Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Yasmina je moet me helpen nu!!!!!

Pagina's : [1] 2

ChOcOtOfFfF
08-11-2003, 01:01

hoi alles goed? ja? mooi zo, met mij ook. nu komt mijn vraag: Lieve Yasmina, waarom zijn sommige mensen zooooooo verschrikkelijk dom? ik geef je ff een voorbeeldje: chikie x kent 2 jongens, 1 is echt een klootz.k en heeft nooit tijd voor haar. Hij is een dikke meidenversierder en dealt, de ander is echt heel lief voor haar, hij behandeld haar als een vrouw en kan niet ademen zonder haar. wie moet ze kiezen?:maf: voorbeeld 2: chikie y heeft regelmatig oogcontact met een jongen, nu heeft ze gehoord dat je door oogcontact ontmaag wordt, is dat zo? zit het maagdenvlies ook in de ogen:maf2: Lieve Yasmina hoe komt het dat ik somshttp://******************/neutebeut/smilies/boink/boink018.gif dit gevoel krijg als ik zoiets lees? dit is geen roddelen, want het is Ramadan. Yasmina mag je buiten de ramadan wel roddelen?(vraag van chickie Q)http://******************/neutebeut/smilies/crazy/dizzie.gif bedankt Yasmina en tot ziens :zwaai: oef dit lucht op:melig:

AdamX
08-11-2003, 01:03
verder gaat alles goed met je :D

ChOcOtOfFfF
08-11-2003, 01:05
het gaat al weer ja :D

sisterhood
08-11-2003, 01:15
ik weet niet hoe t werkt als je yasmina iets vraagt en of ik dan ook mag reageren.... maar ik zou graag wat willen zeggen: ikneem aand dat dit over een vriendin van je gaat... nou meid je had net zo goed 1 van mijn vriendinnen kunnen zijn,, ik weet precies wie de jongen is waar vriendin x op gevallen is en laat t haar een wijze raad zijn komt narigheid van .... ik ken de jongen persoonlijk natuurlijk niet maar alleen de type voldoedt hij aan de volgende punten 1 nooit geen tijd (in t begin was dat wel een heel kleinbeetje anders)) 2 verteld je nooit waar hij mee bezig is,en belt je later wel terug meisje!! 3 komt afspraken na verloop van tijd niet meer na 4 en wil wel stoppen met wat hij aan t doen is maar kan niet 5 hij zegt je ''ik gebruik zelf niet'' haha ya tuuuuuurlijk :o

ChOcOtOfFfF
08-11-2003, 01:20

Origineel gepost door sisterhood ik weet niet hoe t werkt als je yasmina iets vraagt en of ik dan ook mag reageren.... maar ik zou graag wat willen zeggen: ikneem aand dat dit over een vriendin van je gaat... nou meid je had net zo goed 1 van mijn vriendinnen kunnen zijn,, ik weet precies wie de jongen is waar vriendin x op gevallen is en laat t haar een wijze raad zijn komt narigheid van .... ik ken de jongen persoonlijk natuurlijk niet maar alleen de type voldoedt hij aan de volgende punten 1 nooit geen tijd (in t begin was dat wel een heel kleinbeetje anders)) 2 verteld je nooit waar hij mee bezig is,en belt je later wel terug meisje!! 3 komt afspraken na verloop van tijd niet meer na 4 en wil wel stoppen met wat hij aan t doen is maar kan niet 5 hij zegt je ''ik gebruik zelf niet'' haha ya tuuuuuurlijk :o 6 en tot slot vind dat meisjes niet horen te roken terwijl hij alles doet dat god veboden heeft Tuurlijk iedereen kan reageren op deze rubriek ;) Dit gaat alleen niet over een vriendin van mij, maar gewoon over vragen die op dit forum worden gepost, door willekeurige mensen. Maar Insha Allah hebben ze wat aan jouw antwoord, want je hebt precies omschreven hoe dat bij zo`n jongen in zijn werk gaat. Laat dat een les voor ze zijn:goedzo: :blauwkus: Sou

ChOcOtOfFfF
10-11-2003, 23:26
zit yasmina in de ziektewet ofsjow :confused:

Lady_moi
10-11-2003, 23:32
yasmina is op congé :rolleyes: ik vervang haar :D conclusie: ge zijt aant flashe meiske :maf2: slapen zou je goe doen :hihi: :zwaai:

ChOcOtOfFfF
10-11-2003, 23:34
haha ok ik ga zo slapen.. :zwaai:

sisterhood
11-11-2003, 16:51
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Tuurlijk iedereen kan reageren op deze rubriek ;) Dit gaat alleen niet over een vriendin van mij, maar gewoon over vragen die op dit forum worden gepost, door willekeurige mensen. Maar Insha Allah hebben ze wat aan jouw antwoord, want je hebt precies omschreven hoe dat bij zo`n jongen in zijn werk gaat. Laat dat een les voor ze zijn:goedzo: :blauwkus: Sou wullah ik vind t zeer intresant maar waar staat dit dan ik snap t niet jij hebt de forum toch geplaatst toch?? :confused: oal3aikom asslaam

melia
11-11-2003, 19:26
Je hebt helemaal gelijk meissie!!!! ChOcOtOfFfF !!! Maar wat voor meisjes zijn het??????/ marokkaanse of nederlandse?

ChOcOtOfFfF
12-11-2003, 01:16
Origineel gepost door sisterhood wullah ik vind t zeer intresant maar waar staat dit dan ik snap t niet jij hebt de forum toch geplaatst toch?? :confused: oal3aikom asslaam iedereen kan zelf een onderwerp openen of het Marokko.Nl forum, en vervolgens kan weer iedereen daarop reageren. :zwaai:

ChOcOtOfFfF
12-11-2003, 01:18
Origineel gepost door melia Je hebt helemaal gelijk meissie!!!! ChOcOtOfFfF !!! Maar wat voor meisjes zijn het??????/ marokkaanse of nederlandse? 95% van de mensen die hier posten zijn Marokkaans volgens mij. Maar het maakt niet uit als je nou Marokkaan bent of Nederlands, je hebt overal domme mensen tussen. Beslama :zwaai:

sisterhood
12-11-2003, 01:32
dus jij hebt m geplaatst dus toch a ch laat maar ik snap t echt neit volgens mij wie heeft dit verhaal verzonnen dan??? :p

ChOcOtOfFfF
12-11-2003, 01:41
ik heb het geschreven meid aan de hand van sommige ondewerpen die sommige meisjes hier schrijven :zwaai:

sisterhood
12-11-2003, 01:57

oooooo ok dan :p ;) dankje

Pagina's : [1] 2