Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hindoestaanse stip

..Batata..
05-12-2007, 10:24

Damesssssssss!!!! Kennen jullie de Hindoestaanse stip tussen je ogen/wenkbrauwen. Nou ik heb er nu ook een maar dan in een grote bult variant :eek: Wat kan ik daar tegen doen.. Het voelt hard aan.. Pff wat een dramaa:maf2:

anissa_4ever
05-12-2007, 11:04
niet aanzitten word alleen maar erger

SweetCheeks
05-12-2007, 11:09
Damesssssssss!!!! Kennen jullie de Hindoestaanse stip tussen je ogen/wenkbrauwen. Nou ik heb er nu ook een maar dan in een grote bult variant :eek: Wat kan ik daar tegen doen.. Het voelt hard aan.. Pff wat een dramaa:maf2: :haha: Klinkt stom, maar weet je wat ik er altijd op smeer? Creme voor koortslip, werkt echt!

..Batata..
05-12-2007, 11:11
:haha: Klinkt stom, maar weet je wat ik er altijd op smeer? Creme voor koortslip, werkt echt! Ik had gisteren tandpasta op gedaan maar heeft niet geholpen.. Creme voor koortslip zeg je, is Blistex ook goed.?

..Batata..
05-12-2007, 11:11

niet aanzitten word alleen maar erger Echt zo´n deurknop is het :nerd: Ik druk hem wel ieder keer in

SweetCheeks
05-12-2007, 11:13
Ik had gisteren tandpasta op gedaan maar heeft niet geholpen.. Creme voor koortslip zeg je, is Blistex ook goed.? Huismerk apotheek, kost 4 euro ofzo. Blistex is toch niet voor koortslip, tis toch gewoon een lippenbalsem-gedoe?

..Batata..
05-12-2007, 11:40
Huismerk apotheek, kost 4 euro ofzo. Blistex is toch niet voor koortslip, tis toch gewoon een lippenbalsem-gedoe? Haha jaa ik weet, maar dacht misschien kan dat. Ff straks langs de apotheek.. Na hoeveel dagen vervaagt het dan?

SweetCheeks
05-12-2007, 11:57
Haha jaa ik weet, maar dacht misschien kan dat. Ff straks langs de apotheek.. Na hoeveel dagen vervaagt het dan? Na een paar dagen (2 ofzo). Gewoon om de 4 uurtjes smeren. Ik liep gewoon met zo'n witte crémepunt rond. Iedereen ook vragen "Eh, wats dat op je kin?" "Een pukkel, dat zie je toch?":moe: Voor je het weet is t weg!

..Batata..
05-12-2007, 12:26
Na een paar dagen (2 ofzo). Gewoon om de 4 uurtjes smeren. Ik liep gewoon met zo'n witte crémepunt rond. Iedereen ook vragen "Eh, wats dat op je kin?" "Een pukkel, dat zie je toch?":moe: Voor je het weet is t weg! :haha: wees blij dat je hem op je kin had.. Maar thanks meid, hopelijk dat het gaat helpen

insaf18
05-12-2007, 13:25
tea tree oil ..