1 tip...begin gewoon niet aan jongens dan weet je zeker dat je niet geplayd word :p

Pagina's : [1] 2 3