Bekijk originele versie : l'oreal casting gloss
Anoniiempjje_
06-12-2007, 21:39
wie heeft het weleens geprobeerd welke kleur en hoe heeft het uitgepakt,,
ik heb zelf donker haar met utigroei zeg maar,, en heb nummertje 4 ,, middenbruin gekocht,,
wie o wie heeft ervaring?
De kleur is toch niet permament of wel ?
Rania_Tanger
07-12-2007, 11:36
nee hij is niet permanent na ong 26 wassingen is het eruit. ik wil m ook uitproberen maar dan de chocoladebruine kleur.
LolitaLempicka
07-12-2007, 14:21
heb gekocht..ik probeer m deze week en dan vertel ik wel hoe het is gegaan..:D
holandiea
07-12-2007, 14:31
wat is er dan speciaal aan deze kleur..?
LaVieEnRose
07-12-2007, 21:16
Ik verf het al geruime tijd kastanje, heeel veel complimentjes over gehad :D Het gaat iig niet normaal glanzen dus als je dof haar hebt is dit de uitkomst :wow:
Jammer dat ie niet permanent is anders had ik t zker wel gedaan! :o
Our_NTmazight
08-12-2007, 16:01
Ik heb vorige week ook de l'oreal casting gloss nummer ( middenbruin) gebruikt. Ik had ook uitgroei en wilde het even donkerdere maken.
Bij mij heeft het donkerder uitgepakt dan ik gewild had. Meer naar het zwarte eigenlijk, met een bruine gloed.
Vind het wel mooi, maar vervaagt wel snel ( was namelijk met roosshampoo).
Succes
Arabische_Meid
08-12-2007, 16:08
Ik heb vorige week ook de l'oreal casting gloss nummer ( middenbruin) gebruikt. Ik had ook uitgroei en wilde het even donkerdere maken.
Bij mij heeft het donkerder uitgepakt dan ik gewild had. Meer naar het zwarte eigenlijk, met een bruine gloed.
Vind het wel mooi, maar vervaagt wel snel ( was namelijk met roosshampoo).
Succes
Ik had heb het middenbruin ook al uitgeprobeerd.. resultaat was ook héél donkerbruin bijna zwart.. kastanjebruin ookal geprobeerd.. bijna zwart met een rode gloed... en nu chocoladebruin.. heel donkerbruin met enkel bovenaan een rode gloed
:maf: Echt raar dat alles zo donker uitvalt..
xxxkarimaxxx
08-12-2007, 16:42
wie heeft het weleens geprobeerd welke kleur en hoe heeft het uitgepakt,,
ik heb zelf donker haar met utigroei zeg maar,, en heb nummertje 4 ,, middenbruin gekocht,,
wie o wie heeft ervaring?
hi schatjes,
nou ik heb m 2 keer gebruikt en perfect, complimentjes gekregen, en t glanst heeeeeeeeeeel mooi, ik zal je ook gelijk tipje geven.
Zodra je t hebt gesmeerd, dek t af met aluminium folie, bestemd voor alle haarkleuren, pakt beter en t glanst veel mooier en je haar voelt heel lekker op je hoofdhuid aan.
nou kusjes:kus:
xxxkarimaxxx
08-12-2007, 16:44
ooo jah, laat t ongeveer 45 minuten zitten.
tips komen van een kapper vandaan, hij is gay! (dames weten precies waarom ik dat erbij vermeld, hihi)
Vandaar dat ik t uit probeerde en mijn vriendinnen heb ik ook geadviseerd en waren het met me eens.
Arabische_Meid
08-12-2007, 19:58
ooo jah, laat t ongeveer 45 minuten zitten.
tips komen van een kapper vandaan, hij is gay! (dames weten precies waarom ik dat erbij vermeld, hihi)
Vandaar dat ik t uit probeerde en mijn vriendinnen heb ik ook geadviseerd en waren het met me eens.
Welke kleur had je genomen dan?
ik gebruik altijd chocolade bruin hij is echt goed....alleen je krijgt pas de gewenste kleur na 2 weken ofzo is wel jammer want in het begin is het heel donker, het blijft trouwens wel lang zitten!!
samiraN28
10-12-2007, 15:30
hebben ze ook iets met rood in die serie??
Arabische_Meid
10-12-2007, 18:12
hebben ze ook iets met rood in die serie??
Hey meid,
hier kan je kijken welke kleuren ze allemaal hebben en bij je zou passen.. ze hebben ook rood .
http://www.lorealparis.nl/Catalog/product.asp?idObjLien=%7BA774ED65%2D35E3%2D4F2F%2D 9EE8%2DC2FADF7A74AA%7D&idproduit=%7BC6C6872A%2D2FC9%2D4E96%2D814A%2D54823 4B3F48F%7D&LienMetier=HairColor%2Fhaircolor%2Easp&nomMetier=Haarkleuring
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.