Bekijk originele versie : Turken klagen over Allochtonen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Het is niet te geloven, dachten we dat de allochtonen nu wel genoeg in de spotlights hebben gestaan...
ik bedoel het is wel nu wel duidelijk na die ellelange discussies en de moed die de autochtonen eindelijk hebben kunnen opbrengen om er voor uit te komen:
De AUTOCHTONEN vinden dat er teveel ALLOCHTONEN zijn...
ok, no problemo
Maar dat nu zelfs de TURKEN alias ALLOCHTONEN in de schilderswijk roepen dat er teveel ALLOCHTONEN zijn!! Dat lijkt me toch het toppunt van integratie!
Wat vinden jullie hiervan?? :D
Het is echt een geweldige aanrader! ga er heen en luister en je ligt wollah dubbel,
van het lachen, en misschien ook schaamte
ook het feit dat het Turken zijn zegt genoeg. Zij proberen altijd bij europa te horen maar europa wil ze niet.
Juist! Eindelijk iemand die het goed ziet.... :D
We zeggen niet voor niks Turkie Turkie is nie dom, Turkie Turkie luier om, dat is omdat ze schijt aan hun ware identiteit hebben en hun afkomst verafschuwen!
zo, dat wilde ik ff kwijt..
Een Turk heeft een grote hakenneus, en een plat achterhoofd
Een Marokkaan is doorgaans een beauty,
Origineel gepost door Mikkel
Dat zal denk ik niet meer lang duren. Als hele arme balkan landen zoals Albanie en Bulgarije zich bij europa kunnen voegen dan zal Turkije niet meer lang op zich laten wachten.
Turkije probeert wel in een rap tempo te moderniseren. En ja, dit is alleen mogelijk als het land zich in een seculier proces bevind.
Goh je doet net of je er alles van af weet
Maar ik zal je vertellen hoe het werkelijk zit!
Tja, de reden waarom Turky nie bij Europa mag is omdat Turky de grootste schender is van de Mensenrechten! En tevens, wel goed opletten hoor ventje! Tevens is het ook een Islamitische staat en dat past niet binnen het contextje Europa!!!
Dus wellicht zal Albanie en Bulgarije wel een kans maken, maar dan weet je waarom dat is lievie, :D
het is zo en nie anders!!
Origineel gepost door buddy
De vrouwen in iedergeval niet. brrr... bah ik zou ook wel voor de gezichtssluier zijn.
Mannen heb ik wat minder verstand van maar dat zal ik wel even aan Rnaj vragen als ie terug is van vakantie.
Nou voor de vrouwen gelden uiteraard andere regels:
De Turkse vrouw is de trotse bezitter van meer snor dan Mehmet ooit zal verkrijgen..... Ze hebben meer haar over hun lichaam dan een Oerang Oetang..... Als ze al een hoofddoek dragen, dragen ze het in de vorm van een hondenkap, ....en in combinatie met een heerlijke, smeulende sigaret......
Verder zijn ze klein, dragen hakken van een meter hoog....en helaas hebben ook een giga neus!!
Zo, special for you ook de Turkse vrouw breed uitgemeten in mijn topicje.. :Iluvu:
Origineel gepost door sammeke
Ik denk dat we afdwalen.. Waar het om gaat is dat turken klagen over te veel allochtonen. Dit is toch wel bizar aangezien zij ook niet tot de inheemse bevolking behoren.
En wat betreft de intreding tot de EU. Turkije heeft te veel oosterse trekjes die niet passen in een moderne Europa van tegenwoordig. Ze zitten hier namelijk niet te wachten op vliegende tapijtjes en waterpijpjes...
Bovendien worden er nog steeds mensenrechten geschonden op zeer grote schaal. Je zou de rapporten van de VN er op na moeten lezen. Turkije is nog steeds een van de koplopers en het feit dat ze ocalan niet op hebben gehangen zie ik niet als een vooruitgang.
YOU GO SAMMEKE
SAMMEKE RULEZ NOW!!! :o
Een turk heeft doorgaans stijl haar en een marokkaan heeft doorgaans krullen.
Daarnaast heeft een turk grovere gelaatstrekken en een marokkaan fijnere.
Pffffffff heb je weer Mikkel met z'n I-AH antwoord. Ik ben marokkaanse heb stijl haar! Heb een lichte huidskleur en heb bruin-groene ogen...de meeste zien niet eens dat ik Marokkaanse ben! En nu?
Origineel gepost door buddy
Turken zijn behoorlijk geintergreerd en waarschijnlijk storen ze zich aan niet geintergreerde bovolkings groepen.
Ik noem geen namen ;)
Helaas Buddy, je moet je huiswerk beter doen. Turken zijn het minste geintergreerd volk van de allochtonen. Er is een onderzoek naar gedaan. Helaas kan ik je niet naar de bron sturen omdat het door een criminoloog toen mondeling is verteld..dus het specifieke onderzoek kan ik je helaas niet geven. Maar de Turken zijn het minste geintegreerd en daardoor heb je ook minder problemen met ze omdat ze sociaal geisoleerd zijn en niet veel met Nederlands te maken hebben. Daar tegenover zijn de Marokkaanse gemeenschap het meest geintegreerd en die zijn zo snel gegaan (turbelentie) dat je daarvan de problemen ondervind. Een factor wat dus ook bij criminaliteit speelt is de integratie meer het snelle proces van de integratie en niet de integratie zelf. ALs je het echt wilt weten ...kan ik je alleen de naam en de titel het boek geven van de criminoloog die een lezing had gegeven waar ik aanwezig was. En daar kun je het denk ik wel in terug vinden en wat je zeker in terug kan vinden zijn de factoren die een grote rol spelen bij criminaliteit bij allochtonen en de een ervan is de snelle integratie waardoor je niet er weet mee om te gaan. Maar dat je geintegreerd bent wil niet zeggen dat je geen crimineel bent...je doet dan alleen je daden op zijn Nederlands...dus je schiet niet iemand dood.....maar je fraudeerd meer!
Heb je nog vragen...ben je van harte welkom.
Origineel gepost door amel_xx
Goh je doet net of je er alles van af weet
Maar ik zal je vertellen hoe het werkelijk zit!
Tja, de reden waarom Turky nie bij Europa mag is omdat Turky de grootste schender is van de Mensenrechten! En tevens, wel goed opletten hoor ventje! Tevens is het ook een Islamitische staat en dat past niet binnen het contextje Europa!!!
Dus wellicht zal Albanie en Bulgarije wel een kans maken, maar dan weet je waarom dat is lievie, :D
het is zo en nie anders!!
Ja Amel, Mikkel denkt dat hij alles weet. Maar hij balkt maar wat op dit forum!
Nou voor de vrouwen gelden uiteraard andere regels:
De Turkse vrouw is de trotse bezitter van meer snor dan Mehmet ooit zal verkrijgen..... Ze hebben meer haar over hun lichaam dan een Oerang Oetang..... Als ze al een hoofddoek dragen, dragen ze het in de vorm van een hondenkap, ....en in combinatie met een heerlijke, smeulende sigaret......
Verder zijn ze klein, dragen hakken van een meter hoog....en helaas hebben ook een giga neus!!
Zo, special for you ook de Turkse vrouw breed uitgemeten in mijn topicje.. :Iluvu:
Hahahaha............ :D
http://www.clubs.indiatimes.com/iclubs/groups/26258/Turkey.jpg
Turks fruit :D ,..............lekker he ;)
Dat zal denk ik niet meer lang duren. Als hele arme balkan landen zoals Albanie en Bulgarije zich bij europa kunnen voegen dan zal Turkije niet meer lang op zich laten wachten.
Turkije probeert wel in een rap tempo te moderniseren. En ja, dit is alleen mogelijk als het land zich in een seculier proces bevind.
Een SECULIER proces, is dat niet zoiets als kom we schaffen de Islam af en dan worden we meej zn alle modern en dan mogen we meej zn alle Europa's **** likken
Ach, Turken zijn gewoon grote lelijke kontenlikkers dat ze zelfs een heerlijke godsdienst als de Islam willen laten schieten om Europa's **** te likken......
WAT IS EEN TURKSE VROUW OP EEN FIETS
EEN SNORFIETS
HAHAHHAHAHA
Een SECULIER proces, is dat niet zoiets als kom we schaffen de Islam af en dan worden we meej zn alle modern en dan mogen we meej zn alle Europa's **** likken
Ach, Turken zijn gewoon grote lelijke kontenlikkers dat ze zelfs een heerlijke godsdienst als de Islam willen laten schieten om Europa's **** te likken......
And how do you call them.......: :D
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2002/04/images/20020423-7-515h.jpg
Ja..........het is Mootje :D
http://www.washingtonmoroccanclub.org/images/26s.jpg
http://www.washingtonmoroccanclub.org/images/12.jpg
http://www.washingtonmoroccanclub.org/images/13.jpg
http://www.washingtonmoroccanclub.org/image_9.jpg
;)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.