Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet ik van studie veranderen!!!!

Pagina's : [1] 2

Miss_Hexie
26-08-2002, 23:10

Ik heb onlangs gehoord dat ik een studie volg die eigenlijk niet goed is, nou weet ik niet meer wat ik moet doen????

Amira010
26-08-2002, 23:14
Gewoon als het niet mag qua geloof iets anders doen.

Miss_Hexie
26-08-2002, 23:16
Ik heb het er wel voorover daar niet van maar ik wil niet impulsief zijn.

Miss_Hexie
26-08-2002, 23:17
Ik doe Management Economie & Recht

Alabama
26-08-2002, 23:18

Hoi meid, Ik las net dat je MER doet.....waarom wil je veranderen van studie? Dikke zoen, Alabama

Najib26
26-08-2002, 23:18
Origineel gepost door Miss_Hexie Ik doe Management Economie & Recht En wat is hun argumentatie dat het haram zou zijn? Er is niets harams aan om die studie te volgen en ook niet om erin te werken. Zolang je de regels van de islam niet verbreekt, maar dat geldt voor alle beroepen.

Miss_Hexie
26-08-2002, 23:20
Omdat het vak recht erin voorkomt, en het enige recht dat wij als moslims hebben op te volgen is die van de islam.

Alabama
26-08-2002, 23:23
Origineel gepost door angel20 waarom is het niet een goede studie, Ik doe ook de MER. Nou als dit waar is.....dan heb ik afgelopen 4 jaar voor niets gestudeerd!!!

Miss_Hexie
26-08-2002, 23:23
Het probleem ligt ook niet in Economie maar in Recht!

Miss_Hexie
26-08-2002, 23:25
Origineel gepost door NIELS AH JA? hoe komt het dat er veel marokaanse juristen en advocaten afgestudeerd zijn? ik veronderstel dat ze als marokanen moslims zijn he. Je leeft in ons land[een niet-islamitische land] dus studeer volgens haar normen..... Maar ik ben een moslim ik leef eerst volgens de islam en dan wat erna komt, ik zou niet willen dat enige cultuur mijn geloof overlappen, daarmee doel ik op elke cultuur.

Najib26
26-08-2002, 23:27
Origineel gepost door Miss_Hexie Omdat het vak recht erin voorkomt, en het enige recht dat wij als moslims hebben op te volgen is die van de islam. Zelfs in islamitische landen wordt de sharia niet toegepast, laat staan hier. Het Nederlands recht conflicteert niet of nauwelijks met de islam. En als moslim zijnde moet je de wetten respecteren in het land waar je verblijft. Er zijn menig islamitische juristen in Nederland. Dus het is echt niet haram. Ik snap niet hoe ze erbij komen.

Miss_Hexie
26-08-2002, 23:27
Als islamieten hebben wij onze eigen rechten en plichten de sharia, en daar wordt elk onderwerp behandelt en het nederlands recht is anders, kijk maar bijvb. naar erfrecht.

Alabama
26-08-2002, 23:28
Origineel gepost door Miss_Hexie Het probleem ligt ook niet in Economie maar in Recht! He meid.. Ik hoop dat je weet waar je het over hebt....tenzij je graag mensen zo laat nog .....een schock bezorgt! Verklaar je eens nader....! Ali

Miss_Hexie
26-08-2002, 23:29
iwa ik verkeerde zelf in een shock ik heb het van een meisje gehoord en heb echt wakker gelegen. Wa allahoe a3lam

Alabama
26-08-2002, 23:34

Origineel gepost door NIELS Ik ben een atheist! Ik begrijp je wel hoor[dat je moslim bent].Waarom geen vraag aan jullie priester?of heet hij imam? He Niels, Tweede poging: Ben je de weg kwijt? Waarom was jij hier ook alweer? Aan dat denigrende toontje van je te horen...kan het in elk geval niet zijn....omdat je zo onder de indruk bent van het Marokkaanse/Islamitische volk! Alabama

Pagina's : [1] 2