Bekijk originele versie : voor- en nadelen kort haar
Bithawia
04-12-2007, 15:02
wat zijn volgens jullie de voor- en nadelen van zo'n heerlijk kort kapseltje
ben van plan om 't binnenkort kort te gaan knippen
Kort haar vind ik lelijk en als het niet zit kan het niet eens in een staart of een knot.
Bithawia
04-12-2007, 15:08
lelijk of mooi is niet de vraag, want over smaak valt niet te twisten.
ben op zoek naar de voordelen of nadelen.
maar ik begrijp dat jij 't als nadeel ziet dat wanneer je een keertje ene badhair-day hebt je het niet in een knot of staartje kan doen. oke, bedankt voor jouw antwoord :goedzo:
Bithawia
04-12-2007, 15:09
trouwens met kort haar bedoel ik dus ook haar tot de schouders zeg maar en wat je wel in een piep klein startje kan doen.
zo kort wil ik het namelijk knippen
dat het net boven mijn schouders komt en wel in een piepklein staartje kan.
lelijk of mooi is niet de vraag, want over smaak valt niet te twisten.
ben op zoek naar de voordelen of nadelen.
maar ik begrijp dat jij 't als nadeel ziet dat wanneer je een keertje ene badhair-day hebt je het niet in een knot of staartje kan doen. oke, bedankt voor jouw antwoord :goedzo:
Het moet je staan tot op je schouders. Als het je staat en het kan in een staartje dan zijn er alleen maar voordelen :D
Goodwife
04-12-2007, 15:27
ik heb het een tijdje terug ook zo kort gehad .....in principe is het wel makkelijker om te verzorgen.......en ja nadelen...........als je mchatie wil laten zettenn.....(vooor een 3ers) dan moet je er nep haar bij doen :hihi: dat is het enige wat ik kan bedenken.....
Bithawia
04-12-2007, 15:34
oh, ik steek mijn haar nu ook nooit op voor feesten etc
heb me haar altijd los en nog nooit opgestoken, dus zal niet ineens gaan veranderen als het korter is..... hoop ik :)
lalabuya
04-12-2007, 15:43
wat zijn volgens jullie de voor- en nadelen van zo'n heerlijk kort kapseltje
ben van plan om 't binnenkort kort te gaan knippen
Vind een kort koppie niets aan:(
ik heb zelf lang haar tot mijn kont en ik vind het seksy en mooi staan.
Maar het heeft veel verzorging nodig:(
Bithawia
04-12-2007, 15:45
ewa dat is het nou dus. lang haar = veel verzorging
kort haar = weinig verzorging. wassen en je bent klaar
nadeel van kort is , 9is dat het niet iedereen staat
b_karima
04-12-2007, 15:47
ik vond kort haar wel mooi maar het moet je goed staan.
lalabuya
04-12-2007, 15:50
ewa dat is het nou dus. lang haar = veel verzorging
kort haar = weinig verzorging. wassen en je bent klaar
klopt:D
ik heb alle maten gehad, weet er alles van, maar sinds een paar jaar heb ik het lang en wil het ook zo houden.
Bithawia
04-12-2007, 15:52
kort vind ik mooi hoor en lekker fris
zie vaak dames met lang haar, maar niet goed verzorgd dan vind ik 't juist lelijk/slonzig.
heb het nu middenlang zeg maar en ook deze lengte heeft veel verzorging nodig anders gaat 't er al snel slonzig uitzien
Goodwife
04-12-2007, 15:59
ja dat klopt
R_achida
04-12-2007, 16:18
Ik hoop dat je hier geen spijt van gaat krijgen, dus denk er maar eens goed over na. Een kort kapsel is voor mannen PUNT.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.