Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BBC reportage: Arafat aan het hoofd van Al-Aqsa

FBtje
08-11-2003, 06:54

LONDEN De al-Aqsa Martelarenbrigades, een militante Palestijnse organisatie die meerdere aanslagen in Israël heeft gepleegd,worden gefinancierd door de Palestijnse Autoriteit (PA) en staan onder leiding van Yasser Arafat. Dat wordt beweerd in een BBC-reportage die de Britse omroep morgen uitzendt.De PA zou al-Aqsa elke maand 50.000 dollar betalen.Een Palestijnse ex-minister bevestigt dit,maar hij ontkent dat het geld gebruikt wordt voor terrorisme. Een lokale Fatah-leider zegt in de documentaire dat al-Aqsa de militaire vleugel is van de Fatah-beweging en dat Arafat aan het hoofd staat van beide.

Scottie
08-11-2003, 11:50
Nou, daarom, daarom moet die oude gewetenloze engerd onmiddellijk hetzelfde aan zijn urinewegen krijgen als wat hij in zijn hersens lijkt te hebben. Als ik met mijn pistooltje speel, gaat hij af, waarom kan er bij die Ararat nou nooit eens een vuurwerkramp ontstaan? Ze mogen wel een fonds oprichten om al die werkloos geraakte "strijders" van een uitkering te voorzien een leuke mbo=opleiding voor als de Palestijnse staat er is. Scottie.

FBtje
08-11-2003, 16:00
ja, als dit allemaal waar is he.. ff kijken wat de bronnen van de BBC zijn.. zondagavond om 20:15 uur op BBC2 wordt het uitgezonden..

tetouani79
09-11-2003, 09:21
Origineel gepost door FBtje LONDEN De al-Aqsa Martelarenbrigades, een militante Palestijnse organisatie die meerdere aanslagen in Israël heeft gepleegd,worden gefinancierd door de Palestijnse Autoriteit (PA) en staan onder leiding van Yasser Arafat. Dat wordt beweerd in een BBC-reportage die de Britse omroep morgen uitzendt.De PA zou al-Aqsa elke maand 50.000 dollar betalen.Een Palestijnse ex-minister bevestigt dit,maar hij ontkent dat het geld gebruikt wordt voor terrorisme. Een lokale Fatah-leider zegt in de documentaire dat al-Aqsa de militaire vleugel is van de Fatah-beweging en dat Arafat aan het hoofd staat van beide. is strijden voor je land terrorisme tegenwoordig??? iedereen zou het zelfde doen als het om zijn land gaat(tenminste als je een eergevoel hebt in je hart).

tetouani79
09-11-2003, 11:15

Origineel gepost door Pistaa Steeds maar weer in herhaling vervallen is toch zo vervelend.. Kom dan maar.... Het laten exploderen van onschuldigen aan bushaltes..in restaurants..pizerrias en op bussen is nou niet bepaald de daad van een heldhaftig krijger..maar die van een lafaard die ineens nog wat maagden wil meepikken...eigenbelang dus.... Laffe moordenaars is een betere omschrijving voor deze idioten. ;) leu en aardig hoe je het zo neerzet. ook al ben ik het niet met je eens. beschrijf mij de zionisten/israel maar even. zit je beschrijveing dan ook vol haat vraag ik me af of zal je medeleden hebben met de arme joden???

tetouani79
09-11-2003, 11:50
Origineel gepost door Pistaa Moeilijk te begrijpen he.....dat je door het doden van onschuldigen jezelf nog erger maakt dan de agressor die Sharon heet. Klopt...die mensen in die cafetaria of in de bus verdienden het om opgeblazen te worden..... :rolleyes: Sjonge sjonge toch....en dat omdat ze thuis niet aan hun trekken komen.... :confused: ik zie dat je om mijn vraag heen draaid en mij geen antwoord op mijn vraag wilt geven. was mijn vraag niet duidelijk dan?? als je instaat van oorlog bent dan vallen er altijd slachtoffers dei er niks mee te maken hebben, laat staan de gene die er wel wat mee te maken hebben. de jonden hadden dat land nooit moeten krijgen. en ga mij niet vertellen dat het hun land is(bullshi*T). oorlog is oorlog, de enne is hevig de ander voer je met middelen die je hebt, maar het blijft oorlog. en nu graag antwoord op mijn vraag hierboven.

tangawija
11-11-2003, 12:00
tetouani heeft gelijk het opkomen van je eigenland en het ervoor vechten is geen terrorisme als dat al terrorisme is ... wie weet dan waar het ooit zal eindigen Het gaat niet om de daad tegenwoordig maar om de persoon die het heeft gedaan en bij de dag van vandaag ook om de religie van de betreffende persoon

tangawija
11-11-2003, 12:11
beste buddi Volgens mij heb je het woord martelaar in een woorden boek opgezocht of zoiets.... Maar wij modlims gaan uit van wat er in de koran staat en daarin word martelaar beschreven als iemand die zijn leven opoffert voor zijn godsdienst..

Ghribe
11-11-2003, 12:45
Origineel gepost door Pistaa Steeds maar weer in herhaling vervallen is toch zo vervelend.. Kom dan maar.... Het laten exploderen van onschuldigen aan bushaltes..in restaurants..pizerrias en op bussen is nou niet bepaald de daad van een heldhaftig krijger..maar die van een lafaard die ineens nog wat maagden wil meepikken...eigenbelang dus.... Laffe moordenaars is een betere omschrijving voor deze idioten. ;) man, kun je niet jou bek dicht doen ik word echt misslijk van jou opmerking die mensen hebben recht op hun vrijheid , sukkel je weet niets van de betekenis van vrijheid en je blijft jou heel shit leven zo. comme un idiot je n'ai jamais vue de ma vie een hond blijf een hond :zwaai:

Ghribe
11-11-2003, 12:52
En hoeveel steun krijg de jooden (financieel) van de jooden in de werld. die mogen weel de rest niet wat een jood democratie is dit. va te faire voir couchon

tetouani79
11-11-2003, 16:47
Origineel gepost door buddy ik was in het bezit van die kennis. en die 70 maagden ook en zo. ps. jij weet alles misschien ook dit, ik zou in een maandje door mijn 70 maagden heen zijn. krijg je dan weer nieuwe of moet je het met die 70 uitgelubberde doen tot in de eeuwigheid? een bijtje respect voor een ander en zijn geloof zal goed van toepassing zijn hier vind je niet. oorlog is oorlog, of je nou een leger bent of niet. de amerikanen waren toch ook in oorlog in afghanista of in irak. heb jij daar een leger gezien tegen wie zij aan het vechten waren. nou ik niet. ken je de term gerillia oorlog. korte acties en terug trekken. heb je ooit van kamekaze aanvallen. van een tegenstander die onzichbaar is. ja allemaal oorlog termen die hier van toepassing zijn jah, dus conclussie>>>>> oorlog.