Bekijk originele versie : Moeite met kleding vinden...
Ik heb vaak moeite om leuke kleding te vinden. Meestal is het zo dat als ik een winkel binnen kom, ik op het eerste gezicht iets leuks moet zien wil ik verder zoeken. De keren dat ik wel heel goed zoek vind ik ook niet zo snel iets. Zoals vandaag bijvoorbeeld, was 's morgens vastbesloten om kleding te kopen maar heb echt niets gevonden. Dan heb ik het over de stad waar ik woon en 2 andere steden... :maf2:
R_berkaniia
04-12-2007, 08:43
Té kieskeurig?
Té kieskeurig?
Misschien een beetje maar zeker niet te veel. Ik wil gewoon mooie kleding in 't compleet, dus niet alleen een blousje maar ook wat ik daarbij aantrek. Dat is vrij moeilijk te vinden voor mij. Ik ga vandaag weer winkelen en hoop echt met kleding thuis te komen..
Misschien een beetje maar zeker niet te veel. Ik wil gewoon mooie kleding in 't compleet, dus niet alleen een blousje maar ook wat ik daarbij aantrek. Dat is vrij moeilijk te vinden voor mij. Ik ga vandaag weer winkelen en hoop echt met kleding thuis te komen..
Dat is mijn probleem ook.. maar alleen als ik met mijn moeder ga winkelen, dan kom ik altijd met legen handen thuis!!! Maar als ik alleen ga winkelen dan vind ik meestal wel iets leuks. Maar ik koop nooit complete kleding!! ik combineer ze met kleding die ik al heb, of ik kijk in andere winkels of ik daar iets bij kan vinden. K heb ook zin om te winkelen, en vooral om mijn klerenkast ns een andere loOk te geven haha
Veel succes met kleren zoeken Droefje..:)
Dat is mijn probleem ook.. maar alleen als ik met mijn moeder ga winkelen, dan kom ik altijd met legen handen thuis!!! Maar als ik alleen ga winkelen dan vind ik meestal wel iets leuks. Maar ik koop nooit complete kleding!! ik combineer ze met kleding die ik al heb, of ik kijk in andere winkels of ik daar iets bij kan vinden. K heb ook zin om te winkelen, en vooral om mijn klerenkast ns een andere loOk te geven haha
Veel succes met kleren zoeken Droefje..:)
Heb een jas gevonden maar nog steeds geen kleding.. Ik vind het ook fijner om alleen te winkelen als ik echt iets wil kopen. Vrijdag een nieuwe poging inshaAllah..
Sommige onder ons freaks hebben die inzicht.
Als k iets zie, weet 'k al gelijk hoe en met wat ik het ga dragen.
Ook als k iets zie bij een dametje of gewoon op tv of in een blad dan geef 'k 'r mn eigen draai aan en binnen no time vind k t ergens in de rekken.
Kzou zeggen kijk gewoon om je heen en probeer 't uit.
ik heb moeite om ni teveel te kopen, ik ben koopverslaafde, eenmaal als ik begin, kan ik ni stoppen
Donkergroen
04-12-2007, 21:03
Ik kan juist weer alles vinden en soms zelf te veel.
Shopfreak :jammer:
IK vind de stijl van nu vreemd. Ik kan het geen plaats geven het is zo gaotisch :S
Ik heb er nooit moeite mee, maar af en toe ben ik alles zat.
Misschien wat tips van jullie waar ik leuk kan winkelen? :)
Overal wel!! Het ligt eraan wat je stijl is. Het is een kwestie van durven en combineren.
Ikke_benne_Ik
04-12-2007, 21:45
Ik kan juist weer alles vinden en soms zelf te veel.
Shopfreak :jammer:
dat heb ik nou ook, :hihi:
ik vind egt van alles leuk,
behalve paarse kleding.. :o
Overal wel!! Het ligt eraan wat je stijl is. Het is een kwestie van durven en combineren.
Daar zit wel wat in, alleen blijft het meestal moeilijk om het complete te vinden..
nietalleen
04-12-2007, 21:58
Ik denk zoals real_me al zei, kwestie van durven en combineren.
En afhankelijk van je stijl. Ga je met de trend mee, of creer je je eigenstijl?
Mijn standaard winkels zijn H&M en Zara, daar vind ik altijd wel wat leuks tussen.
Ik denk zoals real_me al zei, kwestie van durven en combineren.
En afhankelijk van je stijl. Ga je met de trend mee, of creer je je eigenstijl?
Mijn standaard winkels zijn H&M en Zara, daar vind ik altijd wel wat leuks tussen.
H&M blijft voor mij de enigste winkel waar ik meestal wel iets vind..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.