Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een goeie stijltang!

Pagina's : [1] 2 3

AmazighPearl_
06-12-2007, 17:31

[ Salaam ladies, ben op zoek naar een goeie stijltang, die niet al te duur is.. Iemand suggesties, let me know:banana: ]

kzroosje
06-12-2007, 17:48
eeen chitang is echt heel goed sterrenm gebruiken die ook en het beschadigt je haar niet echt iedereen gebruikt die je meot effe op google zoeken dan vind je hem en jals je dan gaat stylen moet je een thee lepel van zo neen soort spul in je water doen en als je klaar bent weer ewa hij si wel duuur 150 euro maar hetr is wel die prijs waar thallah

Lovely16
06-12-2007, 17:52
Ik heb er pas eentje gehaald bij de blokker hij kost € 25,-, van babyliss...hij is echt heel goed.. Zelfde resultaat als die chitang van € 150,- hoor..:D

kzroosje
06-12-2007, 18:47
Ik heb er pas eentje gehaald bij de blokker hij kost € 25,-, van babyliss...hij is echt heel goed.. Zelfde resultaat als die chitang van € 150,- hoor..:D jah klopt iederen ze dat tie ook heel goed was maar die chitang beschadigt jehaa niet zo erg maar tohc j ekan eje haar beter niet meer stylen is slecht voor je haar:D een keerop zijn tijd kan wel

Senna__
06-12-2007, 21:08

remington...beschermt je haar ook..je kunt hem kopen bij douglas

AmazighPearl_
06-12-2007, 21:24
eeen chitang is echt heel goed sterrenm gebruiken die ook en het beschadigt je haar niet echt iedereen gebruikt die je meot effe op google zoeken dan vind je hem en jals je dan gaat stylen moet je een thee lepel van zo neen soort spul in je water doen en als je klaar bent weer ewa hij si wel duuur 150 euro maar hetr is wel die prijs waar thallah Ja die chi-tang is idd goed, maar ik heb haar dat makkelijk te stijlen is, dus zo een dure stijltang heb ik niet nodig.. Thnx voor je reactie:nijn: Ik heb er pas eentje gehaald bij de blokker hij kost € 25,-, van babyliss...hij is echt heel goed.. Zelfde resultaat als die chitang van € 150,- hoor..:D Hoe lang geleden heb je die gehaald, ga ik even kijken.. :o jah klopt iederen ze dat tie ook heel goed was maar die chitang beschadigt jehaa niet zo erg maar tohc j ekan eje haar beter niet meer stylen is slecht voor je haar:D een keerop zijn tijd kan wel Ja klopt, maar ik stijl bijna nooit.. Alleen moet er wel 1 hebben.. remington...beschermt je haar ook..je kunt hem kopen bij douglas Is goed, ik ga kijken.. Hoeveel kost die ongeveer?

Mocrodiddlina
06-12-2007, 21:24
Je haren stijlen is sowieso slecht of het nou een chi-tang is of een goedkope stijltang van de kijkschop. Als je hem niet vaak zal gebruiken raad ik je een goedkope aan.

Mocrodiddlina
06-12-2007, 21:26
Ik heb er pas eentje gehaald bij de blokker hij kost € 25,-, van babyliss...hij is echt heel goed.. Zelfde resultaat als die chitang van € 150,- hoor..:D Ik zag ze ook bij de kijkshop ook van het merk babyliss voor 20 euro volgens mij is die hetzelfde. Zal het even opzoeken. Ik wou hem ook halen maar heb er geen tijd voor.

AmazighPearl_
06-12-2007, 21:26
Je haren stijlen is sowieso slecht of het nou een chi-tang is of een goedkope stijltang van de kijkschop. Als je hem niet vaak zal gebruiken raad ik je een goedkope aan. Ja, ik stijl inderdaad bijna nooit.. Alleen heel af en toe. Ik heb ook geen chi-tang nodig, zo een goedkope is al goed genoeg.. :o Moet alleen ff nog een goeie vinden..

Mocrodiddlina
06-12-2007, 21:29
Ik bedoel deze van de kijkshop hij was eerst 20 maar nu is tie 25. Hij was namelijk in de folder maar nog steeds niet duur. http://www.kijkshop.nl/img/pix.gif

AmazighPearl_
06-12-2007, 21:31
Ik bedoel deze van de kijkshop hij was eerst 20 maar nu is tie 25. Hij was namelijk in de folder maar nog steeds niet duur. http://www.kijkshop.nl/img/pix.gif Ik zie niets.. :kweetnie:

Mocrodiddlina
06-12-2007, 21:33
Zie jij die plaatje of niet? Ik zie hem namelijk niet :moe:

Mocrodiddlina
06-12-2007, 21:34
Ga het nog een keer proberen.

Mocrodiddlina
06-12-2007, 21:35
http://http://www.defrieslandshop.nl/catalog/images/babyliss/2025cre.gif

Mocrodiddlina
06-12-2007, 21:36

Het wil niet lukken. Weet je wat ga naar google en typ daar BABYLISS Straightener 2025CREen dan afbeeldingen. Dan zie je hem ook.

Pagina's : [1] 2 3