Bekijk originele versie : wimper extensions?
wie heeft er ooit wimper extentions laten zetten?
vertel jullie ervaringen
rwina_smile
10-12-2007, 21:44
nooit doen
heb ze nu op, maar ik ben er achter gekomen dat het schadelijk is woor je eigen wimpers.
en ze vallen er na een of twee dagen af.
neem het van mij aan. groetjes smile
nooit doen
heb ze nu op, maar ik ben er achter gekomen dat het schadelijk is woor je eigen wimpers.
en ze vallen er na een of twee dagen af.
neem het van mij aan. groetjes smile
Echt??
bedankt voor de info Ik wou wimperextensions laten zetten :(
Chirihen
12-12-2007, 14:12
hoi hoi
ik heb ze laten zetten toen ik ging trouwen, en ze zaten er echt bijna 2 weken... en mijn wimpers zijn nog steeds hetzelfde als hoe ze waren...
groetjes
hayetmaroc
12-12-2007, 14:19
mij lijkt het niet echt goed had al eerder van iemand gehoord dat ze bijna geen wimpers meer had overgehouden was echt sneu..
rwina_smile
14-12-2007, 20:22
maar misscien moet je het eens zelf proberen. eens is de eerste keer
want ik weet niet hoe het bij jou zal gaan, maar bij mij ging het miss.
en het was het geld zeker niet waard. en misschien licht het er aan, bij wie je het laat zetten.
groetjes smile
SaSa_Lici0uss
16-12-2007, 22:30
Niet Doenn Ff Serieuss Niet Doen Gewoon!!!
Ik Had Ze Afgelopen Zomer Gezet Voorat Ik Naar Marokko Ging Ze Zei Tege Mij Jaa Je Kan Er Mee Zwemmen Alle.s. En K Dacht Natuurlijk Aan De Hamam Nou Zegt Ze Jaa Alles Kan Dit Dat! Ik Fging Naar Elhamam Wollah Ze Vielen Er Allemaal Af.. En Nu Zijn Me Wimperss Gewoon Echt Dr Afgevallen.. En Het Resultaat Viel Eigenlijk Echt Tegen Want Mijn Eigen Wimperss Zijn Langer Dan Die Nep Wimpers.. Ff Serieus Meidd Niet Doen ..1!
yasminearabia
16-12-2007, 22:56
ik had een keer gewoon nep winpers van die plak dingen zitten goed en ziet er mooi uit sommige zijn lang die kan je dan gewoon knippe en lekker goedkoop:o
Uit ervaring weet ik dat de wimpers lang mee gaan en dat het er ook aan ligt welke lijm er gebruikt wordt.
Ik doe het zelf al jaren bij mijn klanten enik heb nog nooit klachten gekregen, ze zijn allemaal erg tevreden over de wimpers.
Bij ons in de salon kost een nieuwe set 25 euro met een week garantie, dus als ze uitvallen kan je langskomen om bij te vullen.
Ze zijn er in 3 maten: small, medium en large. Het ligt eraan hoelang je eigen wimpers zijn, maar hoe korter de extensions hoelanger ze blijven zitten. Vooral als je een bril draagt zijn lange wimpers niet echt een uitkomst.
Je mag alleen geen mascara gebruiken omdat het borsteltje de wimpertjes eruit kan trekken. Als je eigen wimpers te gekruld zijn laten ze ook eerder los omdat je eigen wimper ze dan weg duwt.
Voor de rest mag je er gewoon mee zwemmen, douchen, na de sauna gaan, etc.
Zolang je bij het afdrogen niet in de ogen wrijft en de wimpers niet met olie bewerkt, want dan laten ze los of worden ze pluizig.
Als je de wimpers weg wilt halen kan je dit het beste doen met olie, even in laten trekken en dan voorzichtig met een pincetje ze er tussen uit halen.
Veel sucses ermee!!
Beauty & Saunacentrum Snooze and Juice
Bart Poesiatstraat 64
1069 SE, Amsterdam
Tel: 020-3318770
email: info@snoozeandjuice.nl
Tijdelijke website: www.snoozeandjuice.nl
Nadia_zina19
11-01-2008, 12:27
Hoi snooze ik zal een keer langs komen bij jou insallah:)
Hoi Nadia!!
Lijkt me leuk, je bent altijd welkom in de salon!
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.