Bekijk originele versie : kKLIK HIER ALS JE WIL AFVALLENNNNNNNNNNNNNNNN OF TE WEL BUIKJE WEGGG!!!!!!!!!!!
Xx_SchatJe_xX
04-12-2007, 16:00
[Buikdansen helpt zo goed,sluit je kamer op en dansen maar niet dansen met de schouders heupen maar buikdansen maak de gekste bewegingen en doe dit 3 x per week of zo,maar alleeen als je je buikje weg wilt he,help perfect:goedzo:.]
Xx_SchatJe_xX
04-12-2007, 16:01
-
Xx_SchatJe_xX
04-12-2007, 16:08
Tnx voor het uppen babe..:sjans:
Wandelend
04-12-2007, 16:16
Je kan ook je buik in plasticfolie wikkelen (jah wikkelen) en dan sporten of buikdansen. Dan val je veel meer en sneller af.
Je kan er ook mee slapen
AdvocaatHanan
04-12-2007, 16:24
Je kan ook je buik in plasticfolie wikkelen (jah wikkelen) en dan sporten of buikdansen. Dan val je veel meer en sneller af.
Je kan er ook mee slapen
Aluminiumfolie? Of magnetronfolie?
Grt,
Hanan
Aluminiumfolie? Of magnetronfolie?
Grt,
Hanan
haha ik doe liever bakpapier:hihi:
ik ging een keer hardlopen met een vuilniszak ik ging heel veel zweten.
Xx_SchatJe_xX
04-12-2007, 16:42
ik ging een keer hardlopen met een vuilniszak ik ging heel veel zweten.
Had je de vuilniszak om je heen?
Wandelend
04-12-2007, 16:45
Met vuiniszak kan ook. dat deed i eerst maar zit zo irritant. Plasticfolie is beter en makkelijker.
Wat voor folie. K weet nie. Je kent toch die grote rollen plastic die ze ook wel eens om zo'n bord doen om koekjes te berschermen ofso.
Had je de vuilniszak om je heen?
ja onder me ren kleren maar hebt 1 keer gedaan kreeg het te warm.
Xx_SchatJe_xX
04-12-2007, 17:01
Aha oke!:o
misscasaouia
04-12-2007, 17:06
Met vuiniszak kan ook. dat deed i eerst maar zit zo irritant. Plasticfolie is beter en makkelijker.
Wat voor folie. K weet nie. Je kent toch die grote rollen plastic die ze ook wel eens om zo'n bord doen om koekjes te berschermen ofso.
maar die folie is toch heel dun gaat het niet omhoog zitten dan ??
maar ren jij ook want ik denk marokkaanse meiden en vrouwen niet aan hardlopen doen..................
misscasaouia
04-12-2007, 17:08
Tnx voor het uppen babe..:sjans:
you're welcome zina:kus:
Wandelend
04-12-2007, 17:12
misscasaouia ----> gaat wel eenbeetje omhoog zitten maar je moet het heel strak aantrekken dan blijft het goed.
jemaa ---> nee ik doe niet aan hardlopen, gwn buikspier oefeningen, en ik fiets bijna elke dag etc.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.