Bekijk originele versie : schelden !!
veel mensen schelden als nog in de ramdan wat dus helemaal niet mag tijdens en na de ramadan .....dom zal ik die mensen niet noemen maar ik noem ze maar minder slimme mesnen :D...........
waar zijn trouwens al die jongens met stekeltje :D :D :D ...hahahah ja ramadan is hard we weten het allemaal no gel no stekels :P :o :giechel:
AdamX scheldt niemand uit :ego:
Moslima_Moslima
08-11-2003, 10:19
hahahahaha :hihi:
azineunarif2
08-11-2003, 11:46
soms vergeet ik het.....................
maar daarna denk ik Oeps.....just kidding......
:giechel: hahahahahaha....
Alleen euhhh...ik heb van die dagen krijg je cijfers terug word ik er alweer uitgestuurd...dan ben ik soms egt reallyyyyyyy erg boos...en dan vergeet ik het ook :S
zinalady
09-11-2003, 16:02
DIt is juist 1 van de vele redenenen waarom ik altijd zo uitleef naar de Ramadan.....Iedereen doet aardig tegen me :D
Juist in deze maand is iedereen zooooo lief.......Ik kan alles doen en laten niemand die mij uitscheld of ook maar een boze blik laat zien...haha I like it! :p
Nee maarre ik ben heel erg trots op mijn moslim broeders en zusters ( althans in mijn omgeving dan) iedereen is aardig tegen elkaar...iedereen behandelt elkaar met respect!
Iets waar ik wel weer een beetje verbaasd over ben......waarom als het deze maand wel kan waarom niet derest van het jaar?
DAt betekent dus dat het door de meeste allemaal gespeeld is maar mij maakt het niet uit...zolang het maar in de ramadan niet is!!!!
Bye bye
Ik heb het niet graag als mensen schelden ik voel me dan erg :(
Verlagen aan dat niveau?? No thanks....
Origineel gepost door Liloesh
Ik heb het niet graag als mensen schelden ik voel me dan erg :(
Verlagen aan dat niveau?? No thanks....
daar heb je gelijk in verlaag je niet tot hun niveou
Ik discussier graag'
Met de naam die ik draag
maar uitschelden dat doet zeer
daarom discussier ik soms niet meer
schutting woorden over in beeld
iets wat snel vergeet
sommige mensen zien dat niet
het is alsof zo n iemand er van geniet
mensen doe het rustig aan
anders zul je snel alleen staan
soennia83
09-11-2003, 21:24
hahahhaa, moest even lachen om de zin: waar blijven de stekels??
het is me opgevallen dat veel jongens even bij de kapper zijn langsgeweest de dag voor de ramadan. het is vaak coupe TE kort geworden!
SubhanAllah wat een verschil, ik heb zelfs mensen niet herkend met hun nieuwe look!!
wasalaam mu3alikom
chicamaroquia
09-11-2003, 23:36
Schelden is een teken van zwakte... :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.