Bekijk originele versie : Haaruitval!!!!
Miss_Arabia
08-11-2003, 13:17
Hallo,
Laatst was er een topic over haaruitval en iemand noemde iets waardoor het haaruitval zal verminderen. Iets met Zied .... (nog wat)
Weet iemand het ffe snel... Want ik ga zo weg.
Alvast bedankt!!!!
Mocro-Angel
08-11-2003, 19:35
ha....ik weet wel wat anders....hebhet nooit geprobeerd want heb alhamdoelieallah geen last van haaruitval...maar er werd me ooit verteld dat je knoflook op je hoofdhuid en je haar moet smeren....het gaat wel stinken...dus ik zou dan maar een weekendje thuis voor de buis reserveren en het gaan proberen....het schijnt echt te helpen....
succes nog
000Zina000
08-11-2003, 19:40
Er zijn in de apotheek verschillende middeltjes ik heb het zelf al geprobeerd en het helpt goed ik weet alleen de naam niet meer het is voor (haaruitval,dat je haar gezonder word,het groeit sneller en je nagels worden steviger,...)
_SaHaRa_
08-11-2003, 19:46
Origineel gepost door Mocro-Angel
ha....ik weet wel wat anders....hebhet nooit geprobeerd want heb alhamdoelieallah geen last van haaruitval...maar er werd me ooit verteld dat je knoflook op je hoofdhuid en je haar moet smeren....het gaat wel stinken...dus ik zou dan maar een weekendje thuis voor de buis reserveren en het gaan proberen....het schijnt echt te helpen....
succes nog
denk niet echt dat al die kwakzalvende-middeltjes zullen helpen..:confused:
Meid met haaruitval zorg dat je voldoende vitamientjes naar binnen krijgt..gebruik een goed verzorgende shampoo..bezoek anders een dermatoloog wellicht kan hij/zij je verder helpen..
was het zeid Grouh ik weet niet niet hoe het in nederlands heet
dat kan je alleen in marokko kopen
het heel erg goed voor je haar
GR maro
marocgirl18
09-11-2003, 16:10
het is zied habba souda dat is het het is goed voor haar uit val xxxxx
misstomaatje
09-11-2003, 16:12
Origineel gepost door Miss_Arabia
Hallo,
Laatst was er een topic over haaruitval en iemand noemde iets waardoor het haaruitval zal verminderen. Iets met Zied .... (nog wat)
Alvast bedankt!!!! knoflook en olijfolie met eigeel is heel goed tegen haaruitval :zwaai:
Misssweetie
09-11-2003, 16:43
Je kan ook gewoon naar de dokter...meestal betekent haaruitval dat je te weinig vitamine B2(denk ik..iets met vitamine B in ieder geval) hebt.
Miss_Arabia
09-11-2003, 18:10
Origineel gepost door marocgirl18
het is zied habba souda dat is het het is goed voor haar uit val xxxxx
Ja klopt! Dat was em! Bedankt nog...
Doegg
Tarifith25
09-11-2003, 18:38
Die olie stinkt trouwens heel errug! Dus het advies is het alleen te gebruiken op een dag dat je binnen blijft :)
Idjies_n_Assel
09-11-2003, 20:10
Hallo,
Alvast bedankt!!!!
selaam sister,
Het is de periode van haaruitval, veel kun je er niet aan doen, het is niet slecht hoor, tis alleen een teken dat je zomer haren verdwijnen en de winterharen in de plaats komen, dus al die middeltjes is voor niets nodig. Maak je daar maar geen zorgen over! ( Tenzij je echt een hele lange periode last van hebt, ja dan is het best dat je naar de dokter gaat )
Ma3a selaam
Salama_4ever
10-11-2003, 18:56
Ja klopt! Dat was em! Bedankt nog...
Doegg
waar kun je dat kopen? die zied....... stuur me een pm..pleaseeeeeeeee
thanxxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.