Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb niks tegen berbers maar LEES DIT !!!!!

Pagina's : [1] 2 3

CARLTON
08-11-2003, 14:50

hreb.nl schreef: Meneer Kaspi geeft af en toe les op middelbare scholen. Daar heeft hij voor met name de Marokkaanse leerlingen altijd een verbijsterende verrassing in petto. "Ik zeg dan: ik kom jullie een verhaaltje vertellen over onze gezamenlijke grootouders, een verhaaltje dat jullie nooit is verteld. En dan leg ik uit dat veel Berbers -een grote bevolkingsgroep in Marokko- van oorsprong zelf geschmatte, bekeerde Joden zijn. Misschien zijn de Marokkaanse kinderen in de klas zelf ook Joods! Joden en Berbers hebben drieduizend jaar geleden samen Marokko ontdekt. En dan moet je die kinderen horen: 'U zit ons te belazeren, meneer Kaspi'. Maar als ik ze naar huis stuur met de opdracht om het maar eens na te vragen, komen ze met grote ogen terug. Hun ouders of grootouders bevestigen het. Er is een gedeelde geschiedenis. Het antisemitisme onder Marokkaanse jongeren komt van buitenaf, doordat mensen er opeens de Midden-Oostendiscussie bijhalen. Maar Berbers zijn nooit anti-joods geweest. We woonden en werkten samen. Nu we in Nederland zijn, kan dat niet meer? Onzin."

Miss_Honey
08-11-2003, 14:55
Oud nieuws...;)

RealCasawia
08-11-2003, 14:56
Tja en zo komt iedereen met zijn eigen geschiedenis van Marokko aanzetten !! Bij dat stukje dat joden en Marokkanen heel normaal samen hebben geleefd is wel zo de joden in Marokko zijn geen zionisten tenminste de meerderheid dan en leeft vreedzaam tussen de Moslims respect voor elkaar heet zoiets....... Ik wou dat het over de hele wereld zo ging.

Miss_Honey
08-11-2003, 14:57
Origineel gepost door RealCasawia Tja en zo komt iedereen met zijn eigen geschiedenis van Marokko aanzetten !! Bij dat stukje dat joden en Marokkanen heel normaal samen hebben geleefd is wel zo de joden in Marokko zijn geen zionisten tenminste de meerderheid dan en leeft vreedzaam tussen de Moslims respect voor elkaar heet zoiets....... Ik wou dat het over de hele wereld zo ging. Wie is die jongen op je avatar???

CARLTON
08-11-2003, 15:00

berbers bekeerde joden

anouar_boukarie
08-11-2003, 15:04
Origineel gepost door CARLTON berbers bekeerde joden en wie mag jij dan wel zijn??

RealCasawia
08-11-2003, 15:07
Origineel gepost door nadoria_114 ONZIN eerlijk gezegd geloof ik er niets van toch goe geprobeerd marokanen zijn bekeerde joden waar haal je het hahahahahaha Heb jij dan antwoord op deze vraag: Wat voor geloof hadden Marokkanen dan voor de Islam? En hoe komen die Joden in Marokko ? Als je die niet kan beantwoorden dan moet je ook niet zeggen dat het onzin is meisje alles kan......

CARLTON
08-11-2003, 15:10
Origineel gepost door anouar_boukarie en wie mag jij dan wel zijn?? carlton kan je niet lezen anouar

anouar_boukarie
08-11-2003, 15:12
Origineel gepost door CARLTON carlton kan je niet lezen anouar ik bedoel het niet letterlijk vriend, maar figuurlijk!!!!!!!!!

Lady_moi
08-11-2003, 15:26
iwa en dan nog ze zijn toch bekeerd he :melig2: :hihi: :zwaai:

appelsap
08-11-2003, 15:44
Origineel gepost door CARLTON :hihi: ****ing nigga lover..

CARLTON
08-11-2003, 15:48
haha hopeloos omdat ik een grappige neger op mijn avatar heb ben ik een neger lover :giechel: racist :p

appelsap
08-11-2003, 15:50
Origineel gepost door CARLTON haha hopeloos omdat ik een grappige neger op mijn avatar heb ben ik een neger lover :giechel: racist :p dezelfde onzin die jij uitkraamt..ik volg de kudde

CARLTON
08-11-2003, 15:54
Origineel gepost door appelsap dezelfde onzin die jij uitkraamt..ik volg de kudde ik kraam niks uit vriend .ik plaats net een stukje wat ik ergens las

CARLTON
08-11-2003, 16:03

ik zeg niks :engel:

Pagina's : [1] 2 3