Bekijk originele versie : 20% Israëliers ziet Israel als gevaar
Zo'n 21% van de Israëlische bevolking vindt dat de joodse staat een gevaar vormt voor de wereldvrede, zo blijkt uit een onderzoek van de krant 'Yediot Aharonot'. De enquête is een reactie op het onderzoek dat de Europese Commissie vier dagen geleden bekend maakte. Volgens die enquête vindt 59% van de EU-bevolking Israël het grootste gevaar voor de wereldvrede (onder Nederlanders lag dat zelfs boven de 70%). In Israël leidde dat tot grote beroering.
De overgrote meerderheid van de Israëlische bevolking (83%) beschouwt Iran als het grootste gevaar voor de wereldvrede, gevolgd door buurland Syrië met 73%. Noord-Korea komt op de derde plaats en Israël op de twaalfde.
.
Bidawi_Mazlot
07-11-2003, 18:45
Iedere oorlog heeft een oorzaak, WOIII+ dus ook.......
ja tuurlijk van de israeliers had ik niets anders verwacht, maar verassend is dat zij zichzelf als behoorlijk groot probleem vande wereldvrede zien.
broeder bidawi zijn die 'blokjes' van jouw, wow :hoedaf:
het trainen heeft eindelijk uitbetaald :D
Bidawi_Mazlot
07-11-2003, 18:48
Origineel gepost door K0hiNoor
ben jij dat bidawi?? Je bent niet zo heeeeel lelijk, je gezicht een beetje maar :lol:
Onee he, ik dacht die is eindelijk foetsi maar nee hoor :huil:
:giechel:
Bidawi_Mazlot
07-11-2003, 18:49
Origineel gepost door jihad12
broeder bidawi zijn die 'blokjes' van jouw, wow :hoedaf:
het trainen heeft eindelijk uitbetaald :D
Iwa broeder je moet wat over hebben om klaar te zijn voor de Jihad ;) :D
Bidawi_Mazlot
07-11-2003, 18:52
ik wil niet veel schrijven want ik heb liefdesverdriet :tranen: :traan1: Maaarrrrr jou pesten is me toch te verleidelijk :hihi:
ps: Doe iets aan je broek,hij hangt van je ko/nt af :lol:
Vind je het gek dat juist jij telkens liefdesverdriet hebt? :giechel:
Maargoed laten we ontopic blijven, mijn lichaam mag geen oorzaak zijn van verderf op deze site :D
Bidawi_Mazlot
07-11-2003, 18:57
Ja ik vind het niet gek. Alle mannen vallen op mij en ik zuig ze uit en dan laten ze me in de steek :ego:
Je lichaam IS al oorzaak van verderf! Geef mij maar een man met een lekker buikje en beetje stevig :D :verliefd:
Ontopic blijven!
Broeder Donargwaan zeg er iets van :D
Bidawi_Mazlot
07-11-2003, 19:19
Origineel gepost door Mikkel
Bidawi, train jij bij de Kneet hier in Den Haag?
Tenminste die achtergrond komt me bekend voor.
Ik wat moet ik in hemelsnaam in DH?, American Gym als je interesse hebt, je weet maar nooit met jou :D
ps: take the distance voor het geval dat..... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.