Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Damn waarom moet iedereen altijd Ruzie maken als iemand een menig geeft??

Pagina's : [1] 2 3

LaaRTje
08-11-2003, 21:45

ewa mensjes alles goed?? ik wilde ff zeggen ... dat ik het vet klote vind dat mensne altijd meteen ruzie maken als iemand zijn mening uit.. zelf houd ik niet van ruzien en zo .. maar als jij mij uit scheld voor s.let dan ben ik wel degelijk zo dat ik moet reageren sorry...... Maar ik z ou wel willen weten Wrom??? Wrom niet gewwooon iemands mening laten uiteen het is tog een vrij land ... ?????????????????????????/

Mocro4eva
08-11-2003, 22:08
Ik vind dat iedereen zijn mening moet kunnen geven. Als je het niet eens bent met een persoon kun je in discussie treden, maar schelden hoeft niet. Dus daar heb je wel gelijk in. Ik denk vaak dat mensen elkaar gaan uitschelden, omdat ze de mening of denkwijze van een ander niet accepteren.

EL_MoRo
08-11-2003, 23:55
Ja je hebt wel gelijk Laartje.... Je moet gewoon je mening kunnen geven zonder dat je uitgescholden wordt...helaas heb je van die mensen er tussen die dat wel doen...gewoon niks van aantrekken....

LaaRTje
09-11-2003, 17:23
ja gelukkig zijn jullie het met meeens.. Maar het so irritant .. en niemand dnekt eraan... je kan er nx aan done.. en gt klote

moi21
09-11-2003, 18:51

Jij hebt gelijk hoor, en zelfs op hier komt t zo veel voor, kan me daar ook zo boos om maken, je kan in discussie gaan maar niet gaan schelden en ja als iemand jouw uitscheld heb ik ook de neiging wat terug te zeggen je hoeft niet alles te pikken, en zeker niet van mensen die je niet eens kennen! maar aan de andere kant wil ik me niet verlagen die mensen die zo reageren zijn vaak gewoon kleine kinderen zonder levenservaring of kennis,maar ja meid zo zijn sommige mensen nou eenmaal hoe triest t ook is!

LaaRTje
09-11-2003, 19:26
ja je hebt gelijk.. maar ze schelden ook altijd maar met H.oer dit H.oer dat .. is egt irritant .... Alleen omdat ik me mening uit maajah..

oem_roekaya
09-11-2003, 19:33
salaam eleykoem oke een mening dat mag maar het moet wel verantwoord in de islam zijn anders kan ik me gewoon niet voorstellen dat iemand zich moslim noemt dan vind ik dat tegenstrijdig en als iemand dat doet dan wil ik hier wel op in gaan..maar verder heb ik respect voor iedereen. zelfs voor joden of christenen (zij zijn onwetend) wij zijnmoslims dus wij weten hoe we ons moeten gedragen

EL_MoRo
09-11-2003, 20:56
Origineel gepost door oem_roekaya salaam eleykoem oke een mening dat mag maar het moet wel verantwoord in de islam zijn anders kan ik me gewoon niet voorstellen dat iemand zich moslim noemt dan vind ik dat tegenstrijdig en als iemand dat doet dan wil ik hier wel op in gaan..maar verder heb ik respect voor iedereen. zelfs voor joden of christenen (zij zijn onwetend) wij zijnmoslims dus wij weten hoe we ons moeten gedragen Er wordt hier door Laartje aangegeven dat men hier niet normaal zijn/haar mening kan geven, en dat ze dat storend vind aangezien er ook veel gescholden wordt...... Dus wie heeft hier nou over geloof :confused: ???.....

oem_roekaya
09-11-2003, 21:00
ik zeg alleen wat ik intepeteer met dat men geen eigen mening mag hebben...en wie dat zegt ik zeg dat dat zie je toch?

EL_MoRo
09-11-2003, 21:10
Origineel gepost door oem_roekaya ik zeg alleen wat ik intepeteer met dat men geen eigen mening mag hebben...en wie dat zegt ik zeg dat dat zie je toch? Oke...en nu in het Nederlands aub want ik begrijp helemaal niks van wat je hebt gezegd :confused: ...

LaaRTje
10-11-2003, 17:32
hey meiden nu doen jullie ongeveer het zelfde .. dat meisje over die islaam vertelt hoe het in de islam is daar bedoel nx ergs meej... Want je moet iedereen zijn mening laten uittej maakt niet uit wat voor geloof .. als is het de grootste H.oer dan nog mag zij haar mening uitten Beslemma

EL_MoRo
10-11-2003, 20:42
Origineel gepost door LaaRTje hey meiden nu doen jullie ongeveer het zelfde .. dat meisje over die islaam vertelt hoe het in de islam is daar bedoel nx ergs meej... Want je moet iedereen zijn mening laten uittej maakt niet uit wat voor geloof .. als is het de grootste H.oer dan nog mag zij haar mening uitten Beslemma Hey laartje, Wij doen niet hetzelfde aangezien wij elkaar niet uitschelden.... Zij heeft haar eigen mening en ik die van mij.....ik probeer die van haar alleen te begrijpen...Kan dat ook al niet?

maghrebgirl20
10-11-2003, 22:57
Origineel gepost door LaaRTje ewa mensjes alles goed?? ik wilde ff zeggen ... dat ik het vet klote vind dat mensne altijd meteen ruzie maken als iemand zijn mening uit.. zelf houd ik niet van ruzien en zo .. maar als jij mij uit scheld voor s.let dan ben ik wel degelijk zo dat ik moet reageren sorry...... Maar ik z ou wel willen weten Wrom??? Wrom niet gewwooon iemands mening laten uiteen het is tog een vrij land ... ?????????????????????????/ je hebt gelijk, maar als iemand een topic opent met alle marokkaanse wijven zijn h.oeren dan kan ik me wel begrijpen. maar ikke niet he :rolleyes:

oem_roekaya
11-11-2003, 21:27
Origineel gepost door EL_MoRo Hey laartje, Wij doen niet hetzelfde aangezien wij elkaar niet uitschelden.... Zij heeft haar eigen mening en ik die van mij.....ik probeer die van haar alleen te begrijpen...Kan dat ook al niet? daar heb je gelijk in zuster..

LaaRTje
12-11-2003, 19:03

jawel dat kan well..... Maar ..... ik weet niet ... .. WE moeten gewoon proberen iedereens mening te kunne accepteren dan komt alles goed .. want we kunne wel ruzie gaan maken .. wmaar we hebbe ner nx aan.. gewoon ... ook al ben je het er nniet mee eens tog proberen te accepteren.... Beslama Dilara

Pagina's : [1] 2 3