Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heren, wat willen jullie nou eigenlijk??

Pagina's : [1] 2 3

lalahabiba
07-11-2003, 23:42

Wat willen jullie nou eigenlijk? Een domme meid die je niet tegenspreekt en alles doet wat je wil. Een meid die niks van het leven gezien heeft of niks gedaan heeft en jou op de voet volgt of liever nog een paar passen achter je loopt. Eentje die tegen alles ja en amen zegt! Die je kinderen krijgt en opvoedt. Eentje die je na een paar jaar gaat beschouwen als een meubelstuk en dan op zoek gaan naar een nieuwe? Of juist een meid waar je mee kan praten. Die ook weet wat zich in de wereld afspeelt en met je mee kan denken? Eentje met wie je kinderen kan krijgen en die samen op kan voeden. Eentje die naast je loopt en je respecteert en steunt. Eentje die haar eigen leventje heeft en niet als een blok aan je been hangt. Want ik begrijp er echt helemaal niks meer van. Jullie zeggen het een, maar als het erop aankomt is het bijna altijd precies het tegenovergestelde. Wees nou eens gewoon eerlijk tegenover jezelf en tegenover anderen en vertel gewoon wat je wil en wat je voelt. Waarom vinden jullie dat toch zo moeilijk? Ze zeggen wel mannen komen van mars en vrouwen van venus en ik geloof best dat je kan verschillen, maar het lijkt tegenwoordig wel of jullie liever hadden gehad dat je je eigen vrouw kon maken door verschillende onderdelen die je leuk vindt aan elkaar te plakken! Ben ik nou de enige die het zo ziet?? Als ik het mis heb leg me dan alsjeblieft uit waarom diet het enige is dat ik om me heen zie!!?? Groetjes

anouar_boukarie
07-11-2003, 23:46
ik wil jou voor altijd, ik wil jou nooit meer kwijt

BoRn_2_BiAtCh
07-11-2003, 23:48
kijk zelf maar... :rolleyes: http://www.humorkaart.nl/categorie/schuin/malebrain.jpg

anouar_boukarie
07-11-2003, 23:50
Origineel gepost door BoRn_2_BiAtCh kijk zelf maar... :rolleyes: http://www.humorkaart.nl/categorie/schuin/malebrain.jpg haha, die is wel goed

lalahabiba
07-11-2003, 23:51

zie je wel geintjes, geintjes echt heel erg leuk, maar effe serieus kunnen jullie dat ook?

Johanna
07-11-2003, 23:51
Origineel gepost door BoRn_2_BiAtCh kijk zelf maar... :rolleyes: http://www.humorkaart.nl/categorie/schuin/malebrain.jpg die is grappig :giechel: , gelukkig geld dat niet voor ieder man

lalahabiba
07-11-2003, 23:54
Je zou bijna denken dat het wel voor elke man geldt!!

Johanna
07-11-2003, 23:57
Origineel gepost door lalahabiba Je zou bijna denken dat het wel voor elke man geldt!! Ja, zoals sommige mannen zich gedragen dan ga je dat inderdaad denken. Gelukkig is die van mij niet zo, hij houd niet van domme vrouwen

lalahabiba
07-11-2003, 23:58
das dan een van de weinigen denk ik. Of niet heren???

BoRn_2_BiAtCh
08-11-2003, 00:00
Origineel gepost door lalahabiba Je zou bijna denken dat het wel voor elke man geldt!! maar okeej ff serieus nu.... :o sommige mensen, niet persé mannen, weten gewoon niet wat ze willen. das een feit.... :rolleyes: dus wat gaan die luitjes dan doen... nou die gaan alles es ff "proeven"... ;) zodat ze hun keuze kunnen maken. maar ja, als ze overal aan gaan zitten proeven, dan blijft er nix over, want een "afgelikte boterham" willen ze niet, ook al is ie door henzelf gelikt...:jammer: Al is die "boterham" nog zo lekker, ze gaan liever voor een hard, en niet zo smakelijke, onaangetaste crackertje..... :rolleyes: tja....et blijven mensen.... :D

lalahabiba
08-11-2003, 00:02
ik begrijp niet dat je dat dan nog mensen kan noemen!!!! Dat zijn toch gewoon respectloze wezens die misbruik maken van mensen. En ja tuurlijk zitten er ook mensen tussen die misbruik van zich laten maken, maar mensen grow up!!! de jongen van tegen de 30 weten tegenwoordig nog niet wat ze willen, wanneer houdt dat op dan? wanneer komen ze erachter??

Johanna
08-11-2003, 00:05
Origineel gepost door BoRn_2_BiAtCh maar okeej ff serieus nu.... :o sommige mensen, niet persé mannen, weten gewoon niet wat ze willen. das een feit.... :rolleyes: dus wat gaan die luitjes dan doen... nou die gaan alles es ff "proeven"... ;) zodat ze hun keuze kunnen maken. maar ja, als ze overal aan gaan zitten proeven, dan blijft er nix over, want een "afgelikte boterham" willen ze niet, ook al is ie door henzelf gelikt...:jammer: Al is die "boterham" nog zo lekker, ze gaan liever voor een hard, en niet zo smakelijke, onaangetaste crackertje..... :rolleyes: tja....et blijven mensen.... :D zo is het maar net :goedzo:

BoRn_2_BiAtCh
08-11-2003, 00:06
Origineel gepost door lalahabiba ik begrijp niet dat je dat dan nog mensen kan noemen!!!! Dat zijn toch gewoon respectloze wezens die misbruik maken van mensen. En ja tuurlijk zitten er ook mensen tussen die misbruik van zich laten maken, maar mensen grow up!!! de jongen van tegen de 30 weten tegenwoordig nog niet wat ze willen, wanneer houdt dat op dan? wanneer komen ze erachter?? ik vrees dat een vicieuze circel is...:jammer: hijs heel makkelijk te doorbreken, alleen is er een groot gebrek aan wilskracht... :kwaad: ze willen alles liever bij het oude houden... :(

lalahabiba
08-11-2003, 00:07
ja mannen willen het volgens mij zo makkelijk mogelijk maken voor zichzelf, maar het liefst zo moeilijk mogelijk voor de meiden!? Of zie ik dat verkeerd?

BoRn_2_BiAtCh
08-11-2003, 00:07

Origineel gepost door Johanna zo is het maar net :goedzo: ja ik vind et wel erg, vandaar dat ik niet van me laat proeven... :rolleyes: Als ik er echt zo "lekker"uitzie, dan "koop" je me maar... :D

Pagina's : [1] 2 3