Bekijk originele versie : dringende hulp nodig
ik wil mijn pc helemaal opnieuw opstarten omdat hij vol met troep zit, virussen en traag is geworden
ik heb windows vista wie weet he ik dat kan doen
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. (http://www.computerfeeling.nl/pages/installwinvista.asp)
Excellence__
06-12-2007, 00:10
haha het is misschien verstandiger om even de specs van je pc hier neer te zetten
haha het is misschien verstandiger om even de specs van je pc hier neer te zetten
Waarom moet ze de specs van haar pc hier neerzetten??
Excellence__
06-12-2007, 16:44
Waarom moet ze de specs van haar pc hier neerzetten??
Het is een hij, omdat men misschien kan adviseren of het wel nuttig voor men is om win. vista te instaleren.
Het is een hij, omdat men misschien kan adviseren of het wel nuttig voor men is om win. vista te instaleren.
Mijn excuses. Hij zegt al dat hij vista heeft maar dat hij hulp nodig heeft met de installatie...
Excellence__
06-12-2007, 18:54
Mijn excuses. Hij zegt al dat hij vista heeft maar dat hij hulp nodig heeft met de installatie...
it's ok..
Maar als hij nou zijn specs hier plaats... dan zijn we al een heel eind!
Mocro_Oujdi
07-12-2007, 16:28
Heb je vista bij je pc gekregen? zo ja, dan krijg je meestal een recovery disc. En anders zou ik gewoon via een kopie, het geen opnieuw installeren. Gewoon disc erin en dan partitie formatteren. En een nieuwe installatie beginnen.
Maar het is wel van belang om eerst even de virussen te verwijderen van te voren? want virussen gaan niet altijd weg bij het formatteren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.