Bekijk originele versie : Ik ga op vakantie, nog tips?
Hallo iedereen!
Ik vertrek 12 sept. voor weken naar Marokko. Hebben jullie nog tips voor mij? Ik ben namelijk al vier jaar niet geweest.
grtjes
Sahra
waar ga je heen in maroc??
Tenks! Oh en ik ga een beetje overal heen, maar mijn thuisbasis is Al Hoceima.
nou fijn vakantie toe gewenst gewoon doen waar je zin in hebt de rest gaat van zelf
Origineel gepost door Sahra22
Tenks! Oh en ik ga een beetje overal heen, maar mijn thuisbasis is Al Hoceima.
Je hebt deze zomer niet veel gemist in al-hoceima, perkie was geen ene hol aan, 's avonds rijden er meestal alleen maar BMW's etc.
Maar heel veel zeggen dat alhoceima heel leeg is in september en later. Want de meeste mensen uit alhoceima komen uit europa, najah, teminste zeggen ze.
groetjes
mocro207
26-08-2002, 11:33
een tip:
niet met vreemde mannen praten
met niemand mee gaan die je niet kent
wijk nooit af van je moeder's zij
Dank! Ik heb er overigens expres voor gekozen om in het najaar te gaan, omdat ik een hekel heb aan die toeristische drukte.
Dank! Ik heb er overigens expres voor gekozen om in het najaar te gaan, omdat ik een hekel heb aan die toeristische drukte.
beter voor je, je kan niet de deur uit gaan of je hoort jongens al leeglopen, tsssss, a zin, a zin, gekke mensen daarzo,
maaruh alvast een fijne vakantie daar
groetjes
Mijn tip: Neem je paspoort mee en ohja en een bezoekje aan Ifren is zeker de moeite waard.
Ali Z.
Schorpioentje
26-08-2002, 12:26
Een bezoekje aan Casa en Marrakesh is zeker de moeite waard!!
saidaaatje
26-08-2002, 12:29
ja mang alhoceima heb je in 1 week al helemaal gezien.ik vond fes ifrane en tanger hardstikke leuk vorig jaar........alleen in fes jeetje zeg wat een warmte poehhhh
Origineel gepost door Emshoom
zorg dat je erg duidelijk een trouwring rond je vingertje heb, de "handvragers" zijn erg dit jaar :D
Hahahahaha. Daar ben ik al op voorbereid Emshoom, tenks!
Origineel gepost door selmAa
Je hebt deze zomer niet veel gemist in al-hoceima, perkie was geen ene hol aan, 's avonds rijden er meestal alleen maar BMW's etc.
Maar heel veel zeggen dat alhoceima heel leeg is in september en later. Want de meeste mensen uit alhoceima komen uit europa, najah, teminste zeggen ze.
groetjes
ja alhoceima is nix in de zomer
ik wil niet meer trug maar ik mag niet alleen thuis blijven
maar volgend jaar blijf ik mischien bij mijn zus
_crazy2000
26-08-2002, 13:55
Hallo iedereen!
Ik vertrek 12 sept. voor weken naar Marokko. Hebben jullie nog tips voor mij? Ik ben namelijk al vier jaar niet geweest.
grtjes
Sahra
wel een beetje laat he vind je niet??
maar alsnof veel plezier en je moet Tanger zekers bezoeken!!!
hardtodrive
26-08-2002, 14:07
Ik ga deze week nog die kant uit.
Als je in de buurt van tanger bent.
Kom dan nog nog even langs.
Dan leid ik je rond.
PS. hoe ga je? met auto of met vliegtuig?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.