Bekijk originele versie : F*cking Media!! de mgharba zijn weer de slechte!!
mocro4life16
07-11-2003, 13:23
School verrast over uitlekken mishandeling
Gepost door Rob (R@b) - vrijdag 7 november 2003 @ 12:01 - Bron: Het Parool
De Amsterdamse school waar afgelopen dinsdag een leraar werd mishandeld, is verbaasd dat het incident naar buiten is gekomen. Volgens directrice Marian Konijn, van het Sweelinck College, was met de politie afgesproken voorlopig totale mediastilte te houden.
De vier vmbo-leerlingen (15 tot 16 jaar) die vastzaten voor het mishandelen van de leraar, zijn na verhoor weer vrijgelaten. Ze zijn in afwachting van het politieonderzoek wel van school geschorst.
Volgens ooggetuigen begon de ruzie met de Marokkaanse leerlingen omdat de leraar een muis van zijn schouder sloeg die één van hen er op gezet had. ''De muis dreigde te ontsnappen en daar was die jongen heel erg boos over. Bij ons op school is het een rage om witte muizen te kopen op de Albert Cuyp''. Ze wilden dat de leraar wat brood met kaas zou voeren aan de muis, maar dat weigerde de leraar waarna een vechtpartij ontstond. De conciërge wist de zaak te sussen.
Toen de jongen met de muis even later een aantal meisjes achterna zat, greep de leraar opnieuw in. ''Hij werd toen door die leerling en drie vrienden helemaal in elkaar geslagen en geschopt. Ze stonden gewoon bovenop hem te springen''.
Op het schoolplein tekende het Parool weinig mededogen op met de mishandelde geschiedenisleraar. Sommigen vinden dat de leraar om klappen heeft gevraagd, omdat hij at in het bijzijn van leerlingen die niet mogen eten in verband met de ramadan. Directrice Konijn zegt dat dit in de klassen besproken zal worden. Verder wil ze geen mededelingen doen over de daders.
kijk ook op http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34425 om de reactie van die kaaskoppen te lezen!! :kwaad: :kwaad:
Wallah Marokkanen zijn weer eens schandalig TFOE TFOE EN NOG EENS TFOE.
Nederlanders hebben echt gewoon gelijk als ze het hebben over K.ut Marokkanen.
Dit is toch Schandalig of niet.......
.....enne alsjeblieft geen reacties van domme Marokkanen.
mocro4life16
07-11-2003, 13:31
Origineel gepost door najim20
ik vind de media schandalig, want ik weet voor 100% dat ze 80% van de verhaal zelf hebben verzonnen :kwaad: :boos:
salaam
Weetje als die Nederlanders nog wat zeggen over marokanen. Dan hou ik me mond. Want ze hebben alle recht om ons zo te noemen. Wallah 3jakna niet normaal meer. GENIZ
celine_4ever
07-11-2003, 13:36
gisteravond was ik in de stad met me gezin koop avond....
we liepen naast macdonald en hele groep marokkanen van een jaar of 14 en 16....
ok niks aan de hand we lopen de rondje af en we komen weer langs hun....
eentje keek me echt gemeen aan dus ik ging lachen....
ik dacht stelletje pubers....
op gegeven kwamen er 2 paarden aan met politie agenten....
en 3 lopend ze gingen de jongens ondervragen...
ik had echt zoiets wat een schande sorry het zijn me land genootjes....
maar dat die kinderen op de leeftijd begint echt waar ik heb zelf een zoontje...
als ik hem zie ik garandeer jullie hij zal weken niet kunnen lopen....
ik schaamde me echt dood en alle nederlanders zaten allemaal te kijken....
:jammer:
Door zulk uitschot moet ik betere diploma`s hebben dan een Hollander. Moet ik me 2 keer zo veel bewijzen om in het zelfde schuitje te komen als een Nederlander.
Kom ik geen discotheek meer binnen, wantrouwen ze me, word ik achtervolgt in een winkel etc.
Gewoon te veel om op te noemen!!!
Alsjeblieft Marokkanen gedraag je in dit land.
jamila_zina18
07-11-2003, 13:38
Origineel gepost door najim20
Precies! Echt.. ik word doodziek van deze marokkaantjes en ik ben het beu om me zelf steeds te moeten verdedigen bij nederlanders!
celine_4ever
07-11-2003, 13:42
sorry dat ik het zeg maar het heeft allemaal met het opvoeding te maken van je ouders...
als die ouders gewoon veel strenger waren...
dan waren ze nu niet aan het rotzooien...
zo zie ik het mijn zoontje word echt streng opgevoed....
wat ze zusje niet mag mag hij ook niet eerlijk is eerlijk...
hij zal me wel haten dat ie geen vriendin mag of naar discotheken maar later zal ie me dankbaar zijn....
als hij ze eigen kindjes krijgt...
jamila_zina18
07-11-2003, 13:52
Origineel gepost door celine_4ever
sorry dat ik het zeg maar het heeft allemaal met het opvoeding te maken van je ouders...
als die ouders gewoon veel strenger waren...
dan waren ze nu niet aan het rotzooien...
zo zie ik het mijn zoontje word echt streng opgevoed....
wat ze zusje niet mag mag hij ook niet eerlijk is eerlijk...
hij zal me wel haten dat ie geen vriendin mag of naar discotheken maar later zal ie me dankbaar zijn....
als hij ze eigen kindjes krijgt...
Nou ik ben er van OVERTUIGD dat het door opvoeding komt ! ouders moeten kijken met wie hun kinderen omgaan en ze respect bijbrengen voor anderen! ik ben zelf ook marokkaans en het valt me op dat het meestal de kinderen uit de gezinnen zijn waar de ouders niet echt betrokken zijn met hun kinderen, waar het altijd mee mis gaat! terwijl de kinderen uit de gezinnen waar de ouders altijd goed praten met hun kinderen en ze modern (maar toch ook streng wel) opvoeden het goed gaat!
celine_4ever
07-11-2003, 13:57
Origineel gepost door jamila_zina18
Nou ik ben er van OVERTUIGD dat het door opvoeding komt ! ouders moeten kijken met wie hun kinderen omgaan en ze respect bijbrengen voor anderen! ik ben zelf ook marokkaans en het valt me op dat het meestal de kinderen uit de gezinnen zijn waar de ouders niet echt betrokken zijn met hun kinderen, waar het altijd mee mis gaat! terwijl de kinderen uit de gezinnen waar de ouders altijd goed praten met hun kinderen en ze modern (maar toch ook streng wel) opvoeden het goed gaat!
ja dat bedoel ik ook gewoon alles derop en deraan....
jamila_zina18
07-11-2003, 14:03
Origineel gepost door celine_4ever
ja dat bedoel ik ook gewoon alles derop en deraan....
:goedzo: ik was het ook met je eens hoor!
Wael_Beni_Saidi
07-11-2003, 14:03
mensen scheren nog steeds iedereen over 1 kam tfoe :jammer:
LQwaad4life
07-11-2003, 14:16
Origineel gepost door mocro4life16
School verrast over uitlekken mishandeling
Gepost door Rob (R@b) - vrijdag 7 november 2003 @ 12:01 - Bron: Het Parool
De Amsterdamse school waar afgelopen dinsdag een leraar werd mishandeld, is verbaasd dat het incident naar buiten is gekomen. Volgens directrice Marian Konijn, van het Sweelinck College, was met de politie afgesproken voorlopig totale mediastilte te houden.
De vier vmbo-leerlingen (15 tot 16 jaar) die vastzaten voor het mishandelen van de leraar, zijn na verhoor weer vrijgelaten. Ze zijn in afwachting van het politieonderzoek wel van school geschorst.
Volgens ooggetuigen begon de ruzie met de Marokkaanse leerlingen omdat de leraar een muis van zijn schouder sloeg die één van hen er op gezet had. ''De muis dreigde te ontsnappen en daar was die jongen heel erg boos over. Bij ons op school is het een rage om witte muizen te kopen op de Albert Cuyp''. Ze wilden dat de leraar wat brood met kaas zou voeren aan de muis, maar dat weigerde de leraar waarna een vechtpartij ontstond. De conciërge wist de zaak te sussen.
Toen de jongen met de muis even later een aantal meisjes achterna zat, greep de leraar opnieuw in. ''Hij werd toen door die leerling en drie vrienden helemaal in elkaar geslagen en geschopt. Ze stonden gewoon bovenop hem te springen''.
Op het schoolplein tekende het Parool weinig mededogen op met de mishandelde geschiedenisleraar. Sommigen vinden dat de leraar om klappen heeft gevraagd, omdat hij at in het bijzijn van leerlingen die niet mogen eten in verband met de ramadan. Directrice Konijn zegt dat dit in de klassen besproken zal worden. Verder wil ze geen mededelingen doen over de daders.
kijk ook op http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34425 om de reactie van die kaaskoppen te lezen!! :kwaad: :kwaad:
als iemand aan mijn muis komt dan komt ie ook aan mij. :kwaad:
Marrakchia_86
07-11-2003, 15:13
Waar ik pas echt kei moe van wordt, is dat ze dan meteen ALLE Marokkanen over één kam scheren!!!
Waarom horen wij nou nooit eens iets goeds over de Marokkaanse gemeenschap, want die dingen zijn er veel meer als negatief.... maar ja!
En even voor alle duidelijkheid, die gene die zei, dat ze nu snapt waarom Nederlanders ons K-u-t-Marokkanen noemt, die is echt triest sorry! Spreek dan maar namens je zelf.
Want de Nederlanders hebben het recht niet om ons K-U-T Marokkanen te noemen, ook al hebben we weet-ik-veel-wat-gedaan....
mocro4life16
07-11-2003, 15:18
lainhel kehba de yemahoem. F*ck Kaaskoppen!! ze willen ons komen nakken, ewa jah dan nak ik ze dubbel en hard terug.ze weten nu allemaal : in A'dam moet je niet lijp komen doen, want ze breken je!!! :kwaad: :boos:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.