Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Challenge!!!!!!!!!!!!

LZN
07-11-2003, 11:03

HOI DAMES EN HEREN, IK WIL EVEN MELDEN DAT EEN MAROKAANSE VRIENDIN VAN ME VANAVOND UITGAAT NAAR THE CHALLENGE!!! ZE GAAT VAKER UIT EN DAT IS HAAR PROBLEEM MAAR IK VINDT HET ECHT BELACHELIJK DAT ZE VANAVOND OOK GAAT GEWOON IN DE RAMADAN!!!! ZE GAAT SAMEN MET EEN NEDERLANDSE VRIENDIN EN IK HEB HET HAAR UIT HAAR HOOFD GEPROBEERD TE PRATEN MAAR ZE GAAT GEWOON WEL ZEGT ZE!!!! ZE DRINKT EN ROOKT GELUKKIG NIET MAAR A.U.B WILLEN JULLIE EVEN REAGEREN DAN KAN ZE JULLIE MENINGEN HOREN MISSCHIEN DAT ZE VAN GEDACHT VERANDERD!!!.

yana
07-11-2003, 23:21
Origineel gepost door CantLet_YouGo Hey meisje, Het is leuk dat je wil gaan feesten vanavond..Lijkt me echt leuk joh , Samen met je vriendin! :goedzo: Maar dat kan deze maand effe niet...Zoals je weet is het el3oasher..De maand ramadan dan he..Dus het lijkt me een beter plan dat je een volgende keer gaat (na ramadan) :jammer: Groetjes , Cantlet_yougo Ja je hebt helemaal gelijk Meisje luister naar hem echt waar! Nou Bye Liefs yana

REALKINGMEKNES
08-11-2003, 17:32
Wat een hypocriete gelul allemaal!!!!!!!!! Na de ramadan is het dan wel opeens goed :rolleyes: Of je gaat wel of niet, heeft de ramadan niks mee te maken. Men moet niet opeens tijdens de ramadan heilig proberen te doen en zodra de ramadan over is, terugstappen op wat je deed.

sherine
08-11-2003, 19:25
zeg tegen der Challenge is een gare apentent je heb daar nik ste zoeken kom we gaan gezellig een bioscoopje pakken of gaan effe samen ergens wat drinken :idee: dat kan ook leuk zijn

REALKINGMEKNES
08-11-2003, 21:47

Origineel gepost door CantLet_YouGo Pfff...Ga spelen..Kleutertje Heiligheid :rolleyes: Zozo, sterke reactie zeg. Kon je niks beters verzinnen :rolleyes: Ga jij maar lekker heilig doen deze maand en daarna mag je weer terugvallen. Maw, lekker hypocriet doen!!!!!!

Bless
09-11-2003, 02:05
word @ realkingmeknes !!!

sentello
10-11-2003, 14:53
allah zal haar wel straffen voor wat ze heeft gedaan, en ja als ze dan zich lekker ermee voelt in de ramdan uitgaan laat haar lekker ze merkt het later wel...Maar recpect voor de ramadan en onze heer allah heeft ze niet dat is wat ik te vertellen heb voor de rest allah ie3aoun.....ma3a salamma

cheima
11-11-2003, 19:46
Origineel gepost door REALKINGMEKNES Wat een hypocriete gelul allemaal!!!!!!!!! Na de ramadan is het dan wel opeens goed :rolleyes: Of je gaat wel of niet, heeft de ramadan niks mee te maken. Men moet niet opeens tijdens de ramadan heilig proberen te doen en zodra de ramadan over is, terugstappen op wat je deed. Exactly!