Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zouden jullie doen?

moi21
07-11-2003, 14:47

wat zouden jullie doen? stel je voor: je bent 3 jaar met een jongen gegaan en van plan te verloven/ trouwen(eindelijk) maar t gaat niet zo goed je houd allebei zielsveel van elkaar maar t werkt niet tussen jullie, allebei blijf je maar terug rennen maar je wilt er nu wel is een einde aan maken want voor een toekomst is hij t gewoon niet. Dan kom je een hele lieve jongen tegen met een gouden hartje die respec voor je heeft en alles voor je over hebt. Wat zal je doen : je ex nog een kans geven terwijl je weet dat t weer fout gaat, maar je houdt nog zoveel van hem, en er voor vechten?? of met die nieuwe jongen verder gaan maar wel met je ex in je achterhoofd? of denk je dat die ex weer kan verdwijnen uit je hoofd en je verder kan gaan? :confused:

peacefull
07-11-2003, 14:52
Origineel gepost door moi21 wat zouden jullie doen? stel je voor: je bent 3 jaar met een jongen gegaan en van plan te verloven/ trouwen(eindelijk) maar t gaat niet zo goed je houd allebei zielsveel van elkaar maar t werkt niet tussen jullie, allebei blijf je maar terug rennen maar je wilt er nu wel is een einde aan maken want voor een toekomst is hij t gewoon niet. Dan kom je een hele lieve jongen tegen met een gouden hartje die respec voor je heeft en alles voor je over hebt. Wat zal je doen : je ex nog een kans geven terwijl je weet dat t weer fout gaat, maar je houdt nog zoveel van hem, en er voor vechten?? of met die nieuwe jongen verder gaan maar wel met je ex in je achterhoofd? of denk je dat die ex weer kan verdwijnen uit je hoofd en je verder kan gaan? :confused: Als die jongen héél goed is voor je,je respecteer en je je zeer goed bij hem voelt, en je ziet een toekomst met hem... waarom niet? Je ex vergeet je alsof er nooit iets was!!!

mziwna1
07-11-2003, 14:56
ik zou voor me vriend vechten als het er ooit is geweest dan geloof ik ook dat het terug kan komen en wat die andere jongen betreft hoe goed ken je hem en ja op het begin zijn ze vaak anders dus ik denk dat ik die 3 jaar niet zou weggooien voor iemand anders en altijd met me ex in me gedachten blijven

Marrakchia_86
07-11-2003, 14:59
Origineel gepost door moi21 wat zouden jullie doen? stel je voor: je bent 3 jaar met een jongen gegaan en van plan te verloven/ trouwen(eindelijk) maar t gaat niet zo goed je houd allebei zielsveel van elkaar maar t werkt niet tussen jullie, allebei blijf je maar terug rennen maar je wilt er nu wel is een einde aan maken want voor een toekomst is hij t gewoon niet. Dan kom je een hele lieve jongen tegen met een gouden hartje die respec voor je heeft en alles voor je over hebt. Wat zal je doen : je ex nog een kans geven terwijl je weet dat t weer fout gaat, maar je houdt nog zoveel van hem, en er voor vechten?? of met die nieuwe jongen verder gaan maar wel met je ex in je achterhoofd? of denk je dat die ex weer kan verdwijnen uit je hoofd en je verder kan gaan? :confused: Waarom zou je je ex nog een kans geven als je wet dat het toch weer fout gaat... En als die andere jongen voor jou perfect is, en jou met alle respect behandeld en van je houdt, waarom zou je dan je leven vergooien als je het juist kei goede relatie kan hebben. En die ex vergeet je wel, als je er achter komt hoe goed die nieuwe is!

deheks
07-11-2003, 14:59

Ik zeg altijd maar je EERSTE liefde blijft je GROOTSTE liefde.... Hoeveel er ook na komen er blijft iets aan je knagen en je blijft de boel vergelijken....

moi21
07-11-2003, 15:05
whaaa nu ben ik helemaal in de war jullie zeggen allemaal wat anders, maar in alles zit waarheid, kijk t is al uit en heb er al vaker voor gevochten en hij ook maar t gaat niet maar toch kan je idd je 1e liefde niet uit je hoofd zetten, je vergelijkt alles, en de nieuwe jongen ken ik al een tijdje goed, in vriendschap maar ja vraag me af of t dan wel eerlijk is tov. hem ! maar ja thanks voor jullie adviezen

chicamaroquia
09-11-2003, 18:51
Doe salaat el istighara en kijk wat Allah (swt) met je voor heeft. Verval in ieder geval niet terug in een relatie die niet door Allah (swt) is gezegend. Dat kan je alleen maar narigheid brengen... :(

chicamaroquia
09-11-2003, 19:03
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik ben het helemaal eens met mijn zus! Ogti! :hoera: :Iluvu:

chicamaroquia
09-11-2003, 19:07
Origineel gepost door MissOogappeltje Ogtie al3azizah! :Iluvu: ik mis je! :verliefd: Mie joe toe... :D

rozella
09-11-2003, 19:58
je hebt de eerste liefde en de man met wie je trouwt....