Bekijk originele versie : wat betekent deze droom ???????????
k had laast gedroomd dat k wakker werd ,en naar beneden ging en toen k aan het einde van de trap stond .werd k gevangen door een spin .
en die maakt zn wep om me heem door de hele gang en k zat er midden in .en toen leek het net op hij op me spuugde maar het was mis en toen hij ok me afkwam was in net op tyd ontsnapt
en er kwam ook een vage bekende in voor ?
weet iemand wat deze droomt betekent
alvast bedankt !!!!.
01LaHbIbAh09
08-11-2003, 18:55
Dat de vage bekende jou moet hebben ofsjow??? Damnnnn ik krijg er kippevel van.....
maghrebgirl20
08-11-2003, 22:30
Origineel gepost door missbrabander
k had laast gedroomd dat k wakker werd ,en naar beneden ging en toen k aan het einde van de trap stond .werd k gevangen door een spin .
en die maakt zn wep om me heem door de hele gang en k zat er midden in .en toen leek het net op hij op me spuugde maar het was mis en toen hij ok me afkwam was in net op tyd ontsnapt
alvast bedankt !!!!
iiiieeek spinnen, ik haat ze. :eek:
ik weet niet wat het betekend. het zal wel niks ergs zijn. succes met erachter komen
Origineel gepost door missbrabander
alvast bedankt !!!!
He meid, ik heb dat dromenuitleg boek.. Ik heb voor je gekeken, het enige wat ik kon vinden was "Spinnen" daar stond dit in:
Een spin staat symbool voor een vroom persoon die al zijn tijd voor aanbidding gebruikt. Hij is ook een kluizenaar die op zijn tijd let en altijd berouw aan Allah toont!!
He meid, sorry kan je niet helpen, ik kan daar niks over vinden :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.