Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Partyfeet

Pagina's : [1] 2

noona
06-12-2007, 15:29

Afgelopen vrijdag met man en man (ya3ni met moeder en kinderen) gewinkeld. En boven verwachting geslaagd voor nieuwe schoenen. Mooie leren enkellaarsjes die ook nog in de aanbieding waren. Ik had er gelijk wat party feet gel inlegzolen erbij gekocht om zo de pijn te verzachten. Slimme ik bedacht om het maar in 1 schoen te leggen om het verschil te merken. En nu doet mijn voet MET gelkussentje pijn:eek: volgens mij heb ik er zelfs een blessure aan mijn teen overgehouden:rolleyes: die dingen werken niet:jammer:

fatt
06-12-2007, 15:36
moet je niet bij inlegzolen (maakt volgens mij niet uit welke) altijd een halve of hele maat groter nemen in schoenen??? :o

cafechoco
06-12-2007, 15:42
Nee die partyfeet dingen zijn echt bullshit...helpen voor geen ene meter...

trisinti
06-12-2007, 15:47
Afgelopen vrijdag met man en man (ya3ni met moeder en kinderen) gewinkeld. En boven verwachting geslaagd voor nieuwe schoenen. Mooie leren enkellaarsjes die ook nog in de aanbieding waren. Ik had er gelijk wat party feet gel inlegzolen erbij gekocht om zo de pijn te verzachten. Slimme ik bedacht om het maar in 1 schoen te leggen om het verschil te merken. En nu doet mijn voet MET gelkussentje pijn:eek: volgens mij heb ik er zelfs een blessure aan mijn teen overgehouden:rolleyes: die dingen werken niet:jammer: enkellaarsjes:o waarom niet een hele laars..ziet er jonger en stoerder uit

PointOfView
06-12-2007, 15:50

. . zo zie je maar weer dat we niet altijd moeten geloven wat ze in reclames/ winkels zeggen ;) . .

noona
06-12-2007, 16:13
moet je niet bij inlegzolen (maakt volgens mij niet uit welke) altijd een halve of hele maat groter nemen in schoenen??? :o Dit zijn soort siliconenachtige dingen die enkel bij je voorvoet geplaatst moeten worden. Ze passen in elke maat. De reclame zag er geweldig uit. Kosten 7 euro 3ad

noona
06-12-2007, 16:14
enkellaarsjes:o waarom niet een hele laars..ziet er jonger en stoerder uit Enkellaarsjes zijn in de mode:o Zag heele leuke laarzen staan maar toch niet genomen. Hak was te klein en ik wilde echt weer op hakken lopen. Ben een beetje Puma-moe

noonah
06-12-2007, 17:19
bij action zijn die dingen 1,50 ofzo , daaraan kun je al zien dat die dingen dus niet werken , ik had ze ook het enige waar ze goed voor zijn is voo ropen schoenen zodat je niet helemaal naar voren glijd

mmu2
06-12-2007, 17:24
Afgelopen vrijdag met man en man (ya3ni met moeder en kinderen) gewinkeld. En boven verwachting geslaagd voor nieuwe schoenen. Mooie leren enkellaarsjes die ook nog in de aanbieding waren. Ik had er gelijk wat party feet gel inlegzolen erbij gekocht om zo de pijn te verzachten. Slimme ik bedacht om het maar in 1 schoen te leggen om het verschil te merken. En nu doet mijn voet MET gelkussentje pijn:eek: volgens mij heb ik er zelfs een blessure aan mijn teen overgehouden:rolleyes: die dingen werken niet:jammer: IK heb deze zin wel 10x gelezen en ik snap het niet.. Ya3ni.

Selly
06-12-2007, 17:27
IK heb deze zin wel 10x gelezen en ik snap het niet.. Ya3ni. :hihi: volgens mij betekent het "zeg maar" of "in deze" , begrijp ik uit de context :p

mmu2
06-12-2007, 17:39
:hihi: volgens mij betekent het "zeg maar" of "in deze" , begrijp ik uit de context :p Ya3ni begrijp ik wel.. het is meer dat ya3ni ik niet begrijp wat ze bedoelt met man en man.. heeft ze 2 mannen? Heeft haar man een man? of is ze een manwijf?

OemNusayba
06-12-2007, 17:41
Ya3ni begrijp ik wel.. het is meer dat ya3ni ik niet begrijp wat ze bedoelt met man en man.. heeft ze 2 mannen? Heeft haar man een man? of is ze een manwijf? misschien zoontjes :confused:

Lella_Nigella
06-12-2007, 17:43
Ya3ni begrijp ik wel.. het is meer dat ya3ni ik niet begrijp wat ze bedoelt met man en man.. heeft ze 2 mannen? Heeft haar man een man? of is ze een manwijf? Ik snap het ook niet :confused:

fatt
06-12-2007, 17:51
ik begreep het eerst ook niet, dacht ze3ma man en man... zij en haar man... wellakien denk achteraf dat ze bedoeld (ya3nie moeder en haar twings/tweeling = man en man) iemken.... :kweetnie: Noona leg uit :hihi: voor mensen de verkeerde dingen gaan denken :o

noona
06-12-2007, 21:23

met man en macht! ik heb die tekst eerst 3 keer doorgelezen, ik begin echt blind te worden

Pagina's : [1] 2