Bekijk originele versie : alleen voor jongens, wat voelen jullie als jullie verliefd zijn
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
beni_girl
08-11-2003, 19:28
wat voelen jullie als jullie verliefd zijn,
serieuze reacties graag!!!!!!!!!!!
ze krijgen ontzettende jeuk beneden :)
PerfectTangawia
08-11-2003, 19:45
Origineel gepost door sherine
gsem el 3aila...
TANGAWIA
MOcROzINA
08-11-2003, 19:47
Origineel gepost door beni_girl
wat voelen jullie als jullie verliefd zijn,
serieuze reacties graag!!!!!!!!!!!
ZE HEBBEN GEEN GEVOELENS :giechel:
azineunarif2
08-11-2003, 19:51
:hihi:......
Ik zal eens als man reageren op jouw vraag.
Als ik verliefd ben dan voel ik net als iedereen denk ik vlinders in mijn buik. Je denkt maar één ding. Je hebt niet veel zin om te eten. Je hartje springt uit je keel, als je haar naam hoort of als je ze belt. Je wil alles voor haar doen, om haar niet te verliezen. Je hebt allerlei ideetjes om samen dinges te doen, zoals samen naar de film gaan, samen gaan eten, enz...
Kortom een zalig gevoel!!
voila
groeten
Lady_moi
08-11-2003, 20:11
Origineel gepost door sherine
gij zijt toch geen jonge?
Lady_moi
08-11-2003, 20:26
misschien gij ma nie iedereen se..jullie zijn ook ma mense se..zema jongens hebben geen gevoelens..gaaaaaa slapen jah..
mounirtje_16
08-11-2003, 20:34
eeeeeeeuh....oortjes beginnen dan te flapperen :p
tog?? :confused:
Anouar_B
08-11-2003, 20:39
Wil je weten wat ik voel als ik verliefd ben?
lees mijn verhaal dan maar eens, Unconditional love, en ik zal je bewijs leveren, dat jongens niet gevoelloos zijn, al lijkt soms wel..
liefs Anouar-B
Origineel gepost door mounirtje_16
eeeeeeeuh....oortjes beginnen dan te flapperen :p
tog?? :confused:
:haha:
Laat ze niet te hard flapperen, mss kom je nog in hogere sferen :D (letterlijk & figuurlijk!)
zinalady
08-11-2003, 22:19
Verliefd???? Kunnen guys dan verliefd worden????
Volgens mij komt dat niet voor in hun woordenboekje!!!!
ZIj zijn het toch die meisjes jaren playen en gebruiken en uiteindelijk een superwoman uit marokko trouwen? HMm heb niet het idee gehad dat ook maar iets met liefde de maken heeft! :p
Maar ik heb mijn broertje goed opgevoed dus hij is een uitzondering.....hij zal nooit een meisje haar hartje breken :D
ibtiessem18
08-11-2003, 22:29
uhm belacgelijk.. jongens kunnen echt wel verliefd worden....
Ik ken genoeg players die nu een serieuse relatie hebben.... Op een gegeven moment zijn players het zat en zien ze dat het net meer luek is om te playen.. ze worden ouder en wat wijzer.. waardoor zij een serieuse relatie willen opbouwen.. dus gaan zij op zoek naar een SERIEUSE meid... En alleen lelijkerds halen meiden uit marokko....Want die hebben echt alleen maar van die meiden leren kennen die gewoon te SCHANDALIG zijn... dus:D
Beslema:zwaai:
zinalady
08-11-2003, 22:34
Hahahha ibtiessem....dammm JIj bent zeker wel makkelijk om voor de gek te houden he :p ....Zie je zelf wel wat je typt?? Een player die het zat is??I don't think soooo.....Het is dan meer het geval dat de meisjes die hij playt erachter zijn gekomen dat hij ze gebruikte...DAN word ie waarschijnlijk gedumpt en dan zoekt ie weer een nieuw slachtoffer.....Dan begint alles weer van af het begin.....ONCE A PLAYER ALWAYS A PLAYER!!!
Het feit dat hij ooit playde zegt al genoeg over hem.....Dus waarom zou ik hem nu dan wel moeten geloven....
Bye bye
ibtiessem18
08-11-2003, 22:43
neee meid wollah.. ik heb vrienden die players zijn, zij vertelde mij alles wat ze deden.. Hele goede vrienden.. en nu, nu zijn ze zo serieus.. nee meid... als ze ouder zijn veranderen ze wel.. je moet niet alle jongens over 1 kam scheren... Want er zijn inderdaad players.. maar meiden kunnen ook players zijn.. dus....NEe wollah ik ken genoeg jongens de echt echt HEEEL MOOI ZIJN.. en Die ook nog eens erg serieus zijn.......:D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.