Bekijk originele versie : bellen naar Saoudi-Arabie?????
Chaimaez
06-12-2007, 08:14
Hoeveel cijfers heeft een saoudi's tel.nr???
Mijn ouders zijn naar Hadj hamdoulah en hebben gebeld vanuit daar, alleen
het nummer waarmee ze gebeld hebben doet het niet wanneer ik probeer te bellen.
wie van jullie heeft er al gebeld naar familieleden daar??
Hoeveel cijfers heeft een saoudi's tel.nr???
Mijn ouders zijn naar Hadj hamdoulah en hebben gebeld vanuit daar, alleen
het nummer waarmee ze gebeld hebben doet het niet wanneer ik probeer te bellen.
wie van jullie heeft er al gebeld naar familieleden daar??
Dan bellen zij vanuit een telefooncel, i guess :confused: vandaar dat je die nummer niet te pakken krijgt.....
MIjn vader is 2 jaar geleden erheen geweest..... Hij had een mobiele nummer daar genomen, makkelijk bereikbaar :)
marocloubna
06-12-2007, 08:19
Zonder de eerste 00: 12 cijfers......
Ik ga nu ook ff naar mijn papa en mama bellen, ik heb ze echt gemist :traan1:
Chaimaez
06-12-2007, 08:44
Dan bellen zij vanuit een telefooncel, i guess :confused: vandaar dat je die nummer niet te pakken krijgt.....
MIjn vader is 2 jaar geleden erheen geweest..... Hij had een mobiele nummer daar genomen, makkelijk bereikbaar :)
nee, mijn vader heeft een simkaart gekocht en vroeg nog of ik het nummer kon zien.
Chaimaez
06-12-2007, 08:44
Zonder de eerste 00: 12 cijfers......
Ik ga nu ook ff naar mijn papa en mama bellen, ik heb ze echt gemist :traan1:
me too :huil:
wanneer zijn jouw ouders vertrokken?
marocloubna
06-12-2007, 08:45
me too :huil:
wanneer zijn jouw ouders vertrokken?
Mijn ouders zijn 28 november vertrokken en komen Insha'Allah 25 december terug :banana:
Wanneer komen jou ouders terug?
Chaimaez
06-12-2007, 08:46
ik kom ook uit op 14 cijfers (incl 00)
Chaimaez
06-12-2007, 08:49
Mijn ouders zijn 28 november vertrokken en komen Insha'Allah 25 december terug :banana:
Wanneer komen jou ouders terug?
eergisteren en komen de 26e weer terug inshaallah
Moge allah swt hun hadj accepteren en daar een ongelovelijk mooie tijd tegemoet gaan (jamieh moslimien)!
marocloubna
06-12-2007, 08:49
Gisteren had mijn vader vroeg in de ochtend gebelt, ik sliep dus had toen niet opgenomen. Toen heb ik ze later gebelt, mijn ouders namen niet op.
In de middag belde ze weer. Ik was auto aan het rijden en hoorde 'm weer niet. Toen ik thuis kwam belde ik ze terug: walou.
In de avond hadden ze weer gebelt, ik was dit keer op werk. En zag dus pas later dat ze gebelt hadden. Ik weer bellen, maar de telefoon stond uit....
Gek werd ik er van!!! :maf2:
En ik denk dat zij dat ook werden........ :hihi:
marocloubna
06-12-2007, 08:50
Moge allah swt hun hadj accepteren en daar een ongelovelijk mooie tijd tegemoet gaan (jamieh moslimien)!
Amien ya Rab al3alamin!!!!!
Chaimaez
06-12-2007, 08:55
Gisteren had mijn vader vroeg in de ochtend gebelt, ik sliep dus had toen niet opgenomen. Toen heb ik ze later gebelt, mijn ouders namen niet op.
In de middag belde ze weer. Ik was auto aan het rijden en hoorde 'm weer niet. Toen ik thuis kwam belde ik ze terug: walou.
In de avond hadden ze weer gebelt, ik was dit keer op werk. En zag dus pas later dat ze gebelt hadden. Ik weer bellen, maar de telefoon stond uit....
Gek werd ik er van!!! :maf2:
En ik denk dat zij dat ook werden........ :hihi:
ohhhhhhhhhhh dat vind ik altijd zo frustrerend als je net een belangrijk telefoontje mist.
De eerste keer dat mijn ouders belden gisterochtend (bij aankomst) heb ik de eerste oproep ook gemist, toen probeerde ik terug te bellen maar lukte niet en 5 minuten erna belden ze weer en heb ik ze gesproken :)
marocloubna
06-12-2007, 08:58
ohhhhhhhhhhh dat vind ik altijd zo frustrerend als je net een belangrijk telefoontje mist.
De eerste keer dat mijn ouders belden gisterochtend (bij aankomst) heb ik de eerste oproep ook gemist, toen probeerde ik terug te bellen maar lukte niet en 5 minuten erna belden ze weer en heb ik ze gesproken :)
Ja echt he!! Je bent echt blij als je ze te pakken krijgt indedaad....
Weet je wat ik heb gedaan? Ik heb onze vaste telefoon doorgeschakeld naar mijn mobiel. Als ik dat niet gedaan had, dan hadden ze naar huis gebelt en dan kon mijn broertje tegen ze zeggen dat ik weg ben of aan het werk ben en dat ik ze later terug bel of zij bellen terug......
Ik dacht slim te zijn, nou niet dus :moe:
StreetChic
06-12-2007, 09:07
By ons op de luchthaven waren ze mobiele kaartjes van Saoudie aan het verkopen dus dat is best praktisch als u ouders er ook eentje hebben aangeschaft.
En ik belde voor 2 cent per minuut naar daar :hihi:
Maar heb je dan niet gevraagd vanwaar ze belden?
De lyn doet er soms gek ; je hoort dan echt dat ze véééér weg zyn (niet zo duidelyk)
Me ouders komen ook 26 dec terug Insa allah.. ik heb ze 2 keer gesproken gisteren. ze waren nog in madina en gaan zaterdag naar mekka Insa allah.
marocloubna
06-12-2007, 10:14
Ik heb net mijn pa gesproken Alhamdoulilah :banana:
Hij liep naar el7aram.......
Ik bel vanavond weer zodat ik mijn mama kan spreken :love:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.