Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een relatie met een Hindoe

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
08-11-2003, 13:46

Ik ben heb een relatie met een hindustaanse, hoe denken jullie erover.. maak ik mijn ouders ten schande... :(.

LQwaad4life
08-11-2003, 13:49
indostanen geloven nie eens in allah/God

LQwaad4life
08-11-2003, 13:57
Origineel gepost door Chaya is dat een probleem dan zij geloven in afgedoen en jij hebt een relatie met hem. daarmee zeg je eigenlijk, ik accepteer je zo als je bent, en ben het ook met jou godsdienst eens. zij plegen a shirk, steun hem nie daarbij. als je tog op zo'n ras valt, neem dan met een indoestaanse moslim of pakistani of afgaan.

OujDa_LaDy
08-11-2003, 14:02
Origineel gepost door Chaya Ik ben heb een relatie met een hindustaanse, hoe denken jullie erover.. maak ik mijn ouders ten schande... :( VolG Je Hart Meid..:goedzo:.. Ewa Sommige Hindustanen geloven wel in Allah..:ego:..

Lady_moi
08-11-2003, 16:09

alst ne moslim is heb ik er nix tegen..ma alst zo van die hindoes zijn die apen,olifanten,beelden,vogels,giraffen,..aanbidden jah sorry ma ge hebt er dan geen toekomst mee u ouders gaan em nie aanvaarde..

Lady_moi
08-11-2003, 20:48
Origineel gepost door NadinaNadina WAT ZIE JE IN DIE LELIJKE HINDOE??? dat die lelijk is?

Selina
08-11-2003, 21:11
Sorry,die mensen stinken :maf:

sweet_karima
08-11-2003, 22:37
volg je hartje meid... komt wel in orde lieverd...

ChOcOtOfFfF
08-11-2003, 22:43
Origineel gepost door sweet_karima volg je hartje meid... komt wel in orde lieverd... ons hartje kan veel ellende veroorzaken.... soms moet je je verstand gebruiken.... :zwaai:

ChOcOtOfFfF
08-11-2003, 22:45
Origineel gepost door Chaya Ik ben heb een relatie met een hindustaanse, hoe denken jullie erover.. maak ik mijn ouders ten schande... :( Ben je een moslim? zoja--->dumpen die hap, tenzij hij moslim wil worden. zo nee---> who cares :zwaai:

sneakynawal
08-11-2003, 22:48
Hindostanen kunnen mooi zingen

Marocana
09-11-2003, 14:15
Met alle respect, ik vind het Hindoestaanse geloof een geloof waarbij ik een nare bijsmaak in mijn mond krijg. Ze hebben 101 goden die ze aanbidden, van die rare gebruiken, alle dieren zijn een soortemet heilig (Apen, Olifanten, Koeien,etc). Ik heb op discovery gezien, hoe ze die apen aanbidden, en zelfs de ratten werden in stad X aanboden, en stad Y geroosterd en opgepeuzeld. Ik weet dat ik respect moet hebben voor elk geloof maar het Hindoeisme staat ver van mij.

chicamaroquia
09-11-2003, 14:22
Origineel gepost door Gerben jezus waar de fucc kom jij vandaan met je vlaams accent Uit Belgiƫ... :confused:

ChOcOtOfFfF
09-11-2003, 22:03
Origineel gepost door Marocana Met alle respect, ik vind het Hindoestaanse geloof een geloof waarbij ik een nare bijsmaak in mijn mond krijg. Ze hebben 101 goden die ze aanbidden, van die rare gebruiken, alle dieren zijn een soortemet heilig (Apen, Olifanten, Koeien,etc). Ik heb op discovery gezien, hoe ze die apen aanbidden, en zelfs de ratten werden in stad X aanboden, en stad Y geroosterd en opgepeuzeld. Ik weet dat ik respect moet hebben voor elk geloof maar het Hindoeisme staat ver van mij. haha ja mij ook, hun "god" pak je op, je gooit het op de grond-----> kapot "god" :maf:

LQwaad4life
09-11-2003, 22:09

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF haha ja mij ook, hun "god" pak je op, je gooit het op de grond-----> kapot "god" :maf: Hun God wordt door iedereen in maroc gepakt:hihi: geitenneukers:jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4