Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zomer: Bruiloft...... Hersft: Scheiding

LZN
26-08-2002, 11:05

Salaampjes, Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in mijn stadje is het aantal scheidingen onder de Marokkanen fors gestegen de laatste tijd. Mensen durven niet eens meer te trouwen! Tijdens de zomer een bruiloft en tijdens de herfst richting het consulaat/ gemeente voor scheidingspapieren. Het was toch totdat de dood scheidt? Een levenlang? Sommige houden het niet eens een seizoen uit! Mensen zouden eens redenen moeten zoeken om bij mekaar te blijven, ipv redenen om uit mekaar te gaan..

selmAa
26-08-2002, 11:13
ja en........................ sommige mensen kunnen het jammer genoeg niet goed met elkaar vinden.

selmAa
26-08-2002, 11:20
Origineel gepost door Larachiya Misschien moeten ze dan maar voor een bruiloft beslissen of ze het goed met mekaar kunnen vinden of niet... want heel veel mensen die scheiden hebben al kinderen en die zijn er het dupe van. sorry bedoel er niks mee, maar als ze in de zomer trouwen en in de herfst scheiden, dan kunnen toch in die tijd nooit kinderen geboren zijn?? maar snap wel wat je bedoelt, ik denk zelf dat het mensen zijn die van te voren elkaar niet kenden. Ik vind zelf dat als je uitgehuwlijkt wordt aan iemand, dat je die persoon wel moet leren kennen, gewoon in de tijd van de verloving tot de trouwdag of zo. Maar jah, ik zou zelf nooit met iemand trouwen die ik niet eens ken. groetjes

Ali_Z
26-08-2002, 11:22
Origineel gepost door Larachiya Salaampjes, Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in mijn stadje is het aantal scheidingen onder de Marokkanen fors gestegen de laatste tijd. Mensen durven niet eens meer te trouwen! Tijdens de zomer een bruiloft en tijdens de herfst richting het consulaat/ gemeente voor scheidingspapieren. Het was toch totdat de dood scheidt? Een levenlang? Sommige houden het niet eens een seizoen uit! Mensen zouden eens redenen moeten zoeken om bij mekaar te blijven, ipv redenen om uit mekaar te gaan. Inderdaad, mensen doen alsof het een spelletje is. Je trouwt als je 100% zeker weet dat je de ware hebt gevonden en niet om paar maandjes later weer te scheiden. Dat geld wat je dan verspild hebt had je beter kunnen besteden.

Wayagher
21-06-2006, 11:29

ken je iemand die dat had?