Bekijk originele versie : Trouwen met een prostituee
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Jemal2002
27-08-2002, 00:01
Zou je met een prostituee kunnen trouwen??
Je ontmoet de vrouw van je dromen, jullie praten gaan wel eens wat drinken met elkaar om elkaar beter te leren kennen.
Na een aantal maanden kennen jullie elkaar redelijk goed.
Je wordt zelfs stapel verliefd op haar, zo heb jij je nog nooit voor iemand gevoeld.
Dan verteld zij jou dan ze vroeger een prostituee was.
Wat zou je doen?
door de vingers kijken en met haar verder gaan
of
Haar verlaten en nooit meer spreken
Het ligt er natuurlijk aan. Het is verleden tijd zoals je zegt. Als ze echt niks meer voor geld doet, en ik ben echt gek op haar, tja, ik denk zelf dat ik het NIET zou doen. Het schrikt je op één of andere manier toch wel af. Maar liefde maakt blind hé. Dus ik zeg nooit nooit, je weet niet wat de toekomst brengt.
beslama
dat lijkt me wel leuk om mee te maken........loop je met haar een paar jaar later in de stad, komt een ouwe klant van haar op je af en zegt dan...........hmmmmmmmm schatje draai je om, je ziet er lekker uit, je billen zijn wat dikker, maar kan je nog steeds zo goed p-ij-p-e-n..........what's you gonna do hotshot..........ik zou daar niet echt tegen kunnen..............je moet wel heel verliefd zijn...............of onder invloed zijn van iets...................
Origineel gepost door Teaser
dat lijkt me wel leuk om mee te maken........loop je met haar een paar jaar later in de stad, komt een ouwe klant van haar op je af en zegt dan...........hmmmmmmmm schatje draai je om, je ziet er lekker uit, je billen zijn wat dikker, maar kan je nog steeds zo goed p-ij-p-e-n..........what's you gonna do hotshot..........ik zou daar niet echt tegen kunnen..............je moet wel heel verliefd zijn...............of onder invloed zijn van iets...................
hihi ze heeft tenminste ervaring joh, bekijk t eens van de positieve kant :D volgens mij ben je gewoon bang dat je haar niet aankunt :D whahaha
Origineel gepost door Kifaya
hihi ze heeft tenminste ervaring joh, bekijk t eens van de positieve kant :D volgens mij ben je gewoon bang dat je haar niet aankunt :D whahaha
ik heb liever een sexuele ervaring minder dan een ervaring van zo een schande. Trouwens prostituees zijn slecht in bed, ze liggen alleen maar op hun rug. kan je beter een tapijt kopen
Jemal2002
27-08-2002, 00:35
Het ligt er natuurlijk aan. Het is verleden tijd zoals je zegt. Als ze echt niks meer voor geld doet, en ik ben echt gek op haar, tja, ik denk zelf dat ik het NIET zou doen. Het schrikt je op één of andere manier toch wel af. Maar liefde maakt blind hé. Dus ik zeg nooit nooit, je weet niet wat de toekomst brengt.
beslama
Liefde maakt inderdaad blind, maar zou je er over heen kunnen kijken..
Ze wilt alleen het beste voor je, een betere vrouwen kan je niet bedenken. Zo goed is zij (en niet alleen in bed viezerikken).
Zou je haar dan kunnen verlaten?
Origineel gepost door Teaser
ik heb liever een sexuele ervaring minder dan een ervaring van zo een schande. Trouwens prostituees zijn slecht in bed, ze liggen alleen maar op hun rug. kan je beter een tapijt kopen
hmmzz je hebt er ervaring mee dus, tja die heb ik dus niet, solly
Origineel gepost door Jemal2002
Liefde maakt inderdaad blind, maar zou je er over heen kunnen kijken..
Ze wilt alleen het beste voor je, een betere vrouwen kan je niet bedenken. Zo goed is zij (en niet alleen in bed viezerikken).
Zou je haar dan kunnen verlaten?
ja ik denk dat ik haar wel kan verlaten
ik ga me té veel aan haar verleden irriteren denk ik
beslama
Origineel gepost door hichamtwentyone
hmm goeie vraag stel dat ze echt een oprechte muslima is geworden
spijt van haar daden en ze volgt nu de weg de goede weg zelfs beter dan jij ja wat dan :confused:
maar ik denk dat de meeste jongens het niet doen de meeste jongens die trouwen niet met een meisje als ze een vriendje heeft gehad laat staan als ze prostituee was !!
hallo hallo, hoeveel moslimse jongens hebben 'het' al gedaan voordat ze het huwelijk ingaan, excuse me, de meeste marokkaanse meisjes gaan maagd het huwelijk in, zelfs zonder ooit zijn penis aangeraakt te hebben... jongens zijn daar wat makkelijker in hé, dus ga nou niet zeggen dat veel jongens geen meisje willen die al een vriend gehad heeft, meisjes zijn toch wat matiger in vriendjes dan jongens met vriendinnen.
Jemal2002
27-08-2002, 00:45
hmm goeie vraag stel dat ze echt een oprechte muslima is geworden
spijt van haar daden en ze volgt nu de weg de goede weg zelfs beter dan jij ja wat dan :confused:
maar ik denk dat de meeste jongens het niet doen de meeste jongens die trouwen niet met een meisje als ze een vriendje heeft gehad laat staan als ze prostituee was !!
Dat is inderdaad zo broeder.
Maar waarom denken mannen zo? is er een logische antwoord om deze vraag de beantwoorden?
Waarom is het erg dat een vrouw met heel veel mannen naar bed is geweest. Maar nu toont zij berouw, en volgt zij de islam zo als het hoort. Moet je haar straffen voor haar verleden, misschien waren er dingen die toen speelde waar zij geen macht over had?
Is het dan nog eerlijk om deze vrouw verder te straffen?
Jemal2002
27-08-2002, 00:47
hallo hallo, hoeveel moslimse jongens hebben 'het' al gedaan voordat ze het huwelijk ingaan, excuse me, de meeste marokkaanse meisjes gaan maagd het huwelijk in, zelfs zonder ooit zijn penis aangeraakt te hebben... jongens zijn daar wat makkelijker in hé, dus ga nou niet zeggen dat veel jongens geen meisje willen die al een vriend gehad heeft, meisjes zijn toch wat matiger in vriendjes dan jongens met vriendinnen.
Maar broeder als jij wist dat een meisje toch een aantal vriendtjes heeft gehad en ze is nog maagd. Maar ze hebben wel andere dingen gedaan zou jij er blij mee zijn?
Dat is inderdaad zo broeder.
Maar waarom denken mannen zo? is er een logische antwoord om deze vraag de beantwoorden?
Waarom is het erg dat een vrouw met heel veel mannen naar bed is geweest. Maar nu toont zij berouw, en volgt zij de islam zo als het hoort. Moet je haar straffen voor haar verleden, misschien waren er dingen die toen speelde waar zij geen macht over had?
Is het dan nog eerlijk om deze vrouw verder te straffen?
straffen is wat anders, ik zal haar niet met de nek aankijken hoor, maar simpelweg niet met haar trouwen.
Mag ik wat vragen? Ben jij zelf verliefd geweest of nu geworden op een prostituee?
Maar broeder als jij wist dat een meisje toch een aantal vriendtjes heeft gehad en ze is nog maagd. Maar ze hebben wel andere dingen gedaan zou jij er blij mee zijn?
geef me nou eens op één vraag antwoord.
waarom mogen jongens wel met meisjes alles doen, en waarom moet het meisje heilig haar handjes thuis houden of haar tong binnenhouden
jullie denken wel van hoe zou een jongen dat vinden
denk eens aan de vrouwen. hoe moeten die nou wel niet denken of die jongens die met alle meisjes playen en zo
ik kan me er echt kwaad om maken, als ik naar zulke jongens kijk, dan vind ik mezelf echt geweldig. ik heb tenminste respect voor een vrouw. ze is evenveel als mij en niet minder. waarom moet zij heilig zijn en ik wel ervaring hebben, is voor mij niet te begrijpen. sorry, ik wil niet kwaad overkomen ofzo, maar ik wreet me nu wel op. jongens willen altijd lekker sexen maar owee als een meisje t doet. dan is ze gelijk een vieze slettebak. ik vind dat zoooo tegenstrijdig, bah!
kifaya je mag om de hete brij heen draaien
de meeste jongens die trouwen meestal niet met een meisje waarvan ze weten dat ze al een vriendje heeft gehad
it's very simple zo denken ze nou eenmaal
ook al hebben ze nog 10 meisjes ernaast
die meeste moslim jongens voelen zich gewoon heel wat
ze stellen geen moer voor joh
ze denken dat ze alles mogen flikken, nou echt ik kots ervan
weet je wanneer ik helemaal respect heb voor een moslim meisje
wanneer ze voor zichzelf kiest en met een jongen gaat samenwonen en trouwen waar ze gek op is. ik heb een vriendin die woont nu met haar indonesische vriend samen, echt tof vind ik dat! en ze wordt nu met de nek aangekeken, echt belachelijk, wanneer een berberse jongen t zal doen, inplaats van haar, berberse meid dus, dan is de zaak heel anders, en is het vaak wel ok
HICHAM vind jij jezelf meer waard dan een marokkaans meisje?
vind jij dat je meer mag doen en flikken dan een marokkaans meisje?
vind jij een marokkaans meisje minder dan een marokkaanse jongen?
zijn serieuze vragen hoor, ik bedoel ze niet kattig, ik ben benieuwd naar je antwoorden
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.