Bekijk originele versie : ik ben verliefd, maar haar pouders zullen mij niet accepteren
ik ben heel erg verliefd op Azia Khan, maar het probleem is, dat haar ouders een negatieve beeld heeft over Marokkaanse jongens (door eigen ervaringen EN media)
hoe kan ik dit het beste aanpakken!
trouwens, dit is de schoonheid waar ik HEEL erg verliefd op ben:
:Iluvu:.
Miss_Honey
08-11-2003, 13:48
Origineel gepost door hassan_ali
ik ben heel erg verliefd op Azia Khan, maar het probleem is, dat haar ouders een negatieve beeld heeft over Marokkaanse jongens (door eigen ervaringen EN media)
hoe kan ik dit het beste aanpakken!
Wijs haar ouders erop dat niet iedere Marokkaan zo is en bewijs ze maar dat je niet zo bent...
Wees gewoon beleefd tegen haar en haar ouders...toon respect voor ze en vertel ze wat jouw toekomstplannen zijn (een man met ambities...een doel in zijn leven...een goede opleiding en de juiste geloof is al gauw binnen!)
Veel succes in ieder geval...
:zwaai:
Miss_Honey
08-11-2003, 13:55
Ja,
maar ik ben ook heel lief, netjes en beleefd (en ik studeer ook nog, ik ken haar van school)
maar hoe kan ik het nou het beste aanpakken? :confused:
Wil je een relatie met haar of wil je echt met haar trouwen??? En wil zij dat ook???
Als je met haar wil trouwen stel ik voor dat je gewoon om haar hand gaat vragen en jezelf dan voorsteld/presenteerd...
Ik weet anders echt niet wat je zou moeten doen...:rolleyes:
Ik hoop in ieder geval dat het lukt en dat je gelukkig met haar zal worden en blijven insha'allah...:zwaai:
LQwaad4life
08-11-2003, 14:02
Ja,
maar ik ben ook heel lief, netjes en beleefd (en ik studeer ook nog, ik ken haar van school)
maar hoe kan ik het nou het beste aanpakken? :confused:
hoe kan je beleefd zijn als je, jou toekomstigs foto op t net zet.
volgens mij lu.l je gewoon maar wat.
Miss_Honey
08-11-2003, 14:08
Origineel gepost door LQwaad4life
hoe kan je beleefd zijn als je, jou toekomstigs foto op t net zet.
volgens mij lu.l je gewoon maar wat.
Ja dat vond ik ook al vaag...maja ik dacht het zal wel aan mij liggen...niet dus :)
salaam
als je zoveel van houd zouw je haar hier niet tentoon stellen voor iedereen.als je tenminste de islam volgt.
ik zou zeggen bewijs jezelf dat je het meent met haar.
trouwen is een grote stap.
je kunt niet vandaag trouwen en morgen scheiden
trouwen is voor altijd.
weet ook dat scheiden de meeste onderwerp is dat allah haat.
Origineel gepost door NadinaNadina
Nou wat een schoonheid zeg! Lelijk wijf man!
Ze is niet superlelijk hoor...ze is niet lelijk...
Hanan_LoVe1
08-11-2003, 16:25
wahahhaha....hassan meskien je verveelt je yek dus verzin je maar iets.....hahaha ik heb je wel door..;)
miss_saliha
08-11-2003, 16:27
Nou wat een schoonheid zeg! Lelijk wijf man!
hahaha waarom zo hard.....
typisch marokaaanse meiden...hihih..:stout:
ps. ze is niet lelijk....:D
MissBlaBla
08-11-2003, 18:08
Lelijk, niet lelijk... Wat mankeert jullie? Vroeg hij daarnaar?
Heb respect en bemoei jullie met jullie eigen uiterlijk. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze er zo uitziet. Jullie trouwens ook, alsof jullie jullie zelf hebben gemaakt. Wat haat ik dit zeg! Laat anderen in hun waarde.
BlaBla
miss_saliha
08-11-2003, 18:16
ahhahahha, ja echt een marokaanse reactie he? Nee maar ze lijkt mij ook zo een behaard meisje. Eentje met van die lange zwarte haren op de benen en armen en op haar gezicht, wallah.
hahah.....leuke eigenschappen dan he......
ewiliii 3la reactiesss van marokaaaanse meiden wallah echt gebaseerd op jaloezie bedoel algemeeen......:stout:.....typisch mgharba...:D
miss_saliha
08-11-2003, 18:19
hahahahha............:D
lang leve de marokaaanse meiden!!!!
miss_saliha
08-11-2003, 18:25
wejooooooooow......gruwelijk
ik ben gelukkig ook eeen marokaaantje....dus ik zeg maaar 1 ding lang leve de marokaaanse meiden!.....:stout:
NadinaNadina .........any place...any time...:D
miss_saliha
08-11-2003, 18:33
wuahahahha....wallah hila.....:stout:
wat moeten we zonder hun...kan gewoon echt nietttttt......:P
MissBlaBla
08-11-2003, 18:59
Lah ister....
BlaBla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.